MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
School is weer beginnen, potverdomme wat ben ik in een graf stemming. Het was echt ongelofelijk k*t vandaag.

Bij mij ook. Ging ik eindelijk 'n keer naar die universiteit, is de leraar er niet (kwam 'n uur later, om 10:00, ja wtf, zo lang ga ik niet wachten zonder mededeling).

gvd eerst wachten op een bus met 25 min vertraging, dan bij een halte zie je 2 meiden uitstappen aan de voorkant, dus ik bij mijn halte vooruit uitstappen!

Dus ik uitbliepen, ik sta naast die kerel zegt ie opeens: "Stap aan de achterkant eruit voor de koud"

:fuu:

hehe niets te klagen vandaag :roflol: feels good man

epic shit is epic

Vroeg ie jou ook vriendelijk of je een probleem had? :)

Neen, ik was wat aan het uitleggen tegen een vriend, besluit die gozer eens stoer te doen. Ik zie hem van ver aankomen, doet z'n muil niet eens open als hij ons paar meters voorbij is durf ie pas "cava jeanette" ofzo te roepen...waarop ik netjes "doorlopen, (term vermeld ik hier niet, of ik word van racisme beschuldigt) repliceerde.

Ik moet het gewoon niet weten dat iemand even een farse bek op straat komt opzetten, zeker niet van zulke kerels.

Wat is er mis het Cava Jeanette?!
Kan op google niets er over vinden behalve facebook van Jeanette La Cava etc etc :P

Al mijn klachten van vandaag zijn over na lekker getraind te hebben :D
tututuuutuu :fluit:

:woot:

word wakker neem me pilletjes neem me shakie f lekker schijten f douchen , doe de koelkast open ben ik gvd me vlees vergeten eruit te halen :(. en nu :O??

gvd eerst wachten op een bus met 25 min vertraging, dan bij een halte zie je 2 meiden uitstappen aan de voorkant, dus ik bij mijn halte vooruit uitstappen!

Dus ik uitbliepen, ik sta naast die kerel zegt ie opeens: "Stap aan de achterkant eruit voor de koud"

:fuu:

Brilliant, echt geweldig. :roflol:

Bevroren opeten!

Roaaarrrrrhhhh!!

Laatste keer eten stouwen voor vandaag :

Night protein
melk
walnoten
broodje pindakaas.

@ tuladis: in de magnetron ?? word het dan geen pappie?

@ russian bear: kogelbiefstuk en kip

@ tuladis: in de magnetron ?? word het dan geen pappie?

@ russian bear: kogelbiefstuk en kip
In de magnetron (die meestal wel een ontdooistand heeft) word het geen pap maar een deel word helaas al gebakken.

De kip kan dan wel in de magnetron maar ik zou geen bief verpesten aan de ontdooistand.

je plaatje doet het niet.. en snap niet wat de reden is om te klagen? :P
wou je dat je ook zulke memmen had? ;)

Oh sry brah :p zie het idd. Nee ze ging tegenover me zitten en ik kon niet ophouden met staren. Toen popte ik een paaltje en kon ik niet meer opstaan :(

biefstuk is heilig (y)

Dat ik heel ernstig over m'n sms bundel zit.:mad:

...

vrouwen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven