- Waardering
- 210
- Lengte
- 1m90
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 19%
1. Ik slaap slecht
2. Iemand op mijn werk noemde mij Paris
3. Ik ben verkouden
4. Rekening van 482€
![]()
hoi parisVolg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
1. Ik slaap slecht
2. Iemand op mijn werk noemde mij Paris
3. Ik ben verkouden
4. Rekening van 482€
![]()
hoi parisHet is de motivatie vooral. Als ik eenmaal in de les zit heb ik zoiets van oke makkie. Maarja door dat niet komen bouw ik wel een achterstand op
Oke brah sla maar![]()

Het is de motivatie vooral. Als ik eenmaal in de les zit heb ik zoiets van oke makkie. Maarja door dat niet komen bouw ik wel een achterstand op
Oke brah sla maar![]()
was jij het?Je klinkt net als me reclasseringsambtenaarJa nou. Heel je leven ga je dingen moeten doen die je niet leuk lijken en waar je geen zin in hebt hoor, that's life. Ga er gewoon iets van maken dear.
was jij het?
Volgende dinsdagavond waarschijnlijk. Al zal de tat dan nog one bloody mess zijn, ik denk niet dat mensen mijn tat willen zien ook![]()
Wel een stoere hè ? niet zo'n domme vlinder ofzo, of zo'n bos bloemen net als Zyzz..gosh
Ja nou. Heel je leven ga je dingen moeten doen die je niet leuk lijken en waar je geen zin in hebt hoor, that's life. Ga er gewoon iets van maken dear.
was jij het?
Two sexy 'hugging' girls baby. Pinupstyle. Black n white.

I'm soooo looking forward to it!Ja nou. Heel je leven ga je dingen moeten doen die je niet leuk lijken en waar je geen zin in hebt hoor, that's life. Ga er gewoon iets van maken dear.
was jij het?
had toch wat beters verwacht paris...

Wat motiveerd jou om naar school te gaan als je het niks vindBuiten dat me humeur al de hele dag tot me voeten gedaald is heb ik weinig te klagen...
Heb me oude rook gewoonte nog steeds achter me gelaten.
Oh bah! toch wel, morgen weer school..:O
uit stress maar weer begonnen met roken.
Straks voor het slapen gaan even 1 met groente erin
Dat ik eigenlijk in alles fail in het leven.
Heb opzich wel een pittige opleiding die ik wel aan kan.
Alleen ga ik vervolgens niet naar de lessen en daardoor voel ik me later k*t.
En door dat schuld gevoel ga ik dan de dag erna ook niet.
BACK IN MY BRAIN ILL GO INSANE
Soon or laterWanneer maak je er een eind aan brah? No offence maar ik merk de laatste tijd dag je echt een beetje psycho aan het worden bent.
See a shrink
Ja maar is dat diploma dat ik dan haal van evenveel waarde als een diploma via een 'echte' school?Je kan in principe ook je opleiding halen zonder college's te volgen, mits je thuis wat uitvoert. Nu is dit best lastig, maar, je moet jezelf bijv. voornemen om 'n uur per dag thuis 100% aan je HW te gaan. Gewoon echt iedere dag, 'n uur. Is goed te doen, en je leert er waarschijnlijk meer van dan je college's ansich. Succes.
Dat ik eigenlijk in alles fail in het leven.
Heb opzich wel een pittige opleiding die ik wel aan kan.
Alleen ga ik vervolgens niet naar de lessen en daardoor voel ik me later k*t.
En door dat schuld gevoel ga ik dan de dag erna ook niet.
BACK IN MY BRAIN ILL GO INSANE