MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja nou. Heel je leven ga je dingen moeten doen die je niet leuk lijken en waar je geen zin in hebt hoor, that's life. Ga er gewoon iets van maken dear.

:eek: was jij het?
Je klinkt net als me reclasseringsambtenaar
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ja nou. Heel je leven ga je dingen moeten doen die je niet leuk lijken en waar je geen zin in hebt hoor, that's life. Ga er gewoon iets van maken dear.

denk het niet , strong stalker anders

K*tzalm!
Zit je eerst een godvergeten halfuur die graatjes uit die k*tvis te halen, smaakt hij nadien niet eens lekker :mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:

uit stress maar weer begonnen met roken.
Straks voor het slapen gaan even 1 met groente erin

Buiten dat me humeur al de hele dag tot me voeten gedaald is heb ik weinig te klagen...:D
Heb me oude rook gewoonte nog steeds achter me gelaten.

Oh bah! toch wel, morgen weer school..:O

snap, busted!

heb voor niets heel dat eind gereist :( had toch wat beters verwacht paris...
:D

Buiten dat me humeur al de hele dag tot me voeten gedaald is heb ik weinig te klagen...:D
Heb me oude rook gewoonte nog steeds achter me gelaten.

Oh bah! toch wel, morgen weer school..:O
Wat motiveerd jou om naar school te gaan als je het niks vind

Dat ik eigenlijk in alles fail in het leven.
Heb opzich wel een pittige opleiding die ik wel aan kan.
Alleen ga ik vervolgens niet naar de lessen en daardoor voel ik me later k*t.
En door dat schuld gevoel ga ik dan de dag erna ook niet.
BACK IN MY BRAIN ILL GO INSANE

Je kan in principe ook je opleiding halen zonder college's te volgen, mits je thuis wat uitvoert. Nu is dit best lastig, maar, je moet jezelf bijv. voornemen om 'n uur per dag thuis 100% aan je HW te gaan. Gewoon echt iedere dag, 'n uur. Is goed te doen, en je leert er waarschijnlijk meer van dan je college's ansich. Succes.

Gvd, facking pijn en weetikwat.
Heb volgens mij een blessure. Taekwondo jwt, nu facking pijn in me hamstrings als ik door me benen zak en tijdens het lopen pijn in me kuiten:(

Laatst bewerkt:
Wanneer maak je er een eind aan brah? No offence maar ik merk de laatste tijd dag je echt een beetje psycho aan het worden bent.

See a shrink
Soon or later
Je kan in principe ook je opleiding halen zonder college's te volgen, mits je thuis wat uitvoert. Nu is dit best lastig, maar, je moet jezelf bijv. voornemen om 'n uur per dag thuis 100% aan je HW te gaan. Gewoon echt iedere dag, 'n uur. Is goed te doen, en je leert er waarschijnlijk meer van dan je college's ansich. Succes.
Ja maar is dat diploma dat ik dan haal van evenveel waarde als een diploma via een 'echte' school?

Nu terug van werken.. jezus ben kapot :(

Dat ik eigenlijk in alles fail in het leven.
Heb opzich wel een pittige opleiding die ik wel aan kan.
Alleen ga ik vervolgens niet naar de lessen en daardoor voel ik me later k*t.
En door dat schuld gevoel ga ik dan de dag erna ook niet.
BACK IN MY BRAIN ILL GO INSANE

tell me about it, heb helemaal niks uitgevoerd het eerste semester.

Wat krakatao zegt, 1 uur per dag is meer dan genoeg. Maarja....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven