XXL Nutrition

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dacht even vast mijn eieren voor morgenochtend te koken omdat ik dan weinig tijd heb. Zo gezegd zo gedaan: ik zet de eitjes in het water en op de kookplaat, en dacht.. ja voordat dat aan de kook is zijn we wel eventjes verder.. ''Ondertussen check ik wel even of ik nieuwe PM's op DBB heb''
Door het lezen van de PM's helemaal vergeten dat ik die eieren op had staan, hoor ik ineens ''GSTSTSGHGHGGGSGHGHGHTTTSSSS" uit de keuken! Sprintje naar de keuken getrokken, en wat zie ik!?! Dikke eiwit fontijn over het kooktoestel, was een ei uitgekookt. :fuu:

1. Heel klote
2. Dan mag hij wel eens beginnen eten
3. Dankje
4. Nee tuurlijk niet, sinds ik werkte voor een callcenter haat ik bellen. Mijn werk stort blijkbaar al maanden iets teveel, weetikveel. Sukkelhoofdjes.
:treuren:
Niet lief Paris, al moet ik toegeven dat ik ieder mooi vrouwke tegenwoordig preventief Paris noem.

Dacht even vast mijn eieren voor morgenochtend te koken omdat ik dan weinig tijd heb. Zo gezegd zo gedaan: ik zet de eitjes in het water en op de kookplaat, en dacht.. ja voordat dat aan de kook is zijn we wel eventjes verder.. ''Ondertussen check ik wel even of ik nieuwe PM's op DBB heb''
Door het lezen van de PM's helemaal vergeten dat ik die eieren op had staan, hoor ik ineens ''GSTSTSGHGHGGGSGHGHGHTTTSSSS" uit de keuken! Sprintje naar de keuken getrokken, en wat zie ik!?! Dikke eiwit fontijn over het kooktoestel, was een ei uitgekookt. :fuu:

hahahahah jammer voor je eitje :roflol:

heb je als nog kunnen eten of niet?

Laatst bewerkt:
Post hier eigenlijk nooit, maar ook ik wacht op die pics van paris:(

Dat ik eigenlijk in alles fail in het leven.
Heb opzich wel een pittige opleiding die ik wel aan kan.
Alleen ga ik vervolgens niet naar de lessen en daardoor voel ik me later k*t.
En door dat schuld gevoel ga ik dan de dag erna ook niet.
BACK IN MY BRAIN ILL GO INSANE

Dat ik eigenlijk in alles fail in het leven.
Heb opzich wel een pittige opleiding die ik wel aan kan.
Alleen ga ik vervolgens niet naar de lessen en daardoor voel ik me later k*t.
En door dat schuld gevoel ga ik dan de dag erna ook niet.
BACK IN MY BRAIN ILL GO INSANE

Je bent gewoon een slappe lul! Toon wat discipline en ga gewoon naar je lessen en maak braaf je huiswerk, klaar!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven