Nee. Zucht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
The powers that be vonden het niet een nuttig topic.
Ditto voor "wat eet je nu"
Persoonlijk vind ik het een achteruitgang.
Dat is jammer, maar goed... Eerst eens het gesprekje afwachten bij die andere

Dat is wel erg jammer idd, vooral ''wat eet je nu'' topic vond ik een leuk topic om af en toe eens te checken.The powers that be vonden het niet een nuttig topic.
Ditto voor "wat eet je nu"
Persoonlijk vind ik het een achteruitgang.

Zou niet verkeerd zijn. Kom je een beetje van je angst af![]()

Dat is wel erg jammer idd, vooral ''wat eet je nu'' topic vond ik een leuk topic om af en toe eens te checken.![]()
http://forum.dutchbodybuilding.com/f33/xtralarges-finest-bb-meals-215213/Waar moet ik nu showen wat voor moois ik nu weer gemaakt heb ter inspiratie van de fantasieloze clean etende DBB-ertjes.

Komen we op centraal station aan na een dagje winkelen in Arnhem ........... ohw wacht we waren met de auto.!!. op naar de parkeer automaat.. FOCKING HELL!!! 8,- :| Toen half uur file .. op de plek van bestemming aangekomen ging mijn metgezel snel wokgroenten halen voor bij het avond eten (op de fiets). Verrassing... fiets stond nog bij het station.. Meneer gedropt bij station met auto en teruggesjeesd. Was de noodlesmaaltijd voor 1 persoon!!! Whoops.. en het huisfeest waar we heen zouden gaan blijktiets verder weg dan verwacht... half uur lopen. Taxi opgebeld.. 20,- heen en terug! 7,50 entree nog eens en dan nog niet eens de shopkosten erbij gerekend.
Wacht hoor net dat er een fiets is gefixt!... Ik ga koken.. ciao!

Je moet dan ook met harde hand optreden en laten zien wie de baas is, aldus Martin Gaus.Yep, ga terug naar je aanrecht!!!
Mijn kat heeft zich een week bijna voorbeeldig gedragen... vandaag zit ik op de bank, leder, zie ik ****ing krasjes!!![]()
Met de kat naar de dierenarts geweest, inenting, paspoortje halen, nageltjes knippen.. Komen we terug vanavond. Pist hij in z'n mandje ipv de bak!! Terwijl we net tee dagen de klep erop hadden en dat ging prima!!
Dubbel![]()
Ik wil een biertje pakken, heb ik geen bier meer koud staan![]()
dat zou niet maar kon die ene toch niet weigeren