AndroidHealthClinic

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb last van tarrels.

Mobiel laten liggen in de gym, weet zeker dat een of andere stumpert nu al mijn smsjes, filmpjes en foto's aan het bekijken is terwijl hij nu een gratis mobiel erbij heeft. :treuren:

zit net mn kwark te eten, maar er zitten allemaal dikke klonten in ??? echt vies. en ik heb vandaag 4bakken kwark gekocht bij de aldi maar alle 4 zijn tot morgen pas goed, morgen ochtend gelijk ff ruilen tegen een betere houdbaarheidsdatum. :( ik vind de aldi sowieso een slechte supermarkt omdat er altijd maar 1kassa geopend is ook als het ****ing druk is, lui pauper volk werkt daar :fuu:

Yep, ga terug naar je aanrecht!!!

:p

Mijn kat heeft zich een week bijna voorbeeldig gedragen... vandaag zit ik op de bank, leder, zie ik ****ing krasjes!! :fuu: :fuu:

Met de kat naar de dierenarts geweest, inenting, paspoortje halen, nageltjes knippen.. Komen we terug vanavond. Pist hij in z'n mandje ipv de bak!! Terwijl we net tee dagen de klep erop hadden en dat ging prima!!

Dubbel :fuu:

Stoute kater heb jij! :eek:
Ik heb 2 katten waarvan er 1 nu net met me pc muis wou spelen terwijl er genoeg speelgoed muizen in me huis liggen.:mad:
Ondertussen is ze half op me muismat gaan liggen en leest ze het verhaal over jou kat mee.:o

Krampen:mad::fuu:

Pijn in me bek en koorts!!!!!

Net nu we maandag wilden gaan beginnen.

Gloeiende Gloeiende gvd

Yep, ga terug naar je aanrecht!!!

:p

Mijn kat heeft zich een week bijna voorbeeldig gedragen... vandaag zit ik op de bank, leder, zie ik ****ing krasjes!! :fuu: :fuu:

Met de kat naar de dierenarts geweest, inenting, paspoortje halen, nageltjes knippen.. Komen we terug vanavond. Pist hij in z'n mandje ipv de bak!! Terwijl we net tee dagen de klep erop hadden en dat ging prima!!

Dubbel :fuu:

Katten.. Just :fuu:..

Mijn klacht, het is een hondenweer en ik ga zo even langs de stad.. :(

Ik had vandaag een dronken klant op me werk..

M'n site vindt het blijkbaar leuk om hetero videos niet te uploaden, dit is al de 4325432-ste video die niet geaccepteerd wordt door m'n upload systeem, homofiel klote script. :splat:

M'n site vindt het blijkbaar leuk om hetero videos niet te uploaden, dit is al de 4325432-ste video die niet geaccepteerd wordt door m'n upload systeem, homofiel klote script. :splat:

Wellicht is het net als bij honden dat het script op het baasje lijkt? :D

2 keer een half uur in de file gestaan :(

Over 4 uur en 45 minuten jarig, en ik ga niet eens uit om het te vieren. Omdat al m'n vriendinnen moeten leren. ZUCHT.

t*fus veel last van me rechter trap, verkeerd geslapen denk ik.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven