- Waardering
- 164
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Je moet dan ook met harde hand optreden en laten zien wie de baas is, aldus Martin Gaus.
Zonder Brekkies naar bed, dat zal hem leren.![]()
waard!!Koop dan een tarrelkam
echt vies. en ik heb vandaag 4bakken kwark gekocht bij de aldi maar alle 4 zijn tot morgen pas goed, morgen ochtend gelijk ff ruilen tegen een betere houdbaarheidsdatum.
ik vind de aldi sowieso een slechte supermarkt omdat er altijd maar 1kassa geopend is ook als het ****ing druk is, lui pauper volk werkt daar 
Yep, ga terug naar je aanrecht!!!
Mijn kat heeft zich een week bijna voorbeeldig gedragen... vandaag zit ik op de bank, leder, zie ik ****ing krasjes!!![]()
Met de kat naar de dierenarts geweest, inenting, paspoortje halen, nageltjes knippen.. Komen we terug vanavond. Pist hij in z'n mandje ipv de bak!! Terwijl we net tee dagen de klep erop hadden en dat ging prima!!
Dubbel![]()

Yep, ga terug naar je aanrecht!!!
Mijn kat heeft zich een week bijna voorbeeldig gedragen... vandaag zit ik op de bank, leder, zie ik ****ing krasjes!!![]()
Met de kat naar de dierenarts geweest, inenting, paspoortje halen, nageltjes knippen.. Komen we terug vanavond. Pist hij in z'n mandje ipv de bak!! Terwijl we net tee dagen de klep erop hadden en dat ging prima!!
Dubbel![]()
..
M'n site vindt het blijkbaar leuk om hetero videos niet te uploaden, dit is al de 4325432-ste video die niet geaccepteerd wordt door m'n upload systeem, homofiel klote script.![]()

Dat zou best eens kunnen, hij accepteert wel lesbo filmpjes namelijk, en er zijn er maar weinig die zo lesbisch zijn als befjam.Wellicht is het net als bij honden dat het script op het baasje lijkt?![]()
Over 4 uur en 45 minuten jarig, en ik ga niet eens uit om het te vieren. Omdat al m'n vriendinnen moeten leren. ZUCHT.

Denk dat je hier best wel wat lui vind die je verjaardag met je willen vieren hoor![]()