MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Regen

Het CJIB mag aan het gas van mij...

Klaaswits maakt me verdomme toch nog aan het lachen de lul:rolleyes:

een 6 voor me opdracht gekregen voor het opstellen van een rapport :fuu:
staat er pas in de volgende hoofdstuk hoe je dat moet doen en hoe je het op opstellen + in de verbeterde versie staat dat ik er allemaal dingen bij moest zetten, maar die stonden niet in de opdracht :rolfol: OMGOMG

Zojuist iemand mijn USB-stick gejat:mad:, waar mijn scriptie en een project psychologie opstond, ik had ze alleen nog maar op stick omdat mijn pc in het weekend is gecrashed.
Ik weet me geen raad wat betreft die scriptie, ik kan wel janken :(

teveel linkse ratten op dit forum

M'n proxy chain is zo langzaam, dat ik net zo goed zelf die pagina's op de server kan halen.

Ben ziek maar de work out must go on!

Zojuist iemand mijn USB-stick gejat:mad:, waar mijn scriptie en een project psychologie opstond, ik had ze alleen nog maar op stick omdat mijn pc in het weekend is gecrashed.

[offtopic]
Je zou de harde schijf in een andere PC kunnen hangen en kijken of je de data nog terug kunt krijgen.
[/offtopic]

[offtopic]
Je zou de harde schijf in een andere PC kunnen hangen en kijken of je de data nog terug kunt krijgen.
[/offtopic]

/geen verstand hiervan

Gaat toch niet lukken als de data die hij wilt op geen enkele computer meer staat? :roflol:

Ontopic: K*tregen en ik moet zo gaan fietsen naar me training, voor de zoveelste keer. :fuu:

Damn dat is wel k*t bro. Het is te hopen dat je die stick nog tegenkomt, anders is het wel heel zuur! Vooral vanwege die scriptie! :eek:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven