MuscleMeat

Wat heb jij vandaag te klagen?

Status
Niet open voor verdere reacties.
/geen verstand hiervan

Gaat toch niet lukken als de data die hij wilt op geen enkele computer meer staat? :roflol:

Ontopic: K*tregen en ik moet zo gaan fietsen naar me training, voor de zoveelste keer. :fuu:

Uhmmmmmmm ik kan niks verzinnen om over te klagen?? Oja toch wel. Ik kan niet bij me spaargeld omdat alles bevroren is.

/geen verstand hiervan

Gaat toch niet lukken als de data die hij wilt op geen enkele computer meer staat? :roflol:

Hij zegt enkel dat zijn pc gecrashed is, niet op wat voor manier. Als zijn processor bijvoorbeeld het loodje heeft gelegd is alle data op de schijf nog gewoon beschikbaar hoor. (en als de harde schijf zelf een crash heeft gehad kan je er als je geluk hebt ook nog bij)

Ik moet per 28 oktober mijn rijbewijs inleveren voor 4 weken omdat ik weiger een boete te betalen voor een overtreding die ik nooit gemaakt kan hebben.
Bloedhonden...

Oke dat is heel wat slechter nieuws dan dat van mij. Ik weet 100% zeker dat ik m'n overtreding gemaakt heb.
Maar... Hoezo heb je een overtreding die je niet gemaakt kunt hebben?

Oke dat is heel wat slechter nieuws dan dat van mij. Ik weet 100% zeker dat ik m'n overtreding gemaakt heb.
Maar... Hoezo heb je een overtreding die je niet gemaakt kunt hebben?

Er is een overtreding gemaakt op een plaats, datum en tijdstip waarop ik onmogelijk aanwezig heb kunnen zijn. Dus wil graag foto's enz enz hebben maar dat willen ze pas doen na betaling en dat weiger ik dus.

Ik denk dat je er weinig mee opschiet, het weigeren...

Gym was gesloten terwijl ik FOCKING zin had in Deadlifts. :fuu:

zucht ben verrot... WEER maar 4 uurtjes geslapen vannacht..
zou zo mn kop op het bureau neer willen leggen en zzzzz :sad:

Geboor voor 9 uur zou verboden moeten worden...... Gaap.

Ik verveel me.....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven