ik denk omdat hij superbreed is kleiner lijkt is toch echt een beest e onzze RONNIElengte 1.60m ?of is de foto verbreed ofzo.
Het ziet er bijna vaag uit.
Of zit ik ernaast.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik denk omdat hij superbreed is kleiner lijkt is toch echt een beest e onzze RONNIElengte 1.60m ?of is de foto verbreed ofzo.
Het ziet er bijna vaag uit.
Of zit ik ernaast.

er zijn er zo veel die er monsterachtig groot uitzien maar deze vind ik wel
HUGE!!!![]()

er zijn er zo veel die er monsterachtig groot uitzien maar deze vind ik wel
HUGE!!!![]()
weten we ondertussen al hou je eens aan het topicGesoept.. snap niet dat mensen er zo vaak intrappen.

Gesoept.. snap niet dat mensen er zo vaak intrappen.

wat moet ik doen er een van jou posten

ik ben hier niet om vriendjes te maken dus ga eens met je moeder spelen en hou je aan et topicphilip ik ken je niet maar ik vind je nu al een zielig figuur

ik ben hier niet om vriendjes te maken dus ga eens met je moeder spelen en hou je aan et topic![]()
eens lachen ook geen kwaad zie hier in fotogallerij jongens die pas beginnen met trainen fototje posten en dan worden afgekraakt en ze wat voor lul zetten kan iedereen is zeer makkelijk wou even mijn standpunt duidelijk maken aan SLAPJANDOEDELVriendjes maken heeft er niks mee te maken, doe eens gewoon man. Beetje vriendelijkheid kan geen kwaad.