arnoldfan
Monstrous Giant
- Waardering
- 7
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 1%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
eens lachen ook geen kwaad zie hier in fotogallerij jongens die pas beginnen met trainen fototje posten en dan worden afgekraakt en ze wat voor lul zetten kan iedereen is zeer makkelijk wou even mijn standpunt duidelijk maken aan SLAPJANDOEDEL![]()
...ga cutten zielig VENTJE(dat ben je nog). met je huge synthol like looking arms,,,yeahhhhbudyy!!!!!!!!eens lachen ook geen kwaad zie hier in fotogallerij jongens die pas beginnen met trainen fototje posten en dan worden afgekraakt en ze wat voor lul zetten kan iedereen is zeer makkelijk wou even mijn standpunt duidelijk maken aan SLAPJANDOEDEL![]()

Laat ik even vermelden dat mensen als 'philippe' de belgen NIET vertegenwoordigen.. Er zitten altijd mensen bij die achter staan in het hoofd.. Sorry jongens!![]()
ik ga der even voor zitten...kom op phillipe laat eens van je horenik ga der even voor zitten...

laat ik even vermelden dat mensen als 'philippe' de belgen niet vertegenwoordigen.. Er zitten altijd mensen bij die achter staan in het hoofd.. Sorry jongens!![]()
Zou zich toch moeten kunnen meten met de top als je hem hier zo ziet, ofniet dan?
Zou zich toch moeten kunnen meten met de top als je hem hier zo ziet, ofniet dan?
qua ub volgens mij wel (al heb ik niet genoeg zicht daarop om goed te beoordelen), ook al denk ik dat hij de brute extra massa mist.
de onderarmen ogen vrij "dun" en ook rond zijn knieen ziet het er zo "dun" uit, ook al kun je daar niet veel verandering in brengen lijkt me ?
Lol moet je nu al dikke botten en knieen hebben om kans te maken? Jij en je uitspraken, altijd lachen!