AndroidHealthClinic

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Dat is niet als haat bedoeld ;) Maar sommige onder jullie hebben grote praatjes en kleine daden (ik zeg niet allemaal hé:)).
En tenslotte is het normaal dat op dit forum verschillende meningen te vinden zijn.

Allenzins ik vind zo een bb zijn spieren toch echt fascinerend:d

Met dat soort uitspraken maak je geen vrienden!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Dat is allemaal zo onmenselijk die spieren. Als ik zo'n foto zie van een BB kan ik er nog steeds niet inkomen hoe een mens aan zoveel spieren komt :)

Is voor de meeste mensen niet haalbaar ook niet.
Je moet er de lichaamsbouw en de genen voor hebben,
de top bij BB is maar enkelen gegund.

+1 omdat je zo kwaad word:p Ik vind het best wel grappig terwijl ik het helemaal niet op jou bedoel.

Ik was ook niet serieus. Ik verveel me gewoon.

287221325_1841324.gif

Meisjes plagen is kusjes vragen, Jesaja.

ok tijd voor nog wat gruwelijke foto's? :p

Zal wel al honderd keer zijn langsgekomen:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DennisWolf-flx-002.jpg

DennisWolf-MD-Bernal-634.jpg

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Dat is allemaal zo onmenselijk die spieren. Als ik zo'n foto zie van een BB kan ik er nog steeds niet inkomen hoe een mens aan zoveel spieren komt :)

Ik denk dat de echte BB het zonder spuiten doen. Normaal is dat verboden voor een wedstrijd.
Althans vroeger was het toch zo

Denk ik hé... ik ken er eigenlijk niets van :), maar ik ken ene die bb is geweest. Belgisch kampioen BB was hij in de jaren '90 en die wist mij dat te zeggen..

Ik zou het toch niet willen gebruiken. Wel shakes, maar geen spuiten.. Brrr :p Maar ik begrijp wel dat als je er zo fanatiek in bent dat je het doet.

Sanne, ik heb het je al een keer gevraagd maar wil je alstublieft niet meer praten over dingen waar je absoluut geen verstand van hebt? Alvast bedankt!

Sanne, ik heb het je al een keer gevraagd maar wil je alstublieft niet meer praten over dingen waar je absoluut geen verstand van hebt? Alvast bedankt!

Ik mag hier zeggen wat ik wil. En ik heb toegegeven dat ik er geen verstand over heb. Maar ik kom hier op dit forum om iets bij te leren en niet om als ne plant op een scherm te staren.
Dus laat me gewoon doen... Iedereen moet ergens beginnen. Binnen een jaar zal ik ook wel nuttige informatie afkomen.

Terug
Naar boven