MuscleMeat

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

hier is ze nog maar eens,de perfectie zelve

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Zo zou ik ook wel willen zijn !!!!!

Met een paar % meer vet is het perfect...dit is gewoon echt veel te droog voor een vrouwtje.

Sanne, je mag idd zeggen wat je wil, iedereen is hier om te leren. Maar weet dat je heel goed zal mogen zoeken, wil je in dit topic één bodybuilder vinden die braaf gestopt is na whey shakes :D. Wat die vrouw hierboven betreft, dat weet ik niet, maar denk niet dat je als man zonder een 'duwtje in de rug' verder komt dan nationale/regionale fitness/bodybuilding competities! Btw ik vind die vrouw hierboven (naam ontgaat me) echt afstotelijk :D.

Sanne, je mag idd zeggen wat je wil, iedereen is hier om te leren. Maar weet dat je heel goed zal mogen zoeken, wil je in dit topic één bodybuilder vinden die braaf gestopt is na whey shakes :D. Wat die vrouw hierboven betreft, dat weet ik niet, maar denk niet dat je als man zonder een 'duwtje in de rug' verder komt dan nationale/regionale fitness/bodybuilding competities! Btw ik vind die vrouw hierboven (naam ontgaat me) echt afstotelijk :D.

haha, ja die aders die eruit komen gaat er wel wat over.. Dit met een klein vetlaagje zou ideaal zijn :)

:heart: Chocomel!!!!! :heart:

Is het nu weer goed? :o

Ontopic: Pauline Nordin heeft echt een prachtfysiek. Inclusief aders. :p

Nee. Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat sommige mensen hun chocomel love faken. Nu maak je het dus alleen goed door een foto met een Chocomel pak te posten. Je hebt de foto van Gijs volgens mij al gezien.

gijschoco.jpg

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.576

gijschoco.jpg

Damn, Gijs is flink gegroeid van die chocomel.

haha leuk.

Wtf, een über klein handje heeft die gast op die laatste foto.

Terug
Naar boven