MuscleMeat

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Op een foto lijkt iemand altijd minder gespierd dan in werkelijkheid. In reallife is die dus nog groter ;)

Inderdaad. En je weet niet hoe lang die is en dat kan ook een HELE zooi uitmaken

Denk dat dat wel een beetje aan de top ligt wat een gemiddelde naturel kan halen of niet?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Haha die kop op die laatste

Roelie kijkt op al zijn foto's zo, is wel grappig om te zien:D

die man in het publiek is dik naturel te behalen dik nog wel

XD heheh eerlijk hij maakt me in met zijn borst, rug kan ik niet oordelen omdat ik dat niet kan zien en benen ook niet, maar ik vroeg net wat mensen eerlijk om antwoord en die zeiden dat hij een betere borst heeft maar qua breedte heeft hij mij niet, en zijn scheiding bij zijn zij is wel beter, maar als ik nog een handjevol kilos zwaarder ben post ik foto's in dit topic en dan wil ik jullie mening horen :)

Ik wacht vol spanning af...naar jouw foto
waarschijnlek maak jij hem af in rug en benen bedoel je?
ik ben benieuwd :D

ohhh nooooo niet zo:P
ik weet niet hoe zijn rug erbij staat en benen ook niet, zal wel beast zijn.
maar tot dusver zie ik hem als een 10 en mezelf misschien een 9, alleen op zijn front torso ter vergelijking, het is gewoon zijn borst dat ik niet zoals hem bezit, nog niet tenminste

upload maar een foto, duurt hooguit 2 minuten

Ja inderdaad, kom op met die foto!

arnoldfan en mede dbb'rs vinden jullie echt dat plaatje hierboven ongelooflijk ?
die man die zijn arm checkt.
en die man die naar zen tas grijpt, want ik kan echt niet geloven dat jullie dit soort fysieken niet naturel te behalen vinden.

Terug
Naar boven