Fitness Seller

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

Vind je Frank Zane geen BBer?

arnoldfan ik ben al dik over de 100 kilo :) en ik weet gewoon dat ik een heel laag bf heb
ben in 7 maanden meer dan 30 kilo aangekomen omdat ik met iemand train die zorgt dat ik alles perfect doe, en mijn voeding is bijna perfect te noemen
Loop je rond mt betonnen platen of gewichtjes op je nek ofzo :p

arnoldfan ik ben al dik over de 100 kilo :) en ik weet gewoon dat ik een heel laag bf heb
ben in 7 maanden meer dan 30 kilo aangekomen omdat ik met iemand train die zorgt dat ik alles perfect doe, en mijn voeding is bijna perfect te noemen

de onzekerheid straalt van deze post af

Niet haten.

Een paar oldskool pics :) :
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
babyboom47ebig.jpg

ik zeg gewoon eerlijk dat hij een betere borst heeft, maar zijn borst is niet in verhouding hij zou beter wat meer in zijn schouders stoppen
ik zeg helemaal niet dat hij een flut lijf heeft ofzo, maar als sommigen hier meer dan 10 jaar trainen en dit niet dik overtreffen sorry maar dat is gewoon een fail

laten we erover ophouden dan :) ik zeg al niks meeroke :)
hou aub stil, en laat dan een foto zien met dat gebluf. als je zon fysiek hebt bereikt na 10 jaar trainen is dat in mijn ogen gewoon netjes

Jazeker mooie armen

Bill pearl is een idool van mij, hell no dat ik bij hem in de buurt kom

ben je misschien ook geboren in (hoi)1990 dus je bent ongeveer 18-19 en hebt al zo'n fysiek als "die gast in het publiek"
en trainen belemmert de groei niet, nu weer OT
hoi1990 zei:
je bent wel pas 16 he, misschien word je nog langer en door squats belemmer je dat heel erg, kijk naar je ouders, zijn ze beide langer dan jezelf, of niet , lengte is heel belangerijk, het is heel mooi als je lang bent en lean gespierd bent

lol?

ik ben in lengte uitgegroeit, gosha die eerste van big ron is unbelievable

wayoooo paul dillet 0-0, als ik dit zie denk ik dat afro-amerikanen wel beter zijn in bodybuilden

Zonde dat iemand van zijn kaliber niet op en top symmetrisch is

Terug
Naar boven