Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Loop je rond mt betonnen platen of gewichtjes op je nek ofzoarnoldfan ik ben al dik over de 100 kiloen ik weet gewoon dat ik een heel laag bf heb
ben in 7 maanden meer dan 30 kilo aangekomen omdat ik met iemand train die zorgt dat ik alles perfect doe, en mijn voeding is bijna perfect te noemen

arnoldfan ik ben al dik over de 100 kiloen ik weet gewoon dat ik een heel laag bf heb
ben in 7 maanden meer dan 30 kilo aangekomen omdat ik met iemand train die zorgt dat ik alles perfect doe, en mijn voeding is bijna perfect te noemen
Bill Pearl, hier nog wat meer van hem:
ik snap niet waarom jullie zo raar denken
er zijn hier ook wat mensen die dei man hierboven dik dwarfen, 30 procent bf nog wel XD
aub laten we er dan over ophouden![]()

hou aub stil, en laat dan een foto zien met dat gebluf. als je zon fysiek hebt bereikt na 10 jaar trainen is dat in mijn ogen gewoon netjesik zeg gewoon eerlijk dat hij een betere borst heeft, maar zijn borst is niet in verhouding hij zou beter wat meer in zijn schouders stoppen
ik zeg helemaal niet dat hij een flut lijf heeft ofzo, maar als sommigen hier meer dan 10 jaar trainen en dit niet dik overtreffen sorry maar dat is gewoon een fail
laten we erover ophouden danik zeg al niks meeroke
![]()
gigantische armen die man..
hoi1990 zei:je bent wel pas 16 he, misschien word je nog langer en door squats belemmer je dat heel erg, kijk naar je ouders, zijn ze beide langer dan jezelf, of niet , lengte is heel belangerijk, het is heel mooi als je lang bent en lean gespierd bent