Fitness Seller

Wat is de meest gruwelijke BB foto die je ooit gezien hebt? Post hem hier!

ik wacht nog even want wil nog wel wat aankomen :)

arnoldfan en mede dbb'rs vinden jullie echt dat plaatje hierboven ongelooflijk ?
die man die zijn arm checkt.
en die man die naar zen tas grijpt, want ik kan echt niet geloven dat jullie dit soort fysieken niet naturel te behalen vinden.

je bent zeker een 16 jarige die net een half jaar aan de gang is en 10 kilo is aangekomen, wij praten over een jaar nog een keer oke ?

arnoldfan ik ben al dik over de 100 kilo :) en ik weet gewoon dat ik een heel laag bf heb
ben in 7 maanden meer dan 30 kilo aangekomen omdat ik met iemand train die zorgt dat ik alles perfect doe, en mijn voeding is bijna perfect te noemen

ohja ik vind zen schouders persoonlijk om uit te lachen :)

maar ik hou erover op dan :) ik stuur je nog wel is een plaatje

:roflol: je leeft in dromenland, stuur een pic en je bent zeker zo'n vent met een bf van 30 % die denkt dat hij een beest is.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Dit is dus naturel als jet mij vraagt.

En over die foto van die kerel , ik vind zijn borst toch niet zo mooi... hij heeft bijna geen scheiding in het midden. Het is bruut dat wel , maar er staan daar een paar kerels achter die een mooiere borst hebben.

En ben ook wel benieuwd naar een beest van 100kg met laag bf%..

arnoldfan ik ben al dik over de 100 kilo :) en ik weet gewoon dat ik een heel laag bf heb
ben in 7 maanden meer dan 30 kilo aangekomen omdat ik met iemand train die zorgt dat ik alles perfect doe, en mijn voeding is bijna perfect te noemen

Dan zal je ook wel heel gelukkig zijn.

posten dan gierige :D

06.jpg

nog 5 kilo en ik ben die boy in et publiek :)

In 7 maanden 30 kg gainen, toch een 'heel laag bf' hebben en binnen no time groter dan bovenstaand fysiek...

:roflol:

ik snap niet waarom jullie zo raar denken :P
er zijn hier ook wat mensen die dei man hierboven dik dwarfen, 30 procent bf nog wel XD
aub laten we er dan over ophouden :)

ik zeg gewoon eerlijk dat hij een betere borst heeft, maar zijn borst is niet in verhouding hij zou beter wat meer in zijn schouders stoppen
ik zeg helemaal niet dat hij een flut lijf heeft ofzo, maar als sommigen hier meer dan 10 jaar trainen en dit niet dik overtreffen sorry maar dat is gewoon een fail

laten we erover ophouden dan :) ik zeg al niks meeroke :)

Plaats maar pics, want met jou grote mond is dit ook een fail.

Wie A zegt moet ook B zeggen, dus posten die monsterfoto's.

Nou willen we pics ook, en kappen met die topicvervuiling svp.

ik zeg gewoon eerlijk dat hij een betere borst heeft, maar zijn borst is niet in verhouding hij zou beter wat meer in zijn schouders stoppen
ik zeg helemaal niet dat hij een flut lijf heeft ofzo, maar als sommigen hier meer dan 10 jaar trainen en dit niet dik overtreffen sorry maar dat is gewoon een fail

laten we erover ophouden dan :) ik zeg al niks meeroke :)

De enigste die hier aan het failen is ben jij. :rolleyes:

Hoi1990: ik geloof er geen ruk van. Bewijs die grote bek van je maar eens met een foto

Nee want eerst moet hij nog "wat' kilo's pakken hé :p

[afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven