hoi1990
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 1
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
arnoldfan en mede dbb'rs vinden jullie echt dat plaatje hierboven ongelooflijk ?
die man die zijn arm checkt.
en die man die naar zen tas grijpt, want ik kan echt niet geloven dat jullie dit soort fysieken niet naturel te behalen vinden.
arnoldfan ik ben al dik over de 100 kiloen ik weet gewoon dat ik een heel laag bf heb
ben in 7 maanden meer dan 30 kilo aangekomen omdat ik met iemand train die zorgt dat ik alles perfect doe, en mijn voeding is bijna perfect te noemen
arnoldfan ik ben al dik over de 100 kiloen ik weet gewoon dat ik een heel laag bf heb
ben in 7 maanden meer dan 30 kilo aangekomen omdat ik met iemand train die zorgt dat ik alles perfect doe, en mijn voeding is bijna perfect te noemen

ik zeg al niks meeroke 
ik zeg gewoon eerlijk dat hij een betere borst heeft, maar zijn borst is niet in verhouding hij zou beter wat meer in zijn schouders stoppen
ik zeg helemaal niet dat hij een flut lijf heeft ofzo, maar als sommigen hier meer dan 10 jaar trainen en dit niet dik overtreffen sorry maar dat is gewoon een fail
laten we erover ophouden danik zeg al niks meeroke
![]()

Nou willen we pics ook, en kappen met die topicvervuiling svp.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
[Afbeelding niet meer beschikbaar]