MuscleMeat

Wat kun je het beste aan eenden voeren?

ik weet nog dat ik als middelbare scholier op het schoolplein aan het lunchen was. Allemaal brutale eenden liepen daar rond. Toen opeen! Bam een eend stal een boterham uit mn broodtrommel. Was echt met de domheid geslagen. Hoe kon een eend zo brutaal zijn dit te doen?? Sinds dien vind ik eenden echt k*t beesten

(srs) respect the srs tag

inb4 je bent beta omdat je een broodtrommel had

ik weet nog dat ik als middelbare scholier op het schoolplein aan het lunchen was. Allemaal brutale eenden liepen daar rond. Toen opeen! Bam een eend stal een boterham uit mn broodtrommel. Was echt met de domheid geslagen. Hoe kon een eend zo brutaal zijn dit te doen?? Sinds dien vind ik eenden echt k*t beesten

Dus het is nog niet zo lang geleden gebeurd?

Ik zat laatst int park, tas met allemaal eenden erin, komt dr een marrokaan,... en je raadt t al

hij had geen werk

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

Dus het is nog niet zo lang geleden gebeurd?

In b4 gister

Ik zat laatst int park, tas met allemaal eenden erin, komt dr een marrokaan,... en je raadt t al

hij had geen werk

---------- Toegevoegd om 23:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:08 ----------

In b4 gister

:roflol:

---------- Post added at 23:16 ---------- Previous post was at 23:15 ----------

hij had geen werk

In b4 gister

Ik wou je karma geven maar ik moet eerst wat rondstrooien omdat ik je al eerder gegeven had :P Karmasuikeroom komt er op terug.

• Topic Starter Topic Starter

Die eend probeerde gewoon te overleven. Je moet je voorstellen vroeger was de wereld van de eenden, toen waren er nog geen schoolpleinen.
Hier in het centrum heb je vet dappere meeuwen, die stelen patat uit het bakje van mensenkindjes.

Die eend probeerde gewoon te overleven. Je moet je voorstellen vroeger was de wereld van de eenden, toen waren er nog geen schoolpleinen.
Hier in het centrum heb je vet dappere meeuwen, die stelen patat uit het bakje van mensenkindjes.

maar ook de spanning van het moment. Je zag de eens twijfelen en wist dat het niet mocht. Die tijfeling en dan de uiteindelijke actie. Dit was geen kwestie van overleven, die eenden waren reeds moddervet

maar ook de spanning van het moment. Je zag de eens twijfelen en wist dat het niet mocht. Die tijfeling en dan de uiteindelijke actie. Dit was geen kwestie van overleven, die eenden waren reeds moddervet

Nu praat je alweer naar over eenden, vind je het gek dat dan een beetje met je gaan dollen? Heb je enig idee hoe zwaar eenden het hebben in de winter als ze niet meer gevoerd worden? En de kindertjes niet meer op het schoolplein staan omdat het te koud is? Daarom eten ze in de zomer wat meer zodat ze de winter door komen.
Als ik dit zo hoor dan mag je blij zijn dat ze je ogen niet uitgepikt hebben.

Hier jongens, zwanen. Beetje jammer dat er allochtone buitenlanders doorheen praten.

Heeft er iemand een idee waarom die beesten met 1 poot op hun rug zwemmen? Is het om eenden te plagen omdat eenden dat niet kunnen ofzo?

[Link niet meer beschikbaar]

Ze wisselen af, anders krijgen ze oma huid

Niemand die dus weet waarom ze een poot op hun rug vouwen?

denk dat ze zo uit rusten

Sinds kort hebben ze hier een grote park gebouwd met een groot meer in het midden.
Je kan het al raden, er zwemmen daar eenden rond en ik zou ze graag willen voeren.

Wat zou ik ze het beste kunnen voeren? Ze moeten namelijk flink groeien om de zwanen de baas te zijn.
Zelf heb ik ze altijd brood wat we overhielden gevoerd, maar ik vind dat er wel is keer wat variatie mag zijn.

Granen en zaden, vinden die beesten heerlijk!

Sinds kort hebben ze hier een grote park gebouwd met een groot meer in het midden.
Je kan het al raden, er zwemmen daar eenden rond en ik zou ze graag willen voeren.

Wat zou ik ze het beste kunnen voeren? Ze moeten namelijk flink groeien om de zwanen de baas te zijn.
Zelf heb ik ze altijd brood wat we overhielden gevoerd, maar ik vind dat er wel is keer wat variatie mag zijn.

Niks, ga op een bankje zitten en ga zelf brood eten. Dan komen ze ook wel.

Terug
Naar boven