XXL Nutrition

Wat kun je het beste aan eenden voeren?

Brood,rijst ik gooi alles bij de vijver neer.
Beter naar de beesten dan in de ton!

• Topic Starter Topic Starter
Mijn vaste parkzitparkje heeft nu voor het eerst 2 zwanen. Vanmiddag hele middag met een meisje op een bankje naar zitten kijken, dit gaat echt de zomer der zomeren worden dit jaar deze zomer!

Zwanen zijn echt mijn lievelings eenden.

naar wat smaken zwanen dan?

http://www.youtube.com/watch?v=6_BGKyAKigs

Brood, maar heb eens gezien dat iemand een vlinder tijdens oud&nieuw ging voeren :mad:

Die gene zou van mij een lawinepijl in z'n aars krijgen. Nee, geen grap.

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

Eenden worden lui en dan gaan ze andere hobbies zoeken: de mannetjes gaan dan en masse de vrouwtjes verkrachten. Is geen grapje.

Ik kwam bovenstaand bericht tegen en schrok me kapot. Ik heb wel eens gezien hoe 4 mannetjes eenden een verslonst vrouwtjes eend te grazen namen en wil hier niet aan bijdragen. Iemand een idee wat je dan het beste kunt voeren?

Ik geef je 1 tip. NIET voeren, tenzij ze van jezelf zijn. Eenden worden namelijk snel lui en gaan dan andere hobby's zoeken zoals andere eenden verkrachten of zelfs bruut mishandelen. Vreselijk...

Wanneer de eenden van jezelf zijn hebben ze speciaal voer voor watervogels bij een dierenspeciaalzaak. Alleen dit geven, en niet te veel... Het beste kun je ze lekker laten zoeken, maar dat zal wel een werkje zijn.

Dit is ook één van de redenen waarom er bij veel beekjes met eenden waarschuwingsbordjes staan. 9 van de 10 keer staat er dat je ze niet mag voeren. Er staat uiteraard niet bij waarom, maar dat is om eerder genoemde reden.

Ja, het zijn super gave beesten. Ze hebben alleen wel een gebruiksaanwijzing...

Oh daarom heb ik die hobby's ook opgepikt.

Ja, heb die laatst ergens gezien. Zo'n 10 keer na elkaar gekeken omdat ik het zo lief vond :$

Mijn kippen zijn ook tam, maar ze komen niet knuffelen :(

Mijn vaste parkzitparkje heeft nu voor het eerst 2 zwanen. Vanmiddag hele middag met een meisje op een bankje naar zitten kijken, dit gaat echt de zomer der zomeren worden dit jaar deze zomer!

Zwanen zijn echt mijn lievelings eenden.

Welk park zit je altijd? Ik ga regelmatig naar Velserbeek

34655945.jpg

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

DSC_0119.jpg

Parks5.jpg

Ook nog een gedeelte met speciale vogels

hqdefault.jpg

Beste middel tegen stres

---------- Post added at 23:21 ---------- Previous post was at 23:16 ----------

Ja, heb die laatst ergens gezien. Zo'n 10 keer na elkaar gekeken omdat ik het zo lief vond :$

Echt he... Zit je dan... Met je halve brood en je bodybuildersgedrag...:D

tfw no kip :'(

krijg honger van dit topic
zie me zelf al bij de chinees zitten
hmmm peking eend

:meal:

http://www.youtube.com/watch?v=6_BGKyAKigs

Brood, maar heb eens gezien dat iemand een vlinder tijdens oud&nieuw ging voeren :mad:

Wat eten vlinders dan? Volgens mij vliegen er helemaal niet veel vlindertjes meer rond oud en nieuw?

Die gene zou van mij een lawinepijl in z'n aars krijgen. Nee, geen grap.

---------- Post added at 23:00 ---------- Previous post was at 22:54 ----------

Ik geef je 1 tip. NIET voeren, tenzij ze van jezelf zijn. Eenden worden namelijk snel lui en gaan dan andere hobby's zoeken zoals andere eenden verkrachten of zelfs bruut mishandelen. Vreselijk...

Wanneer de eenden van jezelf zijn hebben ze speciaal voer voor watervogels bij een dierenspeciaalzaak. Alleen dit geven, en niet te veel... Het beste kun je ze lekker laten zoeken, maar dat zal wel een werkje zijn.

Dit is ook één van de redenen waarom er bij veel beekjes met eenden waarschuwingsbordjes staan. 9 van de 10 keer staat er dat je ze niet mag voeren. Er staat uiteraard niet bij waarom, maar dat is om eerder genoemde reden.

Ja, het zijn super gave beesten. Ze hebben alleen wel een gebruiksaanwijzing...
Ik voer ze ook niet meer. Als je vet rustig op een bankje zit en 1 met het bankje bent dan komen ze ook wel dichtbij en kun je hun eendendingetjes ook bestuderen.

Ik had laatst een super vet filmpje gezien... Even zoeken.

Bingo:

http://www.youtube.com/watch?v=pdxo1mZeY68&feature=youtu.be

Bij mij rennen ze altijd weg... Lijkt me echt super vet. Alleen die geiten komen wel altijd op schoot.

Jezus wat een ****ing vette kip! En dan te bedenken dat dit forum vol zit met monsters die misschien wel meerdere kippen per week opeten.......

Misschien moet je ze slaan en schreeuwen dat het stoute kippen zijn als ze je niet knuffelen? Dat heeft bij me moeder geholpen.

34655945.jpg

DSC_0119.jpg

Parks5.jpg

hqdefault.jpg

Beste middel tegen stres

Meestal noorderplantsoen (waar ook veel hardloopmeisjes zijn), en af en toe stadspark. In het stadspark heb je zwarte zwanen een kinder boerderij (waar grote mensen ook welkom zijn) met idioot grote koeien enzo.
krijg honger van dit topic
zie me zelf al bij de chinees zitten
hmmm peking eend

:meal:

Niet zo doen in dit topic, dit topic is voor de vriendjes van dieren.

---------- Toegevoegd om 05:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 05:47 ----------

hey bigt je hele forum gaat naar de klote zo doe er potverdomme is wat aan.

Misschien moet je ze slaan en schreeuwen dat het stoute kippen zijn als ze je niet knuffelen? Dat heeft bij me moeder geholpen.
Weet je toevallig ook hoe dat in het kips klinkt? Zou wat stom zijn als ik op hen sta te roepen terwijl ze het niet begrijpen.

Bedankt voor de tip.

34655945.jpg

DSC_0119.jpg

Parks5.jpg

hqdefault.jpg

Beste middel tegen stres