MuscleMeat

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers in dit topic

tja als je niet kan omgaan met je 'off' periode moet je er natuurlijk van af blijven.
en voor de rest vind ik dat ieder voor zichzelf moet bepalen of hij/zij gebruikt.
 
De redenen waarom ik nooit zou kuren:
- Je hoort heel vaak dat men na 1 kuur vaak opnieuw kuurt, je kunt er dus snel verslaafd aan raken.
- Ik heb aanleg om snel kwaad te worden, ben bang dat ik met roids welleens door het lint zou kunnen gaan.
- Het is een illegaal product, je kan dus net zo goed zware rotzooi in je lichaam krijgen en dat zou zonde zijn want ik ben ****in lekker.
 
Ik ben 41 en train al sinds mn 16de. heb op mn 25ste ooit een kuur gedaan en ben daarna zeker 5 jaar geen stap meer vooruit gekomen in kracht en in massa.
Dus als je kuurt denk eraan dat je het moet blijven doen en niet om ff een zomertje mooi te wezen of om even over dat bepaald gewicht te kunnen.
Je haar valt er wel degelijk van uit, acné komt er zonder twijfel en persoonlijkheidsstoornissen ook. al dan niet tijdelijk....
Bezint eer ge begint! Je kan natural echt wel ergens komen, en als je ooit enkele maanden uit bent door een ernstige blessure is er geen enkel probleem om te herbeginnen.
Ik weet zeker dat dit voor gebruikers niet zo is.

41 en dan zulke onzin uitkramen.
 
Eens met alle argumenten om niet te kuren.

Vooral van mij van toepassing:
-Ik doe bb om een beter en gezond lichaam op te bouwen, dus geen haar aan men kop die eraan denkt het omgekeerde te doen door te juichen..
-Zou met een behoorlijk 'fake' gevoel rond lopen..
-Limieten van je eigen lichaam willen bereiken.
-Het is illigaal (voor goeie redens)


Snap het niet dat een amateur BB dit doet.. Bij wielrenners snap ik dit bijvoorbeeld wel, anders kunnen ze gewoon niet meer mee met de juichers.. (kort door de bocht gezegd maar je snapt het wel)

Maar bij iemand die bb gewoon voor zichzelf moet je niet concureren met iemand anders, het is een individuele sport dus why the **** juichen :s

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 08:24 ----------
 
Maar bij iemand die bb gewoon voor zichzelf moet je niet concureren met iemand anders, het is een individuele sport dus why the **** juichen :s

Je zegt amateurs..... Maar waarom zou een amateur bber niet mogen juicen?
Je voorbeeld van wielrennen is beetje dom omdat het zelfde geld voor bbing.
Denk jij dat de gemiddelde C atleet op een wedstrijd naturel is?
 
Je zegt amateurs..... Maar waarom zou een amateur bber niet mogen juicen?
Je voorbeeld van wielrennen is beetje dom omdat het zelfde geld voor bbing.
Denk jij dat de gemiddelde C atleet op een wedstrijd naturel is?

Onder amateurs versta ik dit: Mensen die aan bb zonder aan enige vorm van wedstrijden mee te doen. Dus puur voor jezelf.

Ik zei niet dat ze niet mogen? Ik zie enkel het nut er niet van in..
 
Once i pop i can't stop.
Daarnaast lijd ik al aan een aantal chronische ziektes en ik denk niet dat mn gezondheid er op vooruit zal gaan.
 
Ik zou geen as gebruiken omdat ik al kalende ben en dan volledig kaal word, acne op mijn lichaam krijg en zeker weten depressief word en extreme stemmingswisselingen krijg.
 
Ik gebruik geen AAS, omdat ik nog lang niet mn limiet bereikt heb.
 
Ik heb daar geen geld voor :(
 
u lichaam gaat er kapot van en ge krijgt er een klein pieke van
 
Eens met alle argumenten om niet te kuren.

Vooral van mij van toepassing:
-Ik doe bb om een beter en gezond lichaam op te bouwen, dus geen haar aan men kop die eraan denkt het omgekeerde te doen door te juichen..
-Zou met een behoorlijk 'fake' gevoel rond lopen..
-Limieten van je eigen lichaam willen bereiken.
-Het is illigaal (voor goeie redens)


Snap het niet dat een amateur BB dit doet.. Bij wielrenners snap ik dit bijvoorbeeld wel, anders kunnen ze gewoon niet meer mee met de juichers.. (kort door de bocht gezegd maar je snapt het wel)

Maar bij iemand die bb gewoon voor zichzelf moet je niet concureren met iemand anders, het is een individuele sport dus why the **** juichen :s

---------- Post toegevoegd Sat 7 Apr 2012 om 08:24 ----------
Wist niet dat juichen illegaal was, al die tijd dus opgepakt kunnen worden tijdens het WK!?:eek:
 
meeste argumenten zijn ook gewoon onzin tbh, als je een beetje serieus bent, en dat ben je wel als je (verantwoord) juiced, dan lich je niet 2-3xper week lam onder de bar en sta je niet te roken, wat in principe veel slechter voor je is dan AAS, beetje hypocriet dus om te zeggen dat het slecht voor je gezondheid is,
 
Precies met zulke redernatie kan je ook vragen waarom train je. Slaat nergens op

ligt er toch gewoon aan, welk doel je hebt. als jij 'cutler look a like' wil worden. goodluck naturel ???
 
ligt er toch gewoon aan, welk doel je hebt. als jij 'cutler look a like' wil worden. goodluck naturel ???

hij was het met je eens. maar het gaat erom dat die redenatie van ceetn niet klopt
als individueel wil je toch net zo goed resultaten zien, dus waarom dan niet juicen als die resulaten minder worden?
 
slecht gelezen idd, my bad. ;)
 
Back
Naar boven