XXL Nutrition

Wat weerhoudt de naturel bodybuilders ervan om te gaan juicen?

Bezoekers in dit topic

kleine ballen en puisten enz
 
Ik wil niet heel buff zijn. En daarbij zuip ik 3 dagen in de week dus zijn er wel wat andere puntjes die wat verbetering kunnen gebruiken.
 
Ach gossie meneertje snapt hem niet en komt dan maar met een dom plaatje.
 
Schaamte. Ik zou me kapot schamen als ik voor dit fysiek zou gebruiken. Imo zou 95% van de gebruikers zich moeten schamen, ze maken de sport compleet belachelijk. Het steeds toenemende gebruik van ecto's zorgt ervoor dat de sport niet meer serieus genomen wordt. Iedereen kan gainen met AS. De meeste grote n00bs zie je gebruiken, wat ook zo'n stereotype gebruiker is: De gebruiker die elke zomer een kuurtje zet en nooit verder komt dan de vorige zomer, imo diep triest, waarom zou je dan nog gebruiken? Waarschijnlijk omdat je niet weet hoe te trainen en gains niet eens kan behouden, laat staan jezelf op eigen kracht op te bouwen. Het is zelfs zo erg dat ik me schaam voor de sport, als iemand mij vraagt of ik 'train' zeg ik standaard nee om maar niet geassocieerd te worden met stereotype gebruiker.

Naast dit alles speelt gezondheid, mijn visie op een goed lichaam en de lange termijn verwachting ook een grote rol.
 
Niet, gewoon zetten ouwe
 
Mijn doel is perfect haalbaar naturel.
Doel is ongeveer 1.92 cm 88 kg bij 9-10%
Op dit moment 1.92 82 kg 13%
 
Mijn doel is perfect haalbaar naturel.
Doel is ongeveer 1.92 cm 88 kg bij 9-10%
Op dit moment 1.92 82 kg 13%

DAT is je doel?
Je maakt een grapje zeker?
 
Schaamte. Ik zou me kapot schamen als ik voor dit fysiek zou gebruiken. Imo zou 95% van de gebruikers zich moeten schamen, ze maken de sport compleet belachelijk. Het steeds toenemende gebruik van ecto's zorgt ervoor dat de sport niet meer serieus genomen wordt. Iedereen kan gainen met AS. De meeste grote n00bs zie je gebruiken, wat ook zo'n stereotype gebruiker is: De gebruiker die elke zomer een kuurtje zet en nooit verder komt dan de vorige zomer, imo diep triest, waarom zou je dan nog gebruiken? Waarschijnlijk omdat je niet weet hoe te trainen en gains niet eens kan behouden, laat staan jezelf op eigen kracht op te bouwen. Het is zelfs zo erg dat ik me schaam voor de sport, als iemand mij vraagt of ik 'train' zeg ik standaard nee om maar niet geassocieerd te worden met stereotype gebruiker.

Naast dit alles speelt gezondheid, mijn visie op een goed lichaam en de lange termijn verwachting ook een grote rol.

Dit dus.
Ze vragen mij soms al of ik gebruik, en dan ben ik ocharm 94kg bij 1m90... :rolleyes:
 
Schaamte. Ik zou me kapot schamen als ik voor dit fysiek zou gebruiken. Imo zou 95% van de gebruikers zich moeten schamen, ze maken de sport compleet belachelijk. Het steeds toenemende gebruik van ecto's zorgt ervoor dat de sport niet meer serieus genomen wordt. Iedereen kan gainen met AS. De meeste grote n00bs zie je gebruiken, wat ook zo'n stereotype gebruiker is: De gebruiker die elke zomer een kuurtje zet en nooit verder komt dan de vorige zomer, imo diep triest, waarom zou je dan nog gebruiken? Waarschijnlijk omdat je niet weet hoe te trainen en gains niet eens kan behouden, laat staan jezelf op eigen kracht op te bouwen. Het is zelfs zo erg dat ik me schaam voor de sport, als iemand mij vraagt of ik 'train' zeg ik standaard nee om maar niet geassocieerd te worden met stereotype gebruiker.

Naast dit alles speelt gezondheid, mijn visie op een goed lichaam en de lange termijn verwachting ook een grote rol.

Deze man snapt het.

Ik train liever naturel door en elk harde zuurverdiende kilogram blijft zitten dan dat ik stop met een kuur en ik ergens als een emo in een hoekje ga liggen huilen omdat mijn gains drastisch verminderen.
 
1) ben nooit iemand tegen gekomen die het mij wou verkopen
2) ik weet er te weinig van en dat geeft onzekerheid en angst
3) te weinig mensen in mijn omgeving gebruiken en daardoor zal ik ook minder snel gaan gebruiken
4) ben nu bijna 50 en zie de voordelen niet
 
1) ben nooit iemand tegen gekomen die het mij wou verkopen
2) ik weet er te weinig van en dat geeft onzekerheid en angst
3) te weinig mensen in mijn omgeving gebruiken en daardoor zal ik ook minder snel gaan gebruiken
4) ben nu bijna 50 en zie de voordelen niet

Je zou denken dat je rond jouw leeftijd wel zeker zal overwegen om er mee te gaan experimenteren. Je gaint, neem ik aan, niet zo snel meer? En je metabolisme is een stuk langzamer dan voorheen? (of overdrijf ik nu?)
 
Klopt ik gain niet veel meer en vet gaat ook niet snel weg. Testlevel ligt ook een stuk lager en dat merk je aan van alles.
Kuren is dus aantrekkelijk maar je legt ook je eigen testproductie stil en ik weet niet wat er gebeurt als ik stop.
Als mijn testlevel na de kuur helemaal plat ligt dan wordt ik niet happy (mij vrouw ook niet vrees ik)
Zwaarder trainen zal ook niet echt makkelijk zijn want ook mijn spiertjes en gewrichten hebben z'n beste tijd gehad.
Tja soms klink het heel aantrekkelijk, ff wat spier er bij trainen, maar ik denk dat ik er beter vanaf kan blijven. Heb er trouwens geen moeite mee als andere het wel gebruiken. Dat moet ieder voor zich weten
 
het meest vrees ik dat me eigen hormoon huishouding nooit meer goed komt, en libido problemen lijkt me ook een facking drama. Voorderest vind ikde reden van geld van velen wat overdreven.
 
Schaamte. Ik zou me kapot schamen als ik voor dit fysiek zou gebruiken. Imo zou 95% van de gebruikers zich moeten schamen, ze maken de sport compleet belachelijk. Het steeds toenemende gebruik van ecto's zorgt ervoor dat de sport niet meer serieus genomen wordt. Iedereen kan gainen met AS. De meeste grote n00bs zie je gebruiken, wat ook zo'n stereotype gebruiker is: De gebruiker die elke zomer een kuurtje zet en nooit verder komt dan de vorige zomer, imo diep triest, waarom zou je dan nog gebruiken? Waarschijnlijk omdat je niet weet hoe te trainen en gains niet eens kan behouden, laat staan jezelf op eigen kracht op te bouwen. Het is zelfs zo erg dat ik me schaam voor de sport, als iemand mij vraagt of ik 'train' zeg ik standaard nee om maar niet geassocieerd te worden met stereotype gebruiker.

Naast dit alles speelt gezondheid, mijn visie op een goed lichaam en de lange termijn verwachting ook een grote rol.

Idd je hebt helemaal gelijk, vooral die groep die af en toe juiced om er in de zomer goed uit te zien zijn idd dieptrieste mongolen.

Maar in de bodybuilding sport snap ik het wel je zit een keer tegen het maximum aan en om verder te komen moeten hun gewoon juicen (zoals cutler enz )
Voor deze mensen heb ik ook geen respect maar het is al heel wat beter dan in de zomer af en toe ff juicen om er ff goed uit te zien.

Ikzelf denk nu echt niet aan juicen, miss als ik 110kg ben ofzo en wil nog verder,maar wil denk ik niet verder dan dat.
Met juicen moet je alles veel serieuzer nemen en beter bijhouden, want als je stop met sporten, en je hebt gejuiced verlies je gewoon fuking veel.
Met naturel blijft het veel langer zitten daarom snap ik niet dat mensen hun gezondheid op het spel zetten om er in de zomer ff net wat beter uit te zien maarjah hun eigen keus..
 
Idd je hebt helemaal gelijk, vooral die groep die af en toe juiced om er in de zomer goed uit te zien zijn idd dieptrieste mongolen.

Maar in de bodybuilding sport snap ik het wel je zit een keer tegen het maximum aan en om verder te komen moeten hun gewoon juicen (zoals cutler enz )
Voor deze mensen heb ik ook geen respect maar het is al heel wat beter dan in de zomer af en toe ff juicen om er ff goed uit te zien.

Ikzelf denk nu echt niet aan juicen, miss als ik 110kg ben ofzo en wil nog verder,maar wil denk ik niet verder dan dat.
Met juicen moet je alles veel serieuzer nemen en beter bijhouden, want als je stop met sporten, en je hebt gejuiced verlies je gewoon fuking veel.
Met naturel blijft het veel langer zitten daarom snap ik niet dat mensen hun gezondheid op het spel zetten om er in de zomer ff net wat beter uit te zien maarjah hun eigen keus..

Komt omdat de meeste mensen lui zijn. Waarom jaren spenderen met trainen als het ook in een zomer kan met een spuitje?
 
gyno en kaalheid, waren dat geen risico's dan juicde ik al tegen de sterren op.
 
Maar in de bodybuilding sport snap ik het wel je zit een keer tegen het maximum aan en om verder te komen moeten hun gewoon juicen (zoals cutler enz )
Voor deze mensen heb ik ook geen respect

Nigga what, dus jij hebt geen respect voor grootheden zoals Arnie, Ronnie, Flex etc.
 
Idd je hebt helemaal gelijk, vooral die groep die af en toe juiced om er in de zomer goed uit te zien zijn idd dieptrieste mongolen.

Maar in de bodybuilding sport snap ik het wel je zit een keer tegen het maximum aan en om verder te komen moeten hun gewoon juicen (zoals cutler enz )
Voor deze mensen heb ik ook geen respect maar het is al heel wat beter dan in de zomer af en toe ff juicen om er ff goed uit te zien.

Ikzelf denk nu echt niet aan juicen, miss als ik 110kg ben ofzo en wil nog verder,maar wil denk ik niet verder dan dat.
Met juicen moet je alles veel serieuzer nemen en beter bijhouden, want als je stop met sporten, en je hebt gejuiced verlies je gewoon fuking veel.
Met naturel blijft het veel langer zitten daarom snap ik niet dat mensen hun gezondheid op het spel zetten om er in de zomer ff net wat beter uit te zien maarjah hun eigen keus..

facepalm.gif


Jezus man wat een faalpost, je bent toch niet serieus hoop ik?
 
Ik wil alles uit me lichaam kunnen halen wat er van nature uit te halen is. Tevens sport ik voornamelijk voor me gezondheid en zou het voor mij dus tegenstrijdig zijn om dan te gaan juicen.
 
Back
Naar boven