MuscleMeat

Wat wil links en rechts nu eigenlijk zeggen?

De wetten zijn gemaakt in de tijd dat een moslim nog een vreemdeling was, de wetten moeten daarom ook aangepast worden.

Met jullie idiote ideeen verkanker je heel nederland.En daar mag wat mij betreft nog een zwaardere straf op staan.
Ook nog tegen de vrijheid van meningsuiting, Partij Voor De Vrijheid.

:roflol:

Ook nog tegen de vrijheid van meningsuiting, Partij Voor De Vrijheid.

:roflol:

Vrijheid is ook je vrij voelen in je eigen omgeving.Als er gevaar aan dreigt te komen moet daar iets aan gedaan worden, ook als een groepje het daar niet mee eens is.

Kijk naar wat de meerderheid vind, en niet dat groepje allochtonen.

is niet perse links, is progressief. Meer partijen mee eens.

De wetten zijn gemaakt in de tijd dat een moslim nog een vreemdeling was, de wetten moeten daarom ook aangepast worden.

Met jullie idiote ideeen verkanker je heel nederland.En daar mag wat mij betreft nog een zwaardere straf op staan.
Ik doelde daarop. Ik zal me bilmattie geertje wel ff bellen vanui de bijlmeer en lekkah zeggeh da jij nie egt goe besig bent.

De termen links/rechts mbt tot het politieke spectrum stammen uit het tijdperk van de franse revolutie. Toen zaten in het parlement de koningsgezinden aan de rechterkant van de zaal (de koning zat rechts van de voorzitter). De mensen die minder koningsgezind (minder conservatief) waren zaten juist links in de zaal.

Oorspronkelijk duidde rechts dus op conservatieve/koningsgezinde mensen terwijl links duidde op progressieve/democratische mensen. Hoe de termen verder zijn geëvolueerd weet ik echter ook niet precies.

Vrijheid is ook je vrij voelen in je eigen omgeving.Als er gevaar aan dreigt te komen moet daar iets aan gedaan worden, ook als een groepje het daar niet mee eens is.

Kijk naar wat de meerderheid vind, en niet dat groepje allochtonen.

vrijheid is IMO ook anderen helpen bij te staan in hun problemen wanneer ze daarom vragen!

en niet een antwoord krijgen, wanneer je om hulp vraagt, dat je met het vliegtuig maar lekker neer mag storten omdat NL geen zin meer heeft om anderen te helpen.

ik weet idd dat niet alle hulp op prijs wordt gesteld, maar geef die mensen ook een kans en laat ze ophoepelen om plaats te maken voor mensen die wel van de hulp gebruik willen maken door een aanwinst te zijn in de maatschappij!
;)

vrijheid is IMO ook anderen helpen bij te staan in hun problemen wanneer ze daarom vragen!

en niet een antwoord krijgen, wanneer je om hulp vraagt, dat je met het vliegtuig maar lekker neer mag storten omdat NL geen zin meer heeft om anderen te helpen.

ik weet idd dat niet alle hulp op prijs wordt gesteld, maar geef die mensen ook een kans en laat ze ophoepelen om plaats te maken voor mensen die wel van de hulp gebruik willen maken door een aanwinst te zijn in de maatschappij!
;)
Zoals onze Antiliaanse broeders?

;)

Wat zou jij er nou van vinden als deze irakezen criminelen zijn/worden en mensen vermoorden, winkels overvallen, verkrachten....

Dus jij vind dat dit moet kunnen ? want we moeten deze mensen maar helpen ?

En wat vind jij ervan als nederland in de verre toekomst echt islamiseert en we krijgen de islamitische wetgeving, met de moslims in de meerderheid (90 % of meer heb ik het dan over ) En dat is niet in ons leven, maar met de zieke ideeen van de regering schepen we onze nabestaanden :) kinderen en kleinkinderen) hiermee op die hier helemaal niet om gevraagd hebben.

Hoe kijk jij hier tegen aan ? vind jij dat dit moet kunnen omdat die mensen naar een betere plek op aarde zoeken ?

Wat zou jij er nou van vinden als deze irakezen criminelen zijn/worden en mensen vermoorden, winkels overvallen, verkrachten....

Dus jij vind dat dit moet kunnen ? want we moeten deze mensen maar helpen ?

En wat vind jij ervan als nederland in de verre toekomst echt islamiseert en we krijgen de islamitische wetgeving, met de moslims in de meerderheid (90 % of meer heb ik het dan over )

Hoe kijk jij hier tegen aan ? vind jij dat dit moet kunnen omdat die mensen naar een betere plek op aarde zoeken ?

heb jij ooit wel eens leren LEZEN?

ik heb het over hulpvragenden die een AANWINST voor onze maatschappij kunnen zijn.......
;)

heb jij ooit wel eens leren LEZEN?

ik heb het over hulpvragenden die een AANWINST voor onze maatschappij kunnen zijn.......
;)

De 10.000 irakezen wat in het andere topic naar voren kwam die naar europa gehaald werden, dat is waar ik het over heb ( dan neem ik maar een voorbeeld) kunnen ook andere mensen zijn.

Geef mij daar nou eens een antwoord op.....

Je kunt wel hard schreeuwen dat iedereen geholpen moet worden maar ik zie het nut niet om een aantal mensen hierheen te halen...derest blijft wel in het oorlogsgebied zitten.Je helpt maar een klein groepje vergeleken met het hele land die het hier weer onveilig maken.

De 10.000 irakezen wat in het andere topic naar voren kwam die naar europa gehaald werden, dat is waar ik het over heb ( dan neem ik maar een voorbeeld) kunnen ook andere mensen zijn.

Geef mij daar nou eens een antwoord op.....

Je kunt wel hard schreeuwen dat iedereen geholpen moet worden maar ik zie het nut niet om een aantal mensen hierheen te halen...derest blijft wel in het oorlogsgebied zitten.Je helpt maar een klein groepje vergeleken met het hele land die het hier weer onveilig maken.

1. laat eerst je blijk van goede wil zien door daadwerkelijk hulp te verlenen.

2. geef duidelijk regels en grenzen aan.

3. geef mensen een kans, door middel van onderwijs, zich te ontwikkelen binnen de maatschappij.

4. tolereer geen weerstand tegen regel 2, en verwijder ONMIDDELIJK de overtreders.

:thumbs:

1. laat eerst je blijk van goede wil zien door daadwerkelijk hulp te verlenen.

2. geef duidelijk regels en grenzen aan.

3. geef mensen een kans, door middel van onderwijs, zich te ontwikkelen binnen de maatschappij.

4. tolereer geen weerstand tegen regel 2, en verwijder ONMIDDELIJK de overtreders.

:thumbs:

Oke, maar die regels zijn niet het geval, wat wel het geval is....is dat deze mensen toch naar europa (nederland) gehaald worden.

Dus waarom ben jij voor ?

En trouwens... is het niet al te laat als ze zich niet aan de regels houden ?

Als jij neergestoken word en jij overlijd, kun je diegene wel terugsturen maar zo kun je aan de gang blijven he.Dwijlen met de kraan los gaat ook niet.

Oke, maar die regels zijn niet het geval, wat wel het geval is....is dat deze mensen toch naar europa (nederland) gehaald worden.

Dus waarom ben jij voor ?

En trouwens... is het niet al te laat als ze zich niet aan de regels houden ?

Als jij neergestoken word en jij overlijd, kun je diegene wel terugsturen maar zo kun je aan de gang blijven he.Dwijlen met de kraan los gaat ook niet.

wanneer je mensen niet eens hulp gunt, en je gaat bij voorbaat al uit van het slechte in de mens...........wie ben jij dan om te oordelen over een ander?
;)

Vervuil dit topic eens even niet. Dit topic gaat over de definitie van links en rechts. Niet een topic om jouw nazigedachtenkronkels te spuien. Beter vertel je wat jij denkt dat links of rechts inhoudt.

Vervuil dit topic eens even niet. Dit topic gaat over de definitie van links en rechts. Niet een topic om jouw nazigedachtenkronkels te spuien. Beter vertel je wat jij denkt dat links of rechts inhoudt.

ik weet niet of je het tegen mij, of tegen Arnoldfan hebt?

voor mij is er weinig verschil tussen links en rechts.

ik wil mensen in nood best helpen, maar ook tegelijkertijd een duidelijke grens trekken.
;)

ik weet niet of je het tegen mij, of tegen Arnoldfan hebt?

voor mij is er weinig verschil tussen links en rechts.

ik wil mensen in nood best helpen, maar ook tegelijkertijd een duidelijke grens trekken.
;)

Daar had ik het niet over, je bent niet echt duidelijk.

WAAROM ben jij voor het hierheen halen van die mensen, terwijl onze straffen een lachtertje zijn, en uitzetten niet mogelijk is ?

De grootste kanker van Nederland zijn figuren zoals jij.

Terug
Naar boven