Fitness Seller

Wat zal ik doen met de hond van de buren?

Lijkt er dus op dat er echt niemand om die arme beestjes geeft.. uit hun lijden verlossen dus, z'n miserabel leven gun je geen enkel dier. Slachten die hap -> invriezen met wat zout en verkopen aan de plaatselijke chinees. Hou je er nog een leuk zak centje aan over en je hebt die beesten hun arme liefdeloos leven ontnomen. Klinkt zo op eerste aanzien wat wreed maar is een win/win situatie voor elke betrokken partij.

Dat leuke zakcentje kan je tevens zien als een soort van schadevergoeding voor het werkelijk verschrikkelijke overlast dat jou is aangedaan.

Bowie-disapproves.gif

No offense, maar dit zijn uitspraken die ik uit een Kim De Gelder zou verwachten.

wat is dat voor een absurde vergelijking. De Gelder is een psychisch gestoord iemand die andere mensen lijden berokkent voor hoogstwaarschijnlijk zijn eigen plezier.

Het enige wat ik doe is een efficiente oplossingsstrategie voorstellen voor OP zijn probleem, waar niets of niemand uiteindelijk lijden uit zal ondervinden:eyes:
Iets'/iemands leven op zich is nu eenmaal niets waard, het wordt pas waardevol als er andere mensen om geven. (dat laatste is een cruciaal punt waarin ik en meneer De Gelder verschillen van opvatting;))

Die honden doen niets fout....
Beetje een zieke gedachte om ze af te maken...

Die honden doen niets fout....
Beetje een zieke gedachte om ze af te maken...

die miljoenen koeien en kippen die wij dbb'ers per jaar verorberen doen ook niets fout. Beetje een zieke gedachte om ze af te maken...

(of wacht, als 99% vd bevolking hun soortgenoten niet dagelijks knuffelt dan is het opeens niet meer ziek:eyes:)

wat is dat voor een absurde vergelijking. De Gelder is een psychisch gestoord iemand die andere mensen lijden berokkent voor hoogstwaarschijnlijk zijn eigen plezier.

Het enige wat ik doe is een efficiente oplossingsstrategie voorstellen voor OP zijn probleem, waar niets of niemand uiteindelijk lijden uit zal ondervinden:eyes:
Iets'/iemands leven op zich is nu eenmaal niets waard, het wordt pas waardevol als er andere mensen om geven. (dat laatste is een cruciaal punt waarin ik en meneer De Gelder verschillen van opvatting;))

:roflol: efficiënt is het zeker.

Maar dat een leven op zich niks waard is vind ik een beetje onzin. De persoon zelf hecht natuurlijk wel waarde aan zijn of haar leven. Dat het niks toevoegt aan de samenleving, oké, maar dat maakt het leven nog niet niks waard imo.

die miljoenen koeien en kippen die wij dbb'ers per jaar verorberen doen ook niets fout. Beetje een zieke gedachte om ze af te maken...

(of wacht, als 99% vd bevolking hun soortgenoten niet dagelijks knuffelt dan is het opeens niet meer ziek:eyes:)

Je haalt me de woorden uit de mond.. reps.

:roflol: efficiënt is het zeker.

Maar dat een leven op zich niks waard is vind ik een beetje onzin. De persoon zelf hecht natuurlijk wel waarde aan zijn of haar leven. Dat het niks toevoegt aan de samenleving, oké, maar dat maakt het leven nog niet niks waard imo.

die vergelijking is ook enkel geldig het moment dat de persoon dood is, want dan heeft die persoon immers geen subjectieve waarneming meer:)
Had het er nog willen ineditten (wist zeker dat corleoné hier nog op ging reageren), maar had uiteindelijk besloten te hopen dat niemand erop zou commenten:o

elke dag 30mg dboll geven en kijken wat gebeurd.... ben benieuwd!

Wanneer ik geconfronteerd wordt met dergelijke morele dilemma's, dan stel ik mezelf altijd de vraag: "Wat zou Corleoné doen?"

Wanneer ik geconfronteerd wordt met dergelijke morele dilemma's, dan stel ik mezelf altijd de vraag: "Wat zou Corleoné doen?"
verhuizen en zn honden achterlaten in zn oude huis waar ze iedereen irriteren, zoals uitkeringtrekkende tokkies blijkbaar doen.

Nee dat maakt het goed...
Moet ik het kind van de buren ook maar afmaken omdat ze teveel huilt?
Worden genoeg mensen vermoord in de rest van de wereld,dus die ene erbij wat maakt het uit...

Denk dat veel mensen nooit hebben meegemaakt hoe overlast je als mens rare dingen kan laten doen. Als je op een gegeven moment gewoon nergens meer heen kunt (in je eigen huis) zonder klere-herrie van je buren te horen dag in dag uit kan je best gekke dingen gaan doen. Meestal is praten met de buren wel de oplossing maar mochten het echte paupers zijn kan je er beter voor zorgen dat ze niet weten dat jij het bent als je wat flikt.

OT, andere buren aanspreken en een week lang politie stalken met meerdere mensen. Mocht er niks gebeuren honden loslaten of naar een asiel brengen wat niet in de buurt ligt.

Nee dat maakt het goed...
Moet ik het kind van de buren ook maar afmaken omdat ze teveel huilt?
Worden genoeg mensen vermoord in de rest van de wereld,dus die ene erbij wat maakt het uit...

analogie van niets:
1) de ouders lijden eronder
2) de pakkans is stukken groter dus best achterlijk om dat te doen:trollface:

analogie van niets:
1) de ouders lijden eronder
2) de pakkans is stukken groter dus best achterlijk om dat te doen:trollface:
Dus als de pak kans klein is en de ouders er niet onder zouden lijden,zou jij het in overweging nemen om het te doen?

waarom niet even een trap pakken, over de schutting klimmen.
Honden oppakken en richting het asiel.
Niemand die het zal weten

• Topic Starter Topic Starter
Denk dat veel mensen nooit hebben meegemaakt hoe overlast je als mens rare dingen kan laten doen. Als je op een gegeven moment gewoon nergens meer heen kunt (in je eigen huis) zonder klere-herrie van je buren te horen dag in dag uit kan je best gekke dingen gaan doen. Meestal is praten met de buren wel de oplossing maar mochten het echte paupers zijn kan je er beter voor zorgen dat ze niet weten dat jij het bent als je wat flikt.

OT, andere buren aanspreken en een week lang politie stalken met meerdere mensen. Mocht er niks gebeuren honden loslaten of naar een asiel brengen wat niet in de buurt ligt.

Op een gegeven moment voel je je een beetje zoals die vent in God Bless America met die baby:(

Ik ga morgen de instanties even nog een keer bellen.

Meerdere mensen hebben al gebeld hoorde ik trouwens net van mijn ma.:rolleyes:

Terug
Naar boven