- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
koop een sinaasappel en behandel hem als een ananas
Ik zou maar geen kinderen nemen als ik jouw was....als dat kind me de t*ring irriteert en er zijn geen andere oplossingen? Zeker en vast![]()
Zeker dat het deze keer geen walnoot is die je voor 45 graden moet open snijden?
Nee dat maakt het goed...
Moet ik het kind van de buren ook maar afmaken omdat ze teveel huilt?
Worden genoeg mensen vermoord in de rest van de wereld,dus die ene erbij wat maakt het uit...
ik heb er zelf geen probleem mee als iemand me pijnloos afmaakt zonder dat ik hier op voorhand van verwittigd word. Veroorzaakt me 0.0 lijden/stress. Moord is immers geen misdaad jegens het slachtoffer, maar jegens de nabestaanden van dat slachtoffer
('misdaad' op moreel vlak, niet wettelijk ofc)
Je derft natuurlijk wel zogenaamde levensvreugde. Het feit dat je op het moment dat je dood bent nergens meer last van hebt doet daar niets aan af. Derving is immers een construct dat gekenmerkt wordt door juist afwezigheid.

Angelus, mijn opa en oma zijn inmiddels beide 86. Ze komen eigenlijk amper nog buiten en gaan nooit bij iemand op bezoek. Als er iemand bij hun op bezoek komt lopen ze alleen maar te zeiken over alle dingen die hun (klein)kinderen verkeerd doen.
Eigenlijk deden die mensen dat al hun hele leven maar inmiddels is iedereen het kotsbeu. Er gaat dus ook bijna nooit meer iemand op bezoek, en als je dan een keer komt beginnen ze daar ook over te zeiken. Ik ben zelf ondertussen al maanden niet geweest en ze wonen maar twee straten verderop.
Hun ouders zijn allemaal ergens in de negentig geworden, dus uit zichzelf zullen ze niet zo snel dood gaan. En als ze eindelijk komen te overlijden komt er bovendien een aardige erfenis ter beschikking.
Wat zou jij doen in mijn situatie?
Dan is er niets aan de hand en trekken ze de beller na en komen ze mij lastig vallen. Anoniem is niet zo anoniem als jij denkt met dat soort dingen. Maar ik bel straks of morgen wel eventjes.
Stond ook als tip 144 bellen maar volgens mij bestaat dat niet meer.

Of je draait een VOIP cliënt op een VPN service. Beltegoed betaal je met bitcoins. Zie daar een behoorlijk anoniem telefoongesprek. Zeker als je dit doet met gehackte WIFI verbindingen, op een tweedehands laptop dat niet op jouw naam staat en waar het MAC adres van is veranderd. O ja, draai Liberte vanaf een USB stick.
Of je draait een VOIP cliënt op een VPN service. Beltegoed betaal je met bitcoins. Zie daar een behoorlijk anoniem telefoongesprek. Zeker als je dit doet met gehackte WIFI verbindingen, op een tweedehands laptop dat niet op jouw naam staat en waar het MAC adres van is veranderd. O ja, draai Liberte vanaf een USB stick.

Als je ze dood maakt, doe dat dan met een hoge dosis kalium. Kaliumpoeder koop je bij een supplementen winkel. Dit los je met water op, en spuit je in het eten dat je over de hek gaat gooien. Als je het echt heel ranzig wilt aanpakken, dan stop je matglas tussen de hamburger. Als zo'n kleine klote hond matglas binnen krijgt, dan duurt het echt uren voordat hij dood is. En dat na heel veel pijn in het buikje te hebben gevoeld![]()
Dat je er alleen al aan denk ze te vergiftigen...Het verhaal zit zo.
Tegenover ons huis woont een enorm tokkie gezin die niet voor rede vatbaar zijn. Ze zijn laatst verhuist naar een andere buurt maar ze hebben het huis nog wel staan en die man is er een paar keer per week.
Ze hebben alleen 2 kleine hondjes soort van achtergelaten en die janken/blaffen al een maand aan 1 stuk door.
De hele dag hoor je dat kleine hondjes geblaf en iedereen weet wel dat je daar 3x zo gek van wordt dan een normale hond.
briefjes door de deur gedaan -> niets
Politie is gebeld -> komen niet eens opdagen
Dierenbescherming is gebeld en langs geweest -> doen niets
Je hoort die beesten constant blaffen tot in de late uurtjes en ik wordt er onderhand een beetje gestoord van.
Op dit moment zie ik de dood van de hondjes als enigste oplossing maar ik vind het ook wel zielig. Zat dan te denken om een stuk worst met gif over de schutting te gooien.
Ik ben een dierenvriend maar er zijn grenzen.
Ze mogen ook niet weten wie het gedaan heeft want ik denk dat we onze auto's en ruiten dan gedag kunnen zeggen maar dit kan ook niet eeuwen zo doorgaan.
Iemand ideeën, tips of een organisatie die zich voor dit soort dierenproblemen inzet?
Dat je er alleen al aan denk ze te vergiftigen...
Als je ze per se weg wilt kruip dan in zijn tuin en pak ze mee naar een asiel...
Jaja zeveraar. Eerder jezelf uit je leiden verlossen met een dom excuus van hen uit hen leiden te verlossen...Nee want dan weet ik het antwoord al : Is niet mijn probleem en dan hoop ik maar dat ik niet in mijn bek getuft wordt. Dit zijn het soort mensen die je je eigenlijk niet kan voorstellen. Een heel nieuw niveau van asociaal zijn.
Ik zal straks die links even na gaan.
Voor de mensen die denken dat ik meteen een sadistische kl***zak ben die die honden het liefst ophangt hebben het heel erg mis, de honden doden was mijn eindoplossing zodat de honden en ikzelf uit hun leiden worden verlost. Ik zet zelf een spin of vlieg nog eerder buiten dan dat ik hem vermoord, om even wat misverstanden te voorkomen later in het topic
Goeie tip mat, zal hem pmmen![]()
Veel meer oplossingen dan ze te doden...Keffende beestjes kunnen je best gek maken hoor. Onderschat dat niet.