Fitness Seller

Wat zijn je bb doelen voor volgend jaar?

Groter en droger zijn dan dit jaar:)

Ook geen bulksessies meer voor mij, 120kg+ wegen vind ik gewoon niet prettig. Dan maar langzaam gainen, maar wel kwaleitsmassa pakken en het hele jaar in shape. Volgend jaar zomer ofwel iets zwaarder met gelijk vet% (110kg 10%bf of 105 kg 6%bf) zit nu al een tijd rond de 105kg bij 10%.

Wat betreft krachtstats als ik me daar op ga richten wil ik die 150kg Bench, 250kg Squat&Deadlift wel halen. (nu140/200/210)

Ligt eraan welke sportieve doelen ik mij ga (of kan) stellen, feit is dat ik in de gym zal blijven komen om in shape te blijven :thumbs:

pff volgend jaar:

deadlift: 180
bench: 110
squat: 175

als een beest blijven trainen dus.... ;)

Ik heb niet echt doelen. Heb die natuurlijk wel, maar zit niet echt tijd aan gebonden. Wil gewoon volgend jaar verbeterd zijn. Iets meer massa en proberen droger te worden dan ik ben geweest. Hopelijk nog een wedstrijdje doen, Maar dat zie ik volgend jaar pas.

Beetje vrijblijvend voor iemand met jouw ambitie, debby!? ;)

138kg op 2 - 3 %
:cool:

Nee hoor zoutzak.. doe mijn best om te verbeteren. Maar heb niet echt een doel betreft hoeveel ik wil wegen of hoe droog ik wil zijn.

Enige wat mijndoel is nu zoveel mogelijk verbeteren... Ga mijn best doen en meer kan ik niet doen. Wedstrijden is nog niet zeker of ik die mee ga doen. Ligt aan mijn vooruitgang.

Mijn doelen voor het volgende jaar in de bodybuilding... bij een ander filiaal van mijn gym werken en trainen [hogere gewichten en meer krachttoestellen].
en met stats:
Bench 120+ [is te behalen denk ik]
Squat 170+ [weet het totaal niet ^^]
Deadlift 190 [word hard trainen]
Legpress 250 [hmmm]

173 cm
80 kg
8% BF

blessurevrij blijven

Iedereen gaat groot worden als ik 't zo lees:D.
Mijn doel voor 24 juli 2007, als ik dus weer jarig ben bijna over 1 jaar. Is 100 KG wegen met acceptabel vet%. 't Zal een flinke kluif worden maar je kunt beter te hoog inzetten dan te laag. Qua spiergroepen wil ik vooral kuiten, rug en borst bijtrekken omdat die naar mijn mening 't meeste achterlopen. Krachtstats zeggen me niet zoveel behalve dan dat m'n bench omhoog moet. Ook ben ik benieuwd hoe m'n losse squat zal gaan als ik ergens ga trainen met los squatrek. Tot zo ver mijn planning.

Nu: 125 kg / 23 vet%
Over een jaar?: 110 kg / vet% 9?
Leuk doel wel toch?

ik hoop in de winter weer zo goed als volledig te kunnen trainen en dan hoop ik te bulken naar zo'n 85 kg met 13% en dan cutten naar 78-79 kg met 9% oid :)

misschien als het mee zit m'n 190 kg deadlift verbeteren.. maar dat zal denk ik nog wel 1,5 jaar duren :(

tja, doel volgend jaar.... lastig... ga flink mijn best doen om de 100 kilo aan te tikken na de bulk en dan met zo weinig mogelijk gewicht verlies droger te worden.

:D

wat massa op mn benen erbij, qua bovenlichaam weet ik t niet..t wordt een beetje te erg

10/12 % hebben over een tijd..., en daarna bulken :)

Terug
Naar boven