Fitness Seller

Wat zijn je bb doelen voor volgend jaar?

Nog 1,5 maand cutten en 2% eraf van mijn huidige vetpercentage van 8/9 procent en op 98kg uitkomen voor augustus dit jaar. In september/oktober weer starten met bulken tot 115kg in voorjaar 2007.

Hell, we zijn nog niet eens op de helft van DIT jaar...

Doelen voor het einde van het jaar:
- afvallen tot -120
- weer aankomen tot 135-140
- 230+ bankdrukken met een shirt (200-ish raw)

Wss moet ik dit jaar nog doorcutten naar 85 kg voor een VVM van 10%.. Dan wil ik volgend jaar voor het eerst een licht gaan bulken icm creatine, doel wordt dan minimaal 90kg @ 8%..

Doelen qua kracht..

DL: 180 kg minimaal
SQ: 140 kg minimaal
BP: 100 kg minimaal

Zit nu op:
DL: 140 kg 4 mnd bezig
SQ 120 kg 4 mnd bezig
BP 80 kg 8,5 maand bezig

Dit zijn trouwens allemaal doelen voor eind volgend jaar (schooljaar)

Ik hoop dat ik rond de 10% zit in oktober, om dan eens ÉINDELIJK te kunnen beginnen met bulken!

Spuiten is slecht...:rolleyes:

95 kilo en een heel laag bf% is een mooi doel voor volgend jaar deze tijd.
Denk dat ik dan al een stuk zwaarder ben, maar hier zou ik al erg tevreden mee zijn.

****ing Huge worden, duh

Heb geen krachtstats in gedachten. Hou me wel vast aan één doel, en dat is dat ik zo snel mogelijk de 90kg VVM wil bereiken. Nog 12 kilo te gaan....Ennuh ohja, vetmassa zo laag mogelijk houden:o Moet binnen 18 maanden te realiseren zijn.

krachtstats niet echt zicht op, beetje moeilijk.

tegen nieuwjaar graag 75kg aan hetzelfde vetpercentage zou leuk zijn :) , ik ga toch proberen voor meer te gaan ^^.

Morgen eindelijk laatste examen, kan ik weer eens normaal gaan trainen en goed eten O.o .

En slaaaaaaapen ^^

Heb niet echt een doel qua massa. Wel qua kracht voor volgende zomer:
Bank: 135/140
Deads: 220
Squats: niet bepaalt doel want ik doe ze nu niet :D M'n doel is ze vaker te doen!
Denk dat het wel te doen is als ik van de winter goed bulk, eet nu heel klein beetje boven onderhoud.

Ik wil groeien tegen volgend jaar, heel veel groeien!!!!;)

a1s zei:
Heb niet echt een doel qua massa. Wel qua kracht voor volgende zomer:
Bank: 135/140
Deads: 220
Squats: niet bepaalt doel want ik doe ze nu niet :D M'n doel is ze vaker te doen!
Denk dat het wel te doen is als ik van de winter goed bulk, eet nu heel klein beetje boven onderhoud.

ik net omgekeerd,heb geen doelen qua kracht maar wel qua massa,zou graag tegen volgende zomer 115 op 8% willen wegen...

en mss 200 kunne squaten en 140 kunnen bechen maar dat speelt voor mij geen rol,enkel het uiterlijk telt,al duw ik maar 70 kg :)

Tegen nieuwjaar 70+wegen, bp 75+ en squat flink omhoog (vandaag pas voor de eerste keer gesquat :( 6*40

Smoothmold zei:
bedoel je qua kracht of massa? Want als ik het goed begrijp wil je volgend jaar 85kg 10% zijn. En ik 90 kg bij 5%. Daar zit een verschil van een dikke 10 kg VVM in ???

Bedoel kwa kracht, zit nu op 85kg bij 10-12%.
90kg bij 5% dan moet ik gaan cutten en daar heb ik nooit zin in.

Doel: 10-12% vet blijven en naar 90kg te gaan. Maar we zien wel, ben er niet echt mee bezig.

• Topic Starter Topic Starter
Omni20 zei:
Bedoel kwa kracht, zit nu op 85kg bij 10-12%.
90kg bij 5% dan moet ik gaan cutten en daar heb ik nooit zin in.

Doel: 10-12% vet blijven en naar 90kg te gaan. Maar we zien wel, ben er niet echt mee bezig.

damn, ben je al behoorlijk sterk :thumbs:

Terug
Naar boven