XXL Nutrition

Gestopt Wedstrijd cut log

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Vanmiddag een dikke chest schouder en tricep tren in de planning met twee maatjes die beide heeeel af en toe liften, helaas ken ik vrij weinig mensen die into lifting zijn.
 
Gisteren chest schouder en triceps gepakt in de basic fit helpman

Flat db press
warm ups tot 30kg

30kgx12
32kgx10
34kgx8 goed
36kgx6 laatste rep veel hulp van spotter moeten krijgen

flat press plate loaded
4x10/12 goeie pomp

schoulder press super drop set
30kg stang
25kg stang
20kg stang
15kg stang
10kg stang
elke stang zovaak mogelijk
zo stuk na deze oef
3 setsjes hiervan pfohhhh de burnnnn

machine fly's
4x10 nice

lateral raises met kabels
3x12
ss met tricep pushdowns
4x15

v bar push downs
4x12

kloaaar

Ik geef deze tren 7 reeten want best goeie db presses en was leuk om es met 2 maten te trainen.
 
schoulder press super drop set
30kg stang
25kg stang
20kg stang
15kg stang
10kg stang
:eek!: Mijn schouders zouden flink demonstreren!

Lekkere traing. Veel rust doordat je met maten was of viel het mee?
 
:eek!: Mijn schouders zouden flink demonstreren!

Lekkere traing. Veel rust doordat je met maten was of viel het mee?

kon m'n armen daarna ook niet meer omhoog houden ga dit zeker vaker doen!

Het viel nog mee, wel een wat minder serieuze training gehad maar ach zo nu en dan is dat ook geen ramp.
 
Zo dan vandaag afgestudeerd voor de opleiding Marketing & Communicatie. Afgelopen toch nog behoorlijk wat stress van gehad en afgelopen twee dagen geen trainingen gehad.

Eergister wel een pull tren gehad maar dat was verder niks bijzonders.

Straks in de home town gym een full body workout pakken aangezien ik vanavond een feestje heb die ik wel verdient heb en morgen moet werken.

Morgenvroeg even wegen of de weegschaal bij m'n ouders aangezien die digitaal is. Ben benieuwd!
 
Kwam deze foto nog tegen van een paar weekjes terug inmiddels er gelukkig al wat vet van af.

Image1466172943.301801.jpg
 
Fijne gym he, in Helpman? :) Succes met de FB train!
 
Fijne gym he, in Helpman? :) Succes met de FB train!

Het heeft wel iets, alleen jammer dat er zo'n vaag clubje rond loopt. Geen idee of je snapt wat ik bedoel maar toen ik daar nog wekelijks trainde waren die gasten er elke avond met allemaal dezelfde shirtjes aan.
Ze zijn wel aan het verbouwen geweest gelukkig, geen vloer meer waar je bijna doorheen zakt in elk geval.

Voel me daar ook altijd breed omdat het zo'n kleine en lage gym is haha
 
Het heeft wel iets, alleen jammer dat er zo'n vaag clubje rond loopt. Geen idee of je snapt wat ik bedoel maar toen ik daar nog wekelijks trainde waren die gasten er elke avond met allemaal dezelfde shirtjes aan.
Ze zijn wel aan het verbouwen geweest gelukkig, geen vloer meer waar je bijna doorheen zakt in elk geval.

Voel me daar ook altijd breed omdat het zo'n kleine en lage gym is haha

Ik kom er alleen in de weekenden, dus ik heb geen idee wie je bedoelt. Ik weet wel dat er vorige x een paar gekke kerels rondliepen die overduidelijk flink aan de test zaten. Behoorlijk buff, super opgefokt en louter mal pompen :P. Daarentegen komen er ook een heel hoop vriendelijke lui daar, dus dat scheelt!

Die verbouwing heeft de gym absoluut goed gedaan idd.
 
Afgelopen week niet bijzonder veel eraf helaas. Druk gehad op stage ivm afstuderen. Nog even 1 weekje stage dan is het zomervakantie. Elke dag 2 uur in de gym en bij m'n ouder thuis eten.
Heb er alle vertrouwen in aangezien ik straks alle tijd heb.
 
Afgelopen week niet bijzonder veel eraf helaas. Druk gehad op stage ivm afstuderen. Nog even 1 weekje stage dan is het zomervakantie. Elke dag 2 uur in de gym en bij m'n ouder thuis eten.
Heb er alle vertrouwen in aangezien ik straks alle tijd heb.
Same here man..
Heb zelfs weer trainingen moeten skippen en eten minder on track..
Nu ook klaar dus?

Wel weer lekker om die cortisol omlaag te hebben.
 
Same here man..
Heb zelfs weer trainingen moeten skippen en eten minder on track..
Nu ook klaar dus?

Wel weer lekker om die cortisol omlaag te hebben.

Same heb afgelopen week maar 2 of 3 trainingen gehad. Opleiding nu idd afgerond alleen nog een weekje stage voor de uurtjes. Beetje lame aangezien ik alles voldoende heb afgesloten en dit helemaal geen toegevoegde waarde meer heeft.

Bij veel stress merk ik dat m'n darmen op hol slaan en eetlust soms volledig kan verdwijnen om vervolgens gigantische cravings te krijgen. Blij als ik straks weer bij m'n ouders woon waar het leven goed is.

Hoe lang moet jij nog?
 
Same heb afgelopen week maar 2 of 3 trainingen gehad. Opleiding nu idd afgerond alleen nog een weekje stage voor de uurtjes. Beetje lame aangezien ik alles voldoende heb afgesloten en dit helemaal geen toegevoegde waarde meer heeft.

Bij veel stress merk ik dat m'n darmen op hol slaan en eetlust soms volledig kan verdwijnen om vervolgens gigantische cravings te krijgen. Blij als ik straks weer bij m'n ouders woon waar het leven goed is.

Hoe lang moet jij nog?
Herkenbaar!
Afgelopen twee weken eetlust van bijna niks gehad en als er dan junk voor me kon ik wel veel wegkrijgen...
Gelukkig nu weer de tijd het op te pakken.

Ik heb ook nog wat taken bij mijn stage en mag na 8 dagen vakantie part time terug komen dus dat loopt nog.
Verder 28 juni verdediging, krijg ik te horen of ik het gehaald heb of 10 weken herstel.
Wanneer heb jij je verdediging of heb je die al gehad?
 
Herkenbaar!
Afgelopen twee weken eetlust van bijna niks gehad en als er dan junk voor me kon ik wel veel wegkrijgen...
Gelukkig nu weer de tijd het op te pakken.

Ik heb ook nog wat taken bij mijn stage en mag na 8 dagen vakantie part time terug komen dus dat loopt nog.
Verder 28 juni verdediging, krijg ik te horen of ik het gehaald heb of 10 weken herstel.
Wanneer heb jij je verdediging of heb je die al gehad?

Geen verdediging hoefde alleen een presentatie te geven waarin in mijn communicatie plan hoefde te laten zien. Hiervoor ben ik geslaagd dus 0 zorgen meer.
Vrijdag wel een zitting met de verhuurder en de huurcommissie waarin we te horen krijgen of we teveel huur hebben betaald. Indien dit het geval is kunnen we het terug vragen wat natuurlijk enorm fijn zou zijn voor ons.
 
Gains brah!! Oh wacht.. Je was aan het cutten he :rolleyes:!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven