XXL Nutrition

Gestopt Wedstrijd cut log

Contest
Status
Niet open voor verdere reacties.
  • Topic Starter Topic Starter
Die kraam staat er altijd kerel ;).

Die training trouwens toch nog redelijk opgepakt na de pauze! Waarvan had je zo een spierpijn dan....?
:doggy:

Klopt vaak gaat die net weg als ik er kom tho en heb vandaag gewoon enorme trek in dikke junk. Het was niet dat ik spierpijn had maar ik denk dat de cut zijn tol begint te eisen als het gaat om kracht.

Klopt vaak gaat die net weg als ik er kom tho en heb vandaag gewoon enorme trek in dikke junk. Het was niet dat ik spierpijn had maar ik denk dat de cut zijn tol begint te eisen als het gaat om kracht.

Mwahh. Op hoeveel % sta je nu ongeveer? Ik denk dat je nog wel wat ruimte hebt hoor!

16 % ongeveer en je moet nog wat % je gaat nog wat kilo s verliezen en kracht :treuren::fire:

Goed shredded zijn is imho altijd een goede basis. Vanuit daar gewoon cleanbulken en vp niet te ver op laten lopen! Duurt de cut vervolgens ook niet zo lang...

Sunday fun day!

Was eerst niet eens van plan om te gaan aangezien ik gisteren pas om half 2 thuis was van een 9 en half uur durende werk dag.

Biceps buik cardio en 2 oefs voor rug

Lat pulls down hammer strenght
5x15 lekker geconcentreerd alles gedaan

Db rows
32kgx12 x4

Seated db curls
16kgx12 x4

Ez bar curls
3x10
Ez bar hammer curls
3x10

Seated machine curls
Eigenlijk gewoon strict curls maar dan met machine beste bicep oef ooit helaas is dit het enige goeie aan de basic fit
5x12/15 zo fijn

Rope hammer curls
3x12

Een en ander voor de abs

30 minuten helling lopen

En straks weer 8/9 uur werken.

Ik geef deze tren 6,5 reeten.

Image1465730484.412266.jpg

Nieuwe schoenen voor 12 euries

En sneaky calf shot

Schoenen van amazon? Zien er best keurig uit als dat zo is :)

Maar mirrin ze je fysiek ook?

:trollface:

Work
Fucking
Harder
;)

op aanraden van @Pillz

Vanmorgen kwart voor 7 van huis weg om voor stage aan 30 minuten cardio te pakken

Zweet me nu de pl**ris op stage

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven