Fitness Seller

Wees allen gegroet

Bedankt voor je advies, maar ik drink niet veel. Misschien vijf biertjes per week. Ik eet te weinig, mijn stofwisseling moet ik weer op gang brengen denk ik. Ik twijfel nu of je op mij of op TS reageert, je hebt me geciteerd dus vandaar...
Het was een aanname. Ik weet dat dit niet publiekelijk gewaardeerd zal worden maar ik ben wat dit betreft nog al stijfjes. Vooroordelen ten top((

Het was een aanname. Ik weet dat dit niet publiekelijk gewaardeerd zal worden maar ik ben wat dit betreft nog al stijfjes. Vooroordelen ten top((

Geen probleem hoor, ik kan ertegen. Bij de meesten komt lichaamsvet voor een deel door alcoholgebruik dus het had gekund. Ik denk bij mezelf dat ik gewoon de combinatie van geen lichaamsbeweging en te weinig/verkeerde dingen eten moet aanpakken. Dan macro's bijstellen.

• Topic Starter Topic Starter
Vandaag heb ik het bovenlichaam getraind. En ik ben weer een kilo droger.

Vandaag heb ik mijn compound trainingen gedaan en ben weer twee kilo zwaarder.

Sinds vorige week woensdag ben ik niet aan trainen toegekomen vanwege een fysiek zware- en tijdrovende klus. Als het meezit zijn we woensdag a.s. klaar en dan pak ik mijn trainingsschema weer op. Er moet nog flink wat vet van af, met name mijn buik en t**ten zijn nog te vadsig.

Ben alweer een tijdje vier keer per week aan het trainen. Naar mijn idee gaat de spiergroei niet zo snel, maar mijn coach zei dat het er goed uitziet en dat ik gewoon moet door trainen. Ik squat nu 100 kg, weliswaar slechts één keer. En deadliften kan ik mijn eigen gewicht nu mee tillen wat me momenteel ook nog maar één keer lukt.

Hierbij nog een fotootje van mijn resultaat tot dusver.

edit: slechte foto n.m.

Snel gaat het allemaal niet, maar voor iemand die zich een half jaar geleden niet eens één keer kon opdrukken is het progressie.

Laatst bewerkt:
Ben nu een jaar aan het trainen en helaas tijdelijk geveld door een flinke blessure aan mijn midden rug. Afgelopen nacht was de pijn zo heftig dat ik erdoor uit slaap gehouden werd. Vermoedelijk heb ik de blessure gekregen door een vormfout bij het dead-liften. Maandag heb ik een afspraak bij de fysio. Qua gewicht blijf ik op hetzelfde zitten.

Heeft je coach je niet gecorrigeerd?

Dit was een ongelukje dat de coach ook niet had kunnen voorkomen. Bij het neerleggen van de stang ging het even verkeerd. Ben net terug van de fysio, hij denkt niet dat er veel schade is en zei dat ik morgen wel weer kan trainen. Afgelopen nacht weer weinig geslapen maar de massage heeft me wel goedgedaan.

De fysiotherapeut heeft me genezen, mijn rugpijn is geheel verdwenen! :)
Morgen weer door met trainen. Op zijn advies neem ik een rotatieoefening op in mijn schema.

De fysiotherapeut heeft me genezen, mijn rugpijn is geheel verdwenen! :)
Morgen weer door met trainen. Op zijn advies neem ik een rotatieoefening op in mijn schema.
Slechts èèn maal wapperen met spiegeltjes en kraaltjes en den pijn was weer verdwenen

Het is een wonderdokter!

Hoe deze man uit het noorden is opgeleid weet ik niet, maar hij werkt ook niet met spiegeltjes en kraaltjes hoor. :P

Het squatten en deadliften ging vandaag erg goed. Kon niet merken dat ik eergisteren nog zo'n last van mijn rug had.

Wat zijn je stats op de grote 3 inmiddels?

110 kg deadlift
100 kg squat
60 kg bankdrukken.

Aangezien ik geen wedstrijden ambieer ben ik over de eerste twee wel tevreden, maar bankdrukken blijft achter.

110 kg deadlift
100 kg squat
60 kg bankdrukken.

Aangezien ik geen wedstrijden ambieer ben ik over de eerste twee wel tevreden, maar bankdrukken blijft achter.

Is gewoon normaal.

Het zou eerder niet normaal zijn als je bp veel te dicht bij je squat of dl komt.

Fysiotherapeuten genezen geen ruggen, dat doet je lichaam 999 van de 1000 keer gewoon zelf. Waarom moet je rotatie oefeningen doen?

Zorg er bij deadlifts voor dat je goed hip-hinged, oftewel je kont achteruit duwt zodat de bar in een rechte lijn langs je knieën naar beneden kan. Dit is waar de meesten het verpesten: het excentrische gedeelte.

Voor de rest vooral veel videos checken:

Terug
Naar boven