AndroidHealthClinic

Wel/Geen Kuur?

Momenteel na lange relatie van 15 jr weer alleen haha dus dat is ook weer iets waardoor je weer iets hebt van..ok nu is het moment.Mijn keuze zou zeer zeker anavar zijn om kennis te maken met het geheel en te ervaren hoe mn lichaam reageert en ook wat het in mn kop doet als ik bezig ben of ik me er goed bij voel of dat ik zoiets heb van nee dit is het niet..qua libido doet dat niet echt heel veel als ik de meeste ervaringen lees en hoor.Daarbij is de ontregeling van lichaamseigen productie niet zo groot dat je na de kuur een zware crash krijgt of vergis ik me hier heel erg in

Zou er niet te moeilijk over doen, gewoon 375 mg test E elke week voor 8 weken lang, dus niet TE lang.
En goede na kuur doen. Daarna evalueren hoe je het daadwerkelijk vind, en vind je het niks laat je het daarbij en houd je het bij naturel verder.
En bevalt het wel moet je stevig genoeg in je schoenen staan om het bij max 2x per jaar te houden op jou leeftijd.

Je zou een uitzondering zijn als je niet meer zou herstellen na zo een kuurtje.

.ik ben me terdege bewust vd risico s en dat is voor mij ook een heet hangijzer..toen ik 20 was..bijna alle jongens waar ik mee trainde die er vol ingingen met kuren.heel veel van die mannen hebben de 50 niet gehaald ik denk dat er van de 30 nog 2-3 leven.toeval??

Sorry maar dit slaagt noch kant noch wal... Kan best geloven dat je veel jongens hebt zien sterven maar dit zal niet van het kuren komen.
Hoe was die mensen hun levensstijl?

Ik ken jongens die heel ver gegaan zijn in de bodybuildingsport (één ex prof en verschillende jongens die op hoog niveau bij de amateurs wedstrijden hebben gedraaid, ook een europees kampioen), en die leven allemaal nog.
De meesten trainen zelfs nog en sommigen zijn ver in de 50...

Je mag er niet van uit gaan dat die vele overlijdens door het kuren komen.

• Topic Starter Topic Starter
He is gewoon een feit dat we over zeer zware middelen praten..het lichaam is een enorme fijnafstelling van diverse hormonen die allemaal vele processen beinvloeden..onder goede begeleiding en met verstand van zaken kun je enorme progressie boeken en een redelijk gecontroleerd risico lopen..in handen van een leek wat gewoon in merendeel van de gevallen het geval is..en geloof me dat was toen zeker het geval bij mij op de sportschool..borstspieren af horen en zien scheuren,quadriceps finaal afgescheurd,hart op hol..vaak ambulance voor de deur..en idd de vele mensen die er niet meer zijn en veel te jong..nogmaals ik veroordeel het niet,en ik ben zelf ook geinteresseerd.en zeker als je het uiterste wil bereiken en serieus bezig bent..maar nogmaals zeker als je in het wereldje zit,loop je zelf ook niet vaak hoofdschuddend jezelf te verbazen hoe onvoorbereid en zonder enige kennis mensen maar wat doen..?slaat kant nog wal??dit is eenzelfde discussie dat roken slecht is maar mn oma heeft altijd gerookt en is 96 dus dan valt het wel mee

• Like
Waarderingen: Inb4
Zou er niet te moeilijk over doen, gewoon 375 mg test E elke week voor 8 weken lang, dus niet TE lang.
En goede na kuur doen. Daarna evalueren hoe je het daadwerkelijk vind, en vind je het niks laat je het daarbij en houd je het bij naturel verder.
En bevalt het wel moet je stevig genoeg in je schoenen staan om het bij max 2x per jaar te houden op jou leeftijd.

Je zou een uitzondering zijn als je niet meer zou herstellen na zo een kuurtje.
Ik snap dat de effecten bij iedereen verschillen maar hoe heb jij de periode na de kuur ervaren?qua gemoedstoestand,training,terugval??

He is gewoon een feit dat we over zeer zware middelen praten..het lichaam is een enorme fijnafstelling van diverse hormonen die allemaal vele processen beinvloeden..onder goede begeleiding en met verstand van zaken kun je enorme progressie boeken en een redelijk gecontroleerd risico lopen..in handen van een leek wat gewoon in merendeel van de gevallen het geval is..en geloof me dat was toen zeker het geval bij mij op de sportschool..borstspieren af horen en zien scheuren,quadriceps finaal afgescheurd,hart op hol..vaak ambulance voor de deur..en idd de vele mensen die er niet meer zijn en veel te jong..nogmaals ik veroordeel het niet,en ik ben zelf ook geinteresseerd.en zeker als je het uiterste wil bereiken en serieus bezig bent..maar nogmaals zeker als je in het wereldje zit,loop je zelf ook niet vaak hoofdschuddend jezelf te verbazen hoe onvoorbereid en zonder enige kennis mensen maar wat doen..?slaat kant nog wal??dit is eenzelfde discussie dat roken slecht is maar mn oma heeft altijd gerookt en is 96 dus dan valt het wel mee

ja maar nu heb je het over mensen die niet weten wat ze doen...
Dat is hetzelfde als zeggen 'drugs zijn gevaarlijk'...
Ik ken mensen die af en toe een grammetje coke snuiven en dat gaat prima. Dat zijn mensen met een goede job met kinderen die af en toe een lijntje nemen.
Maar er zijn ook mensen die dagelijks meerdere grammen weg snuiven... tja... een wereld van verschil...

Als jij zoveel mensen hebt zien verloren gaan door gebruik van AAS dan zijn dat (met alle respect) kerels die niet weten wat ze doen en die alles in hun reet spoten wat ze maar konden vinden.

Als je met verstand kuurt en je gebruikt de kleinst mogelijke dosis dat je de nodige boost geeft gaat er heus niets mis gaan... Anders waren er al tienduizenden doden geweest.
Dan had bv Arnold nooit zijn leeftijd gehaald en was ie op zijn 35e tussen zijn 6 planken onder de grond gestopt

Ik zit er ook al even in(26j). Nooit zulke dingen gezien die jij verteld.

Ken ook niet kuurders die hun borstspier afgescheurd hebben. Hart op hol? Namen ze alleen aas of nog andere dingen?

Want het is nogal makkelijk om het daarop te steken.Mss zaten ze aan nog andere dingen.
Waarmee ik niet wil zeggen dat er geen risicos aan verbonden zijn.

Kan me moeilijk voorstellen dat er daar zoveel mensen gestorven zijn in uw gym door aas.

Wat ik nu wel vaak zie is gasten die aan de aas zitten en gewoon niet deftig trainen. Dat heb ik vroeger in mijn eerste gym nooit gezien. De kuurders waren serieus bezig met hun sport.

Wat ik ook heb zien veranderen over de jaren heen zijn de doseringen.
Wat ik hier al heb zien voorbij komen qua eerste of 2e kuur. tegen de 2gr aas als eerste kuur e.d. en dan nog liefst zoveel mogelijk verschillende stoffen.

En het zijn dan zulke gasten die wat voorkrijgen en in het nieuws komen.

Laatst bewerkt:
Wat ik ook heb zien veranderen over de jaren heen zijn de doseringen.
Wat ik hier al heb zien voorbij komen qua eerste of 2e kuur. tegen de 2gr aas als eerste kuur e.d. en dan nog liefst zoveel mogelijk veschillende stoffen.

En het zijn dan zulke gasten die wat voorkrijgen en in het nieuws komen.

klopt...

Bij ons in het begin (eind jaren 90) was het 1 ampulletje testoviron per week met 20mg dianabol om te beginnen.
En dat vonden we al heel wat

klopt...

Bij ons in het begin (eind jaren 90) was het 1 ampulletje testoviron per week met 20mg dianabol om te beginnen.
En dat vonden we al heel wat

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. Maar kende gasten die 250 test en 300 primo deden gedurende 8 weken en er beter uitzagen dan sommige gasten die veelvouden hiervan wegspuiten.

of als 2e kuur 250 test en 200 deca gedurende 8 weken.

in b 4 die gasten kunnen liegen over hun doseringen.

Denk dat vele gasten gewoon eens wat beter moeten gaan trainen.

Ik heb er persoonlijk geen ervaring mee. Maar kende gasten die 250 test en 300 primo deden gedurende 8 weken en er beter uitzagen dan sommige gasten die veelvouden hiervan wegspuiten.

of als 2e kuur 250 test en 200 deca gedurende 8 weken.

in b 4 die gasten kunnen liegen over hun doseringen.

Denk dat vele gasten gewoon eens wat beter moeten gaan trainen.

En beter eten vooral.

Heb deze avond nog met een gast gepraat die niet boven de 85kg geraakt.
Ik zeg 'meer eten'... Kerel wou me maar niet geloven...
Tot hij me vertelde wat hij at... tja.... zo kun je natuurlijk nog lang aanmodderen

En beter eten vooral.

Heb deze avond nog met een gast gepraat die niet boven de 85kg geraakt.
Ik zeg 'meer eten'... Kerel wou me maar niet geloven...
Tot hij me vertelde wat hij at... tja.... zo kun je natuurlijk nog lang aanmodderen
'Haha nee man wat moet ik nemen??'

Iedereen bedankt voor de reacties in ieder geval..ik praktiseer nog even verder en verdiep me voorlopig nog wat meer in de materie..

Ik weet niet hoe je situatie is (relatie/vrijgezel) maar bedenk ook dat als je al jarenlang een partner hebt, een eventuele kuur ook een bepaalde invloed heeft op die relatie.

Dit is mij ook overkomen. Daar moeten veel meer mensen op gewezen worden die willen beginnen met kuren. Tren en een vriendin gaat niet samen.

Ligt aan jezelf, heeft niks met tren te maken ;)

Dit dus. Ik word het liefste vriendje ooit op Tren, m'n ex vriendin wilde het liefst dat ik het hele jaar door op Tren zat.

En wat een load of crap ook dat TS zoooo veel mensen heeft zien sterven door AAS. Zelfs als je retarded bent en een jaar lang op 5 gram AAS zit ga je nog niet zomaar dood als je ervoor relatief gezond was.

Niet samen ? Hier prima met vrouw en 2 kids... Altijd zo overdreven hoe mensen reageren met gebruik van Tren.

Idem hier... Vrouw en 2 kids... Nog nooit wat van problemen gehad.
Ach ja, je bent emotioneel volwassen of niet é...

gewoon kuurtje pakken het stelt allemaal niet zoveel voor test winstrol bv

Hallo allemaal,
Ik ben inmiddels 42 en train al 30 jaar hard en naturel..ook al 20 jaar in dubio wel of niet kuren?en tot op heden nog altijd naturel..maar die stap naar de next level blijft lonken.
Ik ben niet echt klein maar ik vind gewoon hoe groter hoe mooier net als zovelen hier..Ben nu op een leeftijd dat er niet veel progressie qua groei keer inzit..Feit is wel dat ik maanden niks kan doen(niet dat dat veel gebeurd uiteraard..nooit eigenlijk)zonder veel massa te verliezen of veel te veranderen in bouw..ik zie het merendeel van de jongens op mijn sportschool groeien en weer slinken...ik zou daar slecht mee om kunnen gaan..Ik vraag me af als ik een kuur zou doen of ik hier dan ook ten alle tijden als ik gewoon blijf trainen nettowinst van blijf behouden of dat ik gewoon weer naar standaard terugval..Hoe zijn ervaringen van mensen hier die lang naturel getraind hebben(en ik bedoel niet 4 jaar maar lang!!) en aan een kuur begonnen zijn?? Spijt of doen?.
Ik ben altijd veel aan het sporten geweest en zowel sterk als erg conditioneel met een rusthartslag nuchter als ik wakker wordt van 39/min..dit is voor mij ook iets wat mij bezighoud..is een kuur voor mij hier extra risicovol gezien de groei van het hart??de meeste jongens die ik ken zijn met gewichten gaan trainen en binnen afzienbare tijd aan de kuur gegaan dus die hebben niet zo n hart als ik..Ik ben benieuwd of er soortgelijke mensen als mij zijn en hoe hun ervaringen zijn

Hallo Infinity,

Ik ben zelf nu 45 jaar en ik herken mezelf helemaal in wat je vertelt, waarover je twijfelt.
Ik train ook al zo'n 30 jaar waarvan 28 jaar lang naturel. Ik heb 25 lang getwijfeld over het gebruik van AAS. Ik heb 25 jaar lang ook rondgelopen in een omgeving waar anabolen normaal waren en ik er makkelijk aan kon komen. Ik heb al die jaren die verleiding kunnen weerstaan. Voor mij was en is gezondheid en goed voelen het belangrijkste. Dit was ook een van mijn reden om naturel te trainen, ook omdat ik het leuk vond en nog steeds vind.
Ik stond al 20 jaar lang stil in mijn ontwikkeling maar ik heb 3 jaar geleden na veel lezen, denken en twijfelen de keuze gemaakt om toch eens AAS te gaan proberen. Door al die jaren zag ik jongens snel groeien, maar uiteindelijk ook ziek en zelfs sterven door overmatig AAS en HGH gebruik....
Ik heb bewust gekozen om net dat klein beetje AAS te pakken waardoor de risico's geminimaliseerd worden. Ik heb veel geleerd in Cools zijn adviezen (Topc: Oestrogene/Androgene/Anabole dillemma). Hele grote tip trouwens.

Ik heb 3 jaar geleden anavar genomen volgens Cools principe. Vorig jaar heb ik Test en Primo genomen volgens zijn principes, en dit jaar heb ik Test/Deca/Mast genomen op lage doseringen.
Ik kan je zeggen dat ik in totaliteit ongeveer 7-8 kg netto aan heb overgehouden (3 kuurtjes van 6-8 weken). Mijn lichaam is hierdoor verandert, meer vorm en definitie en volheid die ik zonder AAS nooit meer zou hebben bereikt met naturel trainen.
Mijn persoonlijke ervaring is dat je ongeveer 50% inlevert na een kuur maar dat is zoals gezegd persoonlijk. Ik heb nooit last gehad van een dip en heb altijd mijn zin behouden om te gaan trainen of in wat dan ook.

Tja het Hart: ik ben geen expert, maar ik zou, als ik jou was ook licht kuren en niet wat de meeste doen. en vooral niet te lang. Voor de rest blijft het een gok...Aan de andere kant alles is een gok in het leven. Ik merkte dat mijn hartslag iets verhoogd was maar meer ook niet.
Ik ken mensen die veel AAS pakken en die trainen met een hartslagmeter (>180-200 per minuut). Kijk dat is natuurlijk een heel ander iets...

Blijf voorzichtig en kritisch. Be smart en kijk naar de langere termijn.

Succes

Gr

Terug
Naar boven