XXL Nutrition

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013

Peiling Peiling Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?

• Totaal stemmers
    208
Als we het dan toch over benen trainen gaan hebben en dat iedereen het makkelijk kan:

Sadik Hadzovic (hierboven genoemd)
11.jpg

Of (imo) de echte top in de klasse, Steve Cook:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Begrijp dat het makkelijk is om te gaan haten op een nieuwe klasse die gelijk alle andere klassen overstijgt in populariteit, mede door zijn toegankelijkheid ;) Maar als het echt allemaal zo makkelijk is dan zien we jullie natuurlijk volgend jaar ook allemaal op de Mr. O :D

Het zijn leuke fysieke die je laat zien alleen jammer dat je de top nodig hebt om enige indruk te kunnen maken. Plus daarbij het feit dat dit meer modellen zijn. Persoonlijk mag het best gescheiden van BB worden. Ik ga naar BB wedstrijden om BBer's te zien en geen modellen in een zwembroek. Sorry zo zie ik het.

53lefs.jpg

ik vind het best wel goede benen ;p

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 16:19 ----------

Het zijn leuke fysieke die je laat zien alleen jammer dat je de top nodig hebt om enige indruk te kunnen maken. Plus daarbij het feit dat dit meer modellen zijn. Persoonlijk mag het best gescheiden van BB worden. Ik ga naar BB wedstrijden om BBer's te zien en geen modellen in een zwembroek. Sorry zo zie ik het.

het is ook geen BB maar meer fitness model achting.

Laatst bewerkt:
Ik geloof dat ik niet goed word haha. Ja nu wel wil er best onstage naast gaan staan. Hij zal wat scherper zijn. Maar met die beentjes en de massa die hij heeft maakt hij het mij niet heel moeilijk ;):D

Man google hem is, die gast bulkt van de massa..

53lefs.jpg

ik vind het best wel goed benen ;p

---------- Post toegevoegd 25 June 2013 om 16:19 ----------

het is ook geen BB maar meer fitness model achting.

Ja laat daar een nieuwe bond voor komen. Want wat je nu ziet is de man die de classic wint pakt hier ook de eerste prijs.

Je mag het imo best bodybuilding noemen. Die atleten doen ongeveer hetzelfde als de "echte" bodybuilders, maar dan met een ander doel voor ogen. Meer richting de esthetische kant ipv de pure massa aanzetten.

Maar ik begrijp dus dat er nog steeds weinig bekend over de klasse is. Zal binnenkort dan maar eens een mailtje richting het bestuur sturen. Anders sta ik daar straks met een te korte broek ;)

Je mag het imo best bodybuilding noemen. Die atleten doen ongeveer hetzelfde als de "echte" bodybuilders, maar dan met een ander doel voor ogen. Meer richting de esthetische kant ipv de pure massa aanzetten.

Maar ik begrijp dus dat er nog steeds weinig bekend over de klasse is. Zal binnenkort dan maar eens een mailtje richting het bestuur sturen. Anders sta ik daar straks met een te korte broek ;)

ja ok te lang haha. Goed navragen anders val je in de classic klasse ;)

wat is mis met classic??

1074a4o.jpg

Laatst bewerkt:
Ik doe mee in oktober, november, december en de flex cup !! Kleine snap shot na 1 week voeding aanpassen

image.jpg

Inmiddels al mensen op dieet voor de flexcup?

Samen met Marv besproken neem ik aan?
Je kan maar 1x echt pieken

Marv en ik bespreken het natuurlijk en de bedoeling is elke show steeds beter en harder en flex cup pieken ;)

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 23:16 ----------

Inderdaad !!

---------- Post toegevoegd 5 August 2013 om 23:17 ----------

Heb je update pic bro?
Pak de flex cup volgend jaar in ieder geval

Eind van de maand zijn er update pics dan moet ik weer poseren

I'm in. Nieuwkomer ^^ D klasse. Ben belg dus ik doe mijn debuut op IFBB en 2 weken nadien neem ik Flex mee :D

heb er enorm veel zin in!

coach: IFBB Pro Mario V.S (BE)

Terug
Naar boven