VSSD
Cool Novice
- Waardering
- 2
- Lengte
- 1m85
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nu reeds gezakt naar 86.5 kg @ 1m78. Ik zit op schema momenteel, al redelijk wat vet en vocht kwijt. Dieet wordt constant aangepast.
gaat goed dus hierzo
zo Jesse, van pieken op de Flex naar niet komen of mee doen in 4 dagen tijd? What happened?

Spookte al even door mijn hoofd en nu ik in voorbereiding was voor de Walter kreeg ik toch het idee dat het allemaal nog veel groter kan en beter. Ik ben ten opzichte van de flex cup 10kg zwaarder maar ik ga juist vanwege mijn lengte liever nog hoger in gewicht voor ik terug on stage stap. Ik doe mee om te winnen niet om er te staan.
Dus na overleg was het mogelijk om de wedstrijden dan maar niet te doen.
Ik hou niet zo van drukte.. dus ik denk dat het voor mij sowieso al afzien wordt die dag, als je dan ook nog de vrouwen afpakt...

Momenteel wat minder, last van buikgriep. Dus enkele dagen rust.
1m78 - 80.5 kg. Shape al veel verbeterd qua hardheid en conditionering. We blijven gaan![]()
Het begint te naderen heIk voel dat mijn energie en humeur langzaamaan zakt, is dit normaal door de lagere kcal inname? Ik sta nu op 7%, 85kg met 1m86 lengte. Nog even te gaan
![]()