Fitness Seller

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013

Peiling Peiling Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?

• Totaal stemmers
    208
Junioren C hier of evt. een gewichtsklasse.
Ff kijken hoe wat het word

Ik ben er dit jaar ook bij...

backstage.. sad...

Nope kom niet en doe niet mee. Heb nieuwe prioriteiten zodat ik vele malen beter on stage kan komen

zo Jesse, van pieken op de Flex naar niet komen of mee doen in 4 dagen tijd? What happened?

zo Jesse, van pieken op de Flex naar niet komen of mee doen in 4 dagen tijd? What happened?

Spookte al even door mijn hoofd en nu ik in voorbereiding was voor de Walter kreeg ik toch het idee dat het allemaal nog veel groter kan en beter. Ik ben ten opzichte van de flex cup 10kg zwaarder maar ik ga juist vanwege mijn lengte liever nog hoger in gewicht voor ik terug on stage stap. Ik doe mee om te winnen niet om er te staan.
Dus na overleg was het mogelijk om de wedstrijden dan maar niet te doen.

Ik hou niet zo van drukte.. dus ik denk dat het voor mij sowieso al afzien wordt die dag, als je dan ook nog de vrouwen afpakt...

Spookte al even door mijn hoofd en nu ik in voorbereiding was voor de Walter kreeg ik toch het idee dat het allemaal nog veel groter kan en beter. Ik ben ten opzichte van de flex cup 10kg zwaarder maar ik ga juist vanwege mijn lengte liever nog hoger in gewicht voor ik terug on stage stap. Ik doe mee om te winnen niet om er te staan.
Dus na overleg was het mogelijk om de wedstrijden dan maar niet te doen.

Jammer...

Ik ben er ook, als toeschouwer dit jaar.

Volgend jaar doe ik zelf mee. :D

Nog niet eerder dit topic gezien maar ik ben ook van de partij ;)
Ga meedoen aan de Junioren D Klasse :)
Wordt me eerste (en waarschijnlijk ook laatste) keer en ga alles zonder begeleiding doen, dus ben benieuwd!

Laatst bewerkt:
Nog 13 weken.
Tijd voor halfnaakt foto's??

Zal woensdag wel wat mandatory poses van na me training plaatsen :p
Nu alleen nog niet echt interessant aangezien ik nog op 12.9% sta ;)

Morgen begint mijn voorbereiding voor de Flex Cup. Voor wie al bezig is of nog moet beginnen, succes ermee :)

Weining posts in het topic, vorig jaar was een stuk drukker:p

Hoe gaat het bij iedereen die in de voorbereiding zit?

Momenteel wat minder, last van buikgriep. Dus enkele dagen rust.

1m78 - 80.5 kg. Shape al veel verbeterd qua hardheid en conditionering. We blijven gaan :)

Het begint te naderen he :) Ik voel dat mijn energie en humeur langzaamaan zakt, is dit normaal door de lagere kcal inname? Ik sta nu op 7%, 85kg met 1m86 lengte. Nog even te gaan :)

Momenteel wat minder, last van buikgriep. Dus enkele dagen rust.

1m78 - 80.5 kg. Shape al veel verbeterd qua hardheid en conditionering. We blijven gaan :)

Beterschap en succes!

Het begint te naderen he :) Ik voel dat mijn energie en humeur langzaamaan zakt, is dit normaal door de lagere kcal inname? Ik sta nu op 7%, 85kg met 1m86 lengte. Nog even te gaan :)

Heb ik zelf ook last van dus is normaal lol

Terug
Naar boven