Fitness Seller

Stelling Welke Leden Doen Mee Met de Flexcup 2013

Peiling Peiling Welke Leden Doen Mee Met De Flexcup 2013?

• Totaal stemmers
    208
Ik ben aan het overwegen mee te doen, maar ik weet nog niet of het fysiek haalbaar voor mij is. Ik ga er in ieder geval alles aan doen om het mogelijk te maken maar er zijn meerdere dingen die een rol spelen. Heb nog nooit een competitie gedaan dus helemaal spannend. Als ik het niet red tot december wil ik zeker een competitie doen volgend jaar.

Je doet dus 1 december al mee want over die wedstrijd twijfel ik nog om die ook te doen

Ja dat klopt, was er vorig jaar als toeschouwer en die wedstrijd doe ik zoiezo mee. Anders mag ik Flex niet meedoen als 'belg'. Het was 20 oktober of 1 december als keuze.

16 weeks out momenteel, 1m78 @ 89 kg

Wordt mijn eerste contestprep ooit, dus ik zal wel een aantal kilo's lichter zijn na de prep, -80 lijkt me ideaal.

En thanks! Heb al foto's van jou gezien van je eerste keer on stage. :)

Eerste prep is altijd het zwaarst he oude vet moet eraf he. Als je daarna weer gaat cutten zul je zien dat het rete snel gaat

Eerste prep is altijd het zwaarst he oude vet moet eraf he. Als je daarna weer gaat cutten zul je zien dat het rete snel gaat

Klinkt goed :) hoe hard deze prep ook gaat worden, het komt goed hoor. Ben benieuwd welke shape ik zal behalen voor mijn debuut. Heb er wel enorm veel zin in!

Ben nog aan het bulken, contest prep zal waarschijnlijk eind september / begin oktober starten.

Als ik dit zo lees krijg ik direct weer zin om mee te doen!:D

Jij nog wedstrijd plannen Jelmer? Dacht dat je door wilde bulken voor een wedstrijd in 2014?

Jij nog wedstrijd plannen Jelmer? Dacht dat je door wilde bulken voor een wedstrijd in 2014?

Ja 2014 wil ik weer meedoen aan de flexcup!, dit jaar word niet wat omdat ik idd wil bouwen en dan net in men afstudeerperiode zit. Maar eerst maar eens groter worden:D

Over een paar jaar als ik op 115 kg bij 4 % kan meedoen.

Volgend jaar doe ik mee aan de Flex Challenge en uiteindelijk de Flexcup :)

Ik ben aan het overwegen mee te doen, maar ik weet nog niet of het fysiek haalbaar voor mij is. Ik ga er in ieder geval alles aan doen om het mogelijk te maken maar er zijn meerdere dingen die een rol spelen. Heb nog nooit een competitie gedaan dus helemaal spannend. Als ik het niet red tot december wil ik zeker een competitie doen volgend jaar.

Als je een goeie begeleider vind, en je ECHT een het dieet en training houdt, kan je heel ver komen hoor.
Zelfs binnen die maanden tot december.

Iemand die weet hoe de ticketverkoop gaat?

Hoe gaat het met de voorbereiding mensen? Zijn er al leden begonnen met cutten of zit iedereen nog volop in de bulk? Iedereen al zijn of haar streefgewicht bereikt? Foto's? Jesse geef eens een update! Jij weet altijd wel wat te zeggen ;-)

Als je een goeie begeleider vind, en je ECHT een het dieet en training houdt, kan je heel ver komen hoor.
Zelfs binnen die maanden tot december.

Hoe gaat het met de voorbereiding mensen? Zijn er al leden begonnen met cutten of zit iedereen nog volop in de bulk? Iedereen al zijn of haar streefgewicht bereikt? Foto's? Jesse geef eens een update! Jij weet altijd wel wat te zeggen ;-)

Ik ben momenteel nog in voorbereiding voor de Walter Open Holland Cup. Gaat heel erg lekker heb er zin in wil daar goed meedraaien en pieken op de flex cup. Al kan ik zomaar beslissen om toch de JBC in Maart te doen. Puur en alleen omdat ik geen zin heb in 2 dagen lang wedstrijd draaien te moeten doen. En dan moet ik er effe tussenuit gewoon even bouwen en dan wil ik pas weer meedoen als ik rond de 115kg on stage kan brengen. Ga dan ook een logje bijhouden ;)

Ik ben momenteel nog in voorbereiding voor de Walter Open Holland Cup. Gaat heel erg lekker heb er zin in wil daar goed meedraaien en pieken op de flex cup. Al kan ik zomaar beslissen om toch de JBC in Maart te doen. Puur en alleen omdat ik geen zin heb in 2 dagen lang wedstrijd draaien te moeten doen. En dan moet ik er effe tussenuit gewoon even bouwen en dan wil ik pas weer meedoen als ik rond de 115kg on stage kan brengen. Ga dan ook een logje bijhouden ;)

115 kilo knetterdroog en hard?

Dat gebeurd niet zomaar bro;)

Nu reeds gezakt naar 86.5 kg @ 1m78. Ik zit op schema momenteel, al redelijk wat vet en vocht kwijt. Dieet wordt constant aangepast.

gaat goed dus hierzo

Terug
Naar boven