XXL Nutrition

Welke muziek motiveert jou het meest tijdens krachttraining?

Welke muziek motiveert jouw het meest bij krachttraining?


  • Totaal stemmers
    467

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Heb je niet ooit eens ook klassiek vernoemt, beetje aparte variatie wel :D

Yep, Wagner wil ook nog wel eens opzwepen.

heb trouwens van de week getraind op Angelspit.
 
Meestal gewoon de muziek die ik normaal luister.. maar voor echte PR attempts zet ik altijd
"Slipknot - Eyeless" op.. de agressie die ik bij dat nummer kan oproepen is ongekend.

haha net dat nummer ff geluisterd op youtube. idd lekkere tyfusherrie waar je agressief van wordt :D
 
Heb dus hardcore house aangevinkt, maar 'k bedoel dus gewoon gewone hardcore! Hier raak ik helemaal van in trance en twerkt gwn goed
 
alles hevig.
kan zowel metal,rock,elektro,hiphop,... zijn
 
Ik heb voor trance gestemd, maar ik wilde er ook R&B en rap aan toevoegen. Van metal krijg ik zin om meteen naar huis te gaan. Bah!
 
Zork-Metal-Smiley.gif
untitled1.gif
Zork-Metal-Smiley.gif
 
lady gaga.
 
Rock Metal Yeaaaahhhhh :rocker:
 
Hangt van mijn bui af maar meestal Hardcore
 
Ik luister niet naar muziek bij KT, het leidt me af en de draadjes van de koptelefoon gaan in de weg zitten. De muziek van de gym hoor ik ook niet tijdens de training.
Als ik aan cardio doe is het iets met een constant tempo.
@ veys: is meshuggah iets voor jou? :)
 
Ik luister niet naar muziek bij KT, het leidt me af en de draadjes van de koptelefoon gaan in de weg zitten.

Kan me ook beter concentreren als ik geen doppen in heb. Tijdens de cardio wel muziek, ligt eraan welke bui maar over het algemeen hardstyle.
 
rap & hiphop
 
Ik train thuis, en heb altijd de tv aanstaan op animal planet of als ik 'savonds train comedy central oid.
 
rock - metal - drum and bass
 
House, al vind ik dat absoluut niet in hetzelfde rijtje passen als hardcore maargoed ;)
 
Hoor alles graag,

om te trainen mag het best hard zijn, zware heavy metal:
Panter, Hate Breed, Canibal corpse, Megadeth...
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven