XXL Nutrition

Wendler 5 3 1

• Topic Starter Topic Starter
Cycle 3 , week 1 , dag 3

Bench Press
5x65
5x75
9x85

Bench Press
3x8x80

Incline dumbbell press
10x30
2x7x32

Dumbbell curls
8x16
8x18
8x16

Preacher dumbbell curls
8x16
8x14
12x12

comments: Nice training

ik vind het zo gelijk niet terug maar per hoeveel verhoog je na elke cycle?
5kg onderlichaam? En 2.5kg bovenlichaam? Of gebruik je een %?

ik vind het zo gelijk niet terug maar per hoeveel verhoog je na elke cycle?
5kg onderlichaam? En 2.5kg bovenlichaam? Of gebruik je een %?

Jup, dat klopt. 5kg onderlichaam, en 2.5kg bovenlichaam

Cycle 3 , week 1 , dag 4
5x100
5x115
12x130

Leg press
2x10x340

leg extensions
3 sets @10 reps

Leg Curls
3 Sets @10 reps

Standing calves raises
4 sets @10 reps

comments: Ik had niet zoveel moeite met die 130, squat gaat goed!

Very nice SQ! Gaat lekker baas!

Thanks Philosopher. Mijn squat gaat echt goed voorruit.

Cycle 3 , week 2 , dag 1

Military Press
3x50
3x55
8x62,5

Shoulder Dumbbell press
9x30
2x7x30

Dip machine
3 Sets @15 reps

Close Grip Bench Press
3x8x60

Tricep pushdowns met gespleten touw
2 Sets @15 reps

comments:
Ging lekker. Volgende week probeer ik op de db press misschien die 32 eens te pakken. De week daarna heb ik toch deload dus het maakt niet zo uit als ik volgende week wat minder reps maak.

netje wwe die 12x130 - dat is heavy hoor
je zal wel beurse triceps hebben

ik ga morgen asl triceps combi doen
small opdrukken met daarna benchdips - eens kijken hoe dat aanvoelt

netje wwe die 12x130 - dat is heavy hoor
je zal wel beurse triceps hebben

ik ga morgen asl triceps combi doen
small opdrukken met daarna benchdips - eens kijken hoe dat aanvoelt

Bedankt man. Die squat gaat ook echt enorm lekker. Het lukt me om met zware gewichten nog zo rond de 10 reps te zitten. Ik ben benieuwd wat week 3 me brengt. Week 3 gaat trouwens kwa wendler sets erg zwaar worden.

Ik had gister echt een enorme pomp in mn triceps. Die dipmachine heb ik voor de afwisseling in mn schema gezet en nadat ik gister 3 sets met 15 reps full stack had gemaakt was de pomp enorm.

Ook jij zal vast een pomp krijgen;)

Ik ben vandaag vrij. Ben een btje aan het leren voor een herkansing van vorig jaar die ik donderdag heb en die ik moet halen. Ik sla de training van vandaag over. Ik werd opeens misselijk vanochtend en mn ontbijt kwam er weer uit, erg vreemd. Ik weet niet waardoor het komt en voel me voor de rest gewoon goed. De training van vandaag verplaats ik naar morgen. Dus vandaag een rustdag en morgen gewoon trainen.

Maybe niet voor een PR gaan op je DL of je 2 extra DL setjes schrappen morgen? Aangezien je met je deadliftrug op de vrijdag weer harde squats moet neerzetten?

Maybe niet voor een PR gaan op je DL of je 2 extra DL setjes schrappen morgen? Aangezien je met je deadliftrug op de vrijdag weer harde squats moet neerzetten?

Ik moet sowieso even zien hoe sterk ik morgen ben aangezien mijn voeding vandaag niet optimaal geweest is. Maar ik denk dat ik morgen toch maar ga proberen een sterke dl neer te zetten mits mn kracht aanwezig is.

Eventueel dat ik vrijdag dan maar iets minder reps maak op mn squat.

Cycle 3 , week 2 , dag 2

Deadlift
3x132,5
3x150
7x170 PR

Deadlift
8x140
8x130

Pull-ups
3x8xbodywight+10 Volume PR

pulldown
3 Sets
8 reps, 6 reps, 10 reps

Shrugs
3 sets @8 reps

7x170 deadlift
Ik vind dat ik mijn techniek sinds het vorige filmpje ontzettend heb verbeterd.

http://www.youtube.com/watch?v=mOUEUzdMsMo

Nice!!! Toch nog PRetje na die dag dat je je k*t voelde! Mooie rug ook!

Nice die dl man! Daar had je zeker nog wel een extra rep uit kunnen halen. Techniek ziet er trouwens ook super uit;)

Gaat echt goed man! Ook perfecte techniek.

Gaat lekker! Nice PR en techniek ziet er idd beter uit dan de vorige keer! Keep it up!

Nice!!! Toch nog PRetje na die dag dat je je k*t voelde! Mooie rug ook!
Bedankt man!
Nice die dl man! Daar had je zeker nog wel een extra rep uit kunnen halen. Techniek ziet er trouwens ook super uit;)
Thnx, tja wie weet:P
Volgende week reppen met 180!
Gaat echt goed man! Ook perfecte techniek.
Thanks Kwarko. Goede techniek is ook zeker belangrijk!
Gaat lekker! Nice PR en techniek ziet er idd beter uit dan de vorige keer! Keep it up!

Bedankt, mooi om te horen!

Cycle 3 , week 2 , dag 3

Bench Press
3x70
3x80
8x90 PR

Bench Press
10x80
9x80
8x80

Incline dumbbell press
10x30
8x32
6x32

Dumbbell curls
3x10x16

Preacher dumbbell curls
3x10x14

comments:Dit was echt een onwijs goede training! Banken ging mega goed en ik ben erg blij met mn pr:D

Hele mooi set kerel :thumbs: Die techniek vind ik minder alleen. Die shit is veels te netjes. Lekker 200 aan die bar en als een bouwvakker knallen man ;)

goeie deads man - ook het terugleggen in de beweging doe je erg netjes
word nog weleens vergeten 7x170 is zware kost - goed gedaan

Hele mooi set kerel :thumbs: Die techniek vind ik minder alleen. Die shit is veels te netjes. Lekker 200 aan die bar en als een bouwvakker knallen man ;)

Hahaha thanks man
Als ik ooit weer eens ga toppen ben ik bang dat de techniek een stuk minder mooi is;)

goeie deads man - ook het terugleggen in de beweging doe je erg netjes
word nog weleens vergeten 7x170 is zware kost - goed gedaan
Bedankt Ove! Ik denk dat het sowieso beter is om goede techniek te hebben.

Gister heb ik de benen training overgeslagen omdat ik er geen tijd voor had. Savonds heb ik was bandjes gecheckt,metalcore. Was een prima avond. lekker wat biertjes gedronken enzo. Vanochtend wilde ik trainen maar ik had dus gister gedronken en te laat naar bed gegaan. Ook heb ik een beetje last van mn been, ik denk door de spinkicks hahaha. Maar dat hersteld wel weer. De training van vandaag was dan ook extreem matig. Met 137,5 heb ik 3 reps gemaakt bij het squaten. Het minimale dus volgend wendler. Ach.... volgende week kom dat vast wel goed!

Fijn weekend!:cool:

techniek is het allerbelangrijkste bij dit soort oef
er komt altijd een volgende dag die weer wat je vraagt

Ik had dus vrijdag aardig wat biertjes op en had daarom besloten om gister avond alcohol vrij te houden. Ik was ergens waar ze chocomel verkochten dus dat ging er goed in:cool:

Deze week train ik op iets andere dagen. Ik train maandag, dinsdag , woensdag en donderdag en vrijdag train ik niet. Ik ga vrijdag en zaterdag namelijk naar een festival: Groezrock. Ik heb er erg veel zin in. Ben wel bang dat het een katabool weekend word:o

Ik ben benieuwd hoe deze train week gaat. Het is week 3 en dus de zwaarste week van de cycle! Morgen Military pressen met 67,5kg!:cool:

Terug
Naar boven