- Waardering
- 1.154
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
. Ik zal binnenkort weer eens een foto maken
Is inderdaad saai, maar ik heb wel het gevoel dat het erg goed is. Als dit me helpt om in cycle 3 weer pr's te zetten vind ik het goed!

Deloads zuigen inderdaad! Maar dan heb ik nog wel even geduld!@skatermarvin
vergeet mn bovenstaande post. Ik maak pas een foto als ik 80 weeg. En dat kan nog lang duren
Is inderdaad saai, maar ik heb wel het gevoel dat het erg goed is. Als dit me helpt om in cycle 3 weer pr's te zetten vind ik het goed!![]()

ik zie overeenkomsten met met eigen schema
ook jij zet de grote vier centraal , daarna wijken
we af in opvattingen - ik splits de rug bijv in
rows en pull ups
leuk schemaatje Wwe
kan je aardig mee vooruit

ik ook altijd zo getraind
maar ik merk nu wel dat ik sterker word als ik mij puur concentreer
op rows of pull upps
ik ga je weer volgen Wwe

Ik hoop dat het goed gaat!Succes met je tentamen, laat vanavond weten hoe het gegaan is!
Pomp is gay dat weet je toch wel hoop ik
Nette training! En ja tentamens bah! kan er maar niet aan wennen.

Commerciele economieOok al tentamens... welke opleiding doe je? Toevallig in amsterdam?
Wat vind je zelf van al die deload weken om de 3 weken bij wendler? Voel je dat je er aan toe bent of ben je van mening dat het iets te snel is?

)ja man, ik kon geen gewicht meer vasthoudenHahahahah, net m'n eigen log bijgewerkt en daarna die van jou bekeken. Zag bij je commentaar dat we precies hetzelfde probleem hadden aan het eind van de training... Totale ****ed up handen van die DL sets.

Sterk dat je alles zonder straps doet man, maar begint het al een beetje te vervelen wendler?
gebruik je option one of option two kwa percentages?