AndroidHealthClinic

Wendler 5 3 1

Is alles duidelijk Ove?

Morgen beginnen aan cycle 4. Ik heb een btje last van mn been, hoop dat ik dat snel niet meer heb anders sla ik deze week de squat over.

vreemd dat je na je werk set op de DL s nog 5x180 eruit pompt. Beter ga je dan hoger in reps en lager in gewicht imo.

• Like
Waarderingen: wwe
vreemd dat je na je werk set op de DL s nog 5x180 eruit pompt. Beter ga je dan hoger in reps en lager in gewicht imo.

deze vraag had ik ook al gevraagd in wat andere vorm
dit was het antwoord

Hij is momenteel op school, dus ik zal de vraag wel even voor hem beantwoorden: De eerste serie deadlifts die je ziet is de deadlift volgens het schema van Wendler, waarin de laatste set (4 x 180) de rep-out set is.

In ons schema hebben we momenteel 2 extra sets deadlift toegevoegd na de wendler sets; dit zijn de laatste 2 deadlift sets die je ziet.

• Like
  • Topic Starter Topic Starter

Thanks yo!

week 3 word knallen. Op naar een monster PR op de MP!

Goed dat je me steund Phil!

Het rare is dat ik het gevoel had na die ene set alles te hebben gegeven en dat ik er daarna nog maar 2 reps ofzo uit zou knallen. Zelf was ik verbaasd dat ik er nog 5 deed maar dit was dus niet zo gepland.

Cycle 4 , week 1 , dag 2

Deadlift
5x122,5
3x142,5
5x160
2x10x110

Pull-ups
2x7xbodyweight+15 PR
15x bodyweight

Cable seated rows
3 Sets @8 reps

pulldown
3 Sets @8reps

Shrugs
3 sets @8 reps

comments:
Ik voelde me niet super. Sochtends eigenlijk al niet en begon toen ook laat met eten omdat ik een btje last had van mn maag. Daarom maar besloten met die 160 bij 5 reps gewoon te stoppen. Volgende keer beter.

Gister naar het bevrijdingsfestival geweest in vlissingen. Ik heb bijna niks gedronken daar, 2 biertjes maar. Wel 2 heerlijke broodjes kebab op haha.
Ik post nu sinds een tijdje in mn log wat ik doe enzo en waar ik geweest ben. Maakt een log sowieso een stuk leuker om te lezen denk ik!

Cycle 4 , week 1 , dag 3

Bench Press
5x65
5x75
9x85
8x85
7x85
8x80

Incline dumbbell press
10x30
7x32
7x32

Dumbbell curls

3x10x16

Concentration dumbbell curls
3x10x12

comments:
In eerste instantie was ik ontevreden dat ik 85kg met moeite maar 9x drukte en ook maar geen 10e rep meer probeerde. Want ik wilde eigenlijk gewoon 10 reps maken. Maar de sets daarna met 85 gingen nog behoorlijk goed en ik ben daarom zeker niet ontevreden.

Laatst bewerkt:
Hey mooie training kerel! Die 1RM bench die ligt wel wat hoger dan 105kg nu denk ik, of niet? Aangezien je 85kg 9x kan pressen.

Hey mooie training kerel! Die 1RM bench die ligt wel wat hoger dan 105kg nu denk ik, of niet? Aangezien je 85kg 9x kan pressen.

Ja dat denk ik ook wel. Ik verwacht 110-115. Maar ik ben niet van plan om binnenkort te toppen.
Ik wil mn 1rm toch wel naar 120+ brengen zodatie eindelijk een beetje fatsoenlijk is.

Laatst bewerkt:
Ja dat denk ik ook wel. Ik verwacht 110-115. Maar ik ben niet van plan om binnenkort te toppen.
Ik wil mn 1rm toch wel naar 120+ brengen zodatie eindelijk een beetje fatsoenlijk is.

Als je, je bench naar de 120 + wil brengen zou ik juist af en toe gaan rond de 95% van je verwachte 1rm gaan benchen.
Krijg je al wat meer ervaring in maximaal pogingen, en je traind dan af en toe wat specifieker op kracht.

• Like
Als je, je bench naar de 120 + wil brengen zou ik juist af en toe gaan rond de 95% van je verwachte 1rm gaan benchen.
Krijg je al wat meer ervaring in maximaal pogingen, en je traind dan af en toe wat specifieker op kracht.

Tja ik blijf toch mn wendler percentages volgen. Ik heb zojuist in mn exel bestand gekeken. Helaas rond het bestand de bench cijfers deze cycle het zelfde af als de vorige en moet ik in week 3 weer 95 pakken. De rest van de cycles zal ik in elke 3e week steeds 2.5kg meer moeten drukken. Dus als mn progressie goed blijft gaan dan komt die 120 er wel:P
Minimaal 120 bench is mn doel voor het einde van dit jaar

Laatst bewerkt:
Cycle 4 , week 1 , dag 4

Squat
5x102,5
5x117,5
8x135

Leg Press
5x10x240

Calves raises
4 Sets

comments:
Ik heb wat last van mn knie. aan de zijkant ervan. Komt denk ik door een mislukte stagedive van afgelopen zaterdag bij Dead Swans. Hoop dat het volgende week weer hersteld is. Ik was deze training alleen en zonder spotter en dat in combinatie met mn knie betekende voor mij dat het na 8 reps wel weer mooi was. Ook ben ik niet te zwaar op de leg press gegaan, wel voelde ik mn benen goed.

Laatst bewerkt:
Cycle 4 , week 2 , dag 1

Military Press
3x50
3x55
7x62,5
8x60
9x55
8x55

Dip machine
3 Sets @12 reps

Close Grip Bench Press
10x60
12x70
6x80

Tricep pushdowns met gespleten touw
2 Sets @12 reps

comments:
Ik ben niet tevreden met de mp set met 62,5kg omdat ik vorige cycle 8 reps had met dat gewicht. De rest van de mp setjes gingen lekker.

je had beter vandaag in vlissingen kunnen zijn - giromania

Cycle 4 , week 2 , dag 2

Deadlift
3x132,5
3x150
5x170
2x5x150

Pull-ups
7xbodyweight+15
2x5xbodyweight+15

Cable seated rows
3 Sets @8 reps

pulldown
3 Sets @8reps

Shrugs
3 sets @8 reps

Hoelang ben je nog van plan door te gaan met wendler?
En ben je tevreden met de vooruitgang die je maakt?

Hoelang ben je nog van plan door te gaan met wendler?
En ben je tevreden met de vooruitgang die je maakt?

Ik ben niet ontevreden maar echt heel super gaat het ook allemaal niet. Ik had graag meer pr's gezien...

Maar ik ben wel van plan om wendler nog lang aan te houden, dit ook omdat ik wendler vooral als richtlijn gebruik.

Laatst bewerkt:
Cycle 4 , week 1 , dag 3

Bench Press
3x70
3x80
3x85
8x90
6x90 jammer ik faalde bij de 7e rep
7x85
6x85

Incline dumbbell press
10x30
7x32
7x32

Dumbbell curls
3x10x16

Concentration dumbbell curls
3x10x12

Nette training jonge

Misschien moet ik ook maar weer eens gaan :bang:

Nette training jonge

Misschien moet ik ook maar weer eens gaan :bang:

Thnx man, probeer het nou eens goed vol te houden!

Cycle 4 , week 1 , dag 4

Squat
3x110
3x125
8x142,5

Leg Press
10x340
8x410
3x10x240

Calves raises

4 Sets @10 reps

Netjes hoor die squats