- Waardering
- 1.623
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik lees je log al een tijdje mee, ben je al bezig vanaf 17jan met wendler ?
Hoe bevalt dat, en al veel progressie gepakt op oefeningen en fysiek. Tegenover andere schema's (Tot zover je die hebt geprobeerd)
Tof dat je mee leest. Ja klopt, al een paar maanden dus.
Het bevalt me zeer goed. Maar dit komt ook omdat ik wendler vooral als rode draad gebruik. Voor de hoofdoefeningen gebruik ik de gewichten die het wendler exel bestand aan geeft. De rest van de oefeningen daarvoor kies ik de gewichten zelf en die verander ik ook regelmatig.
Ik vind het moeilijk om te zien hoeveel progressie ik al gemaakt heb maar het lijkt lekker te gaan.
Ik ga nu aan week 3 beginnen, dat is met de zwaarste gewichten van de cycle. Na deze week kan ik beter zien of ik echt progressie heb gemaakt.
Mijn doelen voor eind 2010 zijn:
bench 120
squat 185
Deadlift 225
Dit bij een bodyweight van 80kg
Als jij elke 4 weken 5kg en 2,5kg op je lifts kunt gooien, dan zijn je gestelde doelen behoorlijk makkelijk te verkrijgenTof dat je mee leest. Ja klopt, al een paar maanden dus.
Het bevalt me zeer goed. Maar dit komt ook omdat ik wendler vooral als rode draad gebruik. Voor de hoofdoefeningen gebruik ik de gewichten die het wendler exel bestand aan geeft. De rest van de oefeningen daarvoor kies ik de gewichten zelf en die verander ik ook regelmatig.
Ik vind het moeilijk om te zien hoeveel progressie ik al gemaakt heb maar het lijkt lekker te gaan.
Ik ga nu aan week 3 beginnen, dat is met de zwaarste gewichten van de cycle. Na deze week kan ik beter zien of ik echt progressie heb gemaakt.
Mijn doelen voor eind 2010 zijn:
bench 120
squat 185
Deadlift 225
Dit bij een bodyweight van 80kg

Oh oke, wat waren bijvoorbeeld je stats voordat je begon met wendler. Dan kan je ongeveer wel vergelijken wat je nu hebt bereikt met dit schema.
Die doelen zijn ongeveer ook de doelen die ik eind 2010 wil bereiken, alleen squat en deadlift wat lager. Net 8 weken 3x5 getraind met compounds, nu paar weken 8reps en dan wendler. Ga zo even 531 manual doorlezen.
Hehehe, je doet er wat licht overAls jij elke 4 weken 5kg en 2,5kg op je lifts kunt gooien, dan zijn je gestelde doelen behoorlijk makkelijk te verkrijgen![]()

Tja dat is het lastigste als je een laag BW wilt aanhouden![]()

als je maar 1.70 bent is 80 kg een behoorlijk gewicht hoor.

De 1rm's die ik in mn sig heb staan had ik voor ik met wendler begon. Ik heb niet meer getopt dus daarom zijn die nog het zelfde.
Succes alvast met 5 3 1!
Hehehe, je doet er wat licht over
Het lukt me niet elke keer om te verhogen en het is sowieso zwaar. Anders zou iedereen extreem sterk zijn als je je elke maand overal 2,5kg op kan plakken.
Die doelen die ik voor het einde van het jaar heb wil ik echt behalen. Er zijn er op dbb niet heel veel met zulke stats op een bw van 80![]()

bench me me me me
---------- Toegevoegd om 22:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:04 ----------
ik ga dit ook is volgen, ben wel benieuwd hoe dat in ze werk gaat met dat berekenen van je lifts enzo![]()

Thnxxx

Goede MP heeft een tijd op zich laten wachten die PR maar erg netjes!