Fitness Seller

Wendler 5 3 1

• Topic Starter Topic Starter
Haha die squat is ****ing brutaal :D

Netjes man
:DThnx gozer
Goed om je weer vaker in mn log te zien!

:o
Nette squat goede diepte ook! Zitten dicht bij elkaar met squat mijn PR is 6x 152.5;)

bedankt man, scheelt weer weinig;)

Thnx G
vooral je 2e en 3e squat waren goed om te zien
de 1e moest je denk ik effe wennen aan het gewicht -logisch ook
jij bent 1 m 70 lang Wwe - lees ik dat goed?

Yes, 1.70
Ik moet me eens opmeten, kijken of ik precies 1.70 ben. Hoezo eigenlijk?

Zo je gaat weer is hard man! Vooral je squat ben ik wel jaloers op:o

:D Effe weer een voorsprong maken hehehe
Nette squat en chille gym train je!:D
Thnx, mn gym is zeker chill! Enige nadeel is dat je geen eigen drinken mag drinken in de zaal dus ik moet regelmatig naar de kleedkamer lopen om te drinken.

Nette en vooral sterke squats!

Bedankt Dennis

t*ring klote zooi. Gister nacht liep ik iets te hard door het huis en ik had het licht niet aan gedaan en ik liep t*ring hard tegen een deur aan met mn knie. Potverdomme, t*ring. Ik heb enorm veel moeite om nu een trap op en af te lopen. Pijn in mn knieholte. Hopen dat dit snel weg trekt , anders kan ik niet squaten aankomende cycle:eek:

1m70 is een goeie lengte voor krachsporters
ik ben zelf 1m90 en voor vechtsporten was dit dan weer ideaal
maar voor kt heb ik is dit weer anders - ik moet hard werken
voor goeie massa - jij hebt een wat kleinere rom t.a.v bepaalde bewegingen
en dat lijkt me een voordeel soms , of sla ik de plank mis ?

Cycle 4 , week 1 , dag 4

Squat
5x117,5
3x135
6x150 PR

Leg Press
8x410
8x375
8x340
8x290

Calves raises
4 Sets @10 reps

Hier de diepte gefilmpt van mn 150kg squat:

http://www.youtube.com/watch?v=Hl2StlYC6-I

Je bent ziek sterk voor je lengte en gewicht kerel, respect! :thumbs:

dat je serieus ook kunt trainen met je maat die hele tijd dingen zegt als "gaat lekker jongen, gaat lekker" "gaat nog steeds goed, nog steeds goed". :roflol: Ik zou niet meer bijkomen haha. Ik moet alles alleen doen en desnoods een stille spotter achter me maar wel met mn muziek in anders zou het echt niet gaan. :D

• Like
Waarderingen: wwe
Waar denk je dat je 1RM max nu ligt baas? Toch wel een 170 ofzo, niet?

• Like
Waarderingen: wwe
1m70 is een goeie lengte voor krachsporters
ik ben zelf 1m90 en voor vechtsporten was dit dan weer ideaal
maar voor kt heb ik is dit weer anders - ik moet hard werken
voor goeie massa - jij hebt een wat kleinere rom t.a.v bepaalde bewegingen
en dat lijkt me een voordeel soms , of sla ik de plank mis ?

Ik vind dat een heel lastig discussie punt, want het zijn juist vaak de langere met de hoogste krachtstats dat zie je ook over het algemeen op dit forum.

Je bent ziek sterk voor je lengte en gewicht kerel, respect! :thumbs:

dat je serieus ook kunt trainen met je maat die hele tijd dingen zegt als "gaat lekker jongen, gaat lekker" "gaat nog steeds goed, nog steeds goed". :roflol: Ik zou niet meer bijkomen haha. Ik moet alles alleen doen en desnoods een stille spotter achter me maar wel met mn muziek in anders zou het echt niet gaan. :D

Gozer, goed om weer een nieuw persoon in mn log te zien:)
Bedankt voor je compliment!
Ik vind juist dat het goed motiveerd als iemand zulke dingen zegt

Waar denk je dat je 1RM max nu ligt baas? Toch wel een 170 ofzo, niet?

Ik vind dit moeilijk te zeggen. Misschien dat 170 er wel in zit ja, maar ik ben sowieso niet van plan om binnenkort te toppen. Gewoon lekker zo doorgaan als nu en dat betekent volgende maand een 155kg squat(als mn been weer hersteld is lol).

Deze week is de deload week. Denk dat ik die niet log omdat dat niet echt interessant is maar daarna log ik weer en ik verhoog mn military press, deadlift, bank en squat oftewel : Ik verhoog volgende cycle alles:cool:

Doorgaan gaat goed zo !

170 is idd zeker binnen hoor

Whahaha, HARDCOOOOORRREEEEEEEE!!! :D

Morgen beginnen aan cycle 5

MP Wendler
3 x extra MP3
3 x sides raises
3 x skullcrushers
3 x CG BP
2 x sets pushdown

DL Wendler
2 x extra DL
3 x pull-ups
2 x handdoek pull ups
3 x machine rows
3 x pulldown
3 x DB shrugs

BP Wendler
3 x extra BP
3 x incline BB bench
3 x flyes
3 x DB curls
3 x concentration curls

SQ Wendler
5 x legpress
3 x leg extensions
Calves raises

Laatst bewerkt:
Ziet er goed uit je schema zou je kunnen uitleggen waarom je:
Eerst skullcrushers pakt en daarna pas CGBP?

En waarom pak je op squat dag niet extra sets zoals je op de andere dagen wel doet bij je hoofdoefening?

Ziet er goed uit je schema zou je kunnen uitleggen waarom je:
Eerst skullcrushers pakt en daarna pas CGBP?

En waarom pak je op squat dag niet extra sets zoals je op de andere dagen wel doet bij je hoofdoefening?

Afwisselen is belangrijk en lijkt me zo wel lekker. Eerst mn triceps vermoeien met de skullcrushers en daarna helemaal kapot pompen met de small bench. Ik kan het in een latere cycle natuurlijk weer eens omdraaien.

Ik heb een paar cycles terug geprobeert om extra squats te doen maar dat ging echt niet lekker. Ik kreeg dan een flinke pomp ook in mn onderrug enzo en moest veel lager in gewicht. Maar toen zag ik ook veel hoger in reps als nu dus ik zou het allicht weer kunnen proberen om 2 extra sets squats toe te voegen.

Cycle 5 ?

Ik heb het wendler boek gelezen, je had toch 4 cyles en daarna wissel je af of mis ik wat ?

Zo ver als ik weet kan je gewoon door gaan tot er geen progressie meer is.
OP welke blz zie je dat staan?:)

Nee klopt, maar het is toch zo dat je 4 waves hebt, elk met een andere rep range.

Week 1, wave 1. Enzovoort.

Dan na 4 weken begin je toch gewoon opnieuw met Maand 2, week 1, wave 1.

Enzovoort, enzovoort. Ik dacht dat je bedoelde met cycle 5, dat er een ander week was met andere rep range vandaar :D

Nee klopt, maar het is toch zo dat je 4 waves hebt, elk met een andere rep range.

Week 1, wave 1. Enzovoort.

Dan na 4 weken begin je toch gewoon opnieuw met Maand 2, week 1, wave 1.

Enzovoort, enzovoort. Ik dacht dat je bedoelde met cycle 5, dat er een ander week was met andere rep range vandaar :D

Ach zo

Cycle is gewoon die 4 weken bij elkaar. Dus week 1, week 2 , week 3, rustweek. Daarna begint je volgende cycle.

mooi schemaatje W - ben vooral benieuwd naar de towel-pull ups
wel één nemen die een beetje sterk is

mooi schemaatje W - ben vooral benieuwd naar de towel-pull ups
wel één nemen die een beetje sterk is

Ik ben zelf ook benieuwd naar de oefening want ik heb die nog nooit gedaan.
Ben ook benieuwd of ik daar nog wel genoeg grip kracht voor heb.

Cycle 5 , week 1 , dag 1

Military Press
5x47,5
5x55
9x62,5 PR
7x60
6x60
7x55

Sides raises
12x12
12x12
15x10

Skullcrushers
3x10x28

Close Grip Bench Press
8x70
8x80
8x70

Pushdown
2 Sets @15 reps

comments: Enorm lekkere training. Een pr op mn MP, al moet ik zeggen dat ik die 9e rep wel lelijk bovenkreeg. Maar een pr is een pr;)

Laatst bewerkt:
Damn, sterke training gozer. Lekker bezig!

Kan je me mss uitleggen, waarvoor je nu wat meer setjes hebt, en vooral hoger in reps. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar doel was toch makkelijke warming up en daarna 3 werk setjes, en dan rond de 5/3/1 reps. Ik zie nu allemaal setjes van 12 en 8 ?

Bij extra oefeningen begrijp ik het, maar bij mp zit je hoog in reps en set.

Damn, sterke training gozer. Lekker bezig!

Kan je me mss uitleggen, waarvoor je nu wat meer setjes hebt, en vooral hoger in reps. Misschien heb ik er over heen gelezen, maar doel was toch makkelijke warming up en daarna 3 werk setjes, en dan rond de 5/3/1 reps. Ik zie nu allemaal setjes van 12 en 8 ?

Bij extra oefeningen begrijp ik het, maar bij mp zit je hoog in reps en set.

Thanks gozer!

Heb je dat exel bestand eigenlijk? Daar kan je invullen welke gewichten je moet pakken bij je wendler sets.
In mijn geval waren dit de wendler sets:

5x47,5
5x55
9x62,5

Ik moest 5 reps maken met de 47,5 en met de 55. Met de 62,5 moest ik minimaal 5 reps maken en dat zijn er 9 geworden( je moet dus zoveel mogelijk reps maken met dat gewicht).

Daarna heb ik als assistence oefening er nog 3 extra wendler sets ingedaan. Eigenlijk is het juist de bedoeling om zo rond de 10 reps te zitten met je assistence zodat je licahaam goed kan herstellen maar zoals je kan zien zit ik daar flink onder. Maar ik heb dan ook een beetje een eigen draai aan wendler gegeven.

De andere oefeningen pak ik wel gewoon lekker op reps zoals je kan zien.

Mocht je nog iets willen weten of mocht iets niet duidelijk zijn kan je het vragen:)

Oh oke, nee dan is het duidelijk :)

Ik vond het al raar, die 9 reps begreep ik nog wel. Aangezien dat je "max effort" is. Vond die 3 sets erna wat raar. Maar in principe wel lekker om op een compound oefening even wat meer sets te draaien.

Thanks ;)

Terug
Naar boven