MuscleMeat

Wendlering out of Ectoternity

• Topic Starter Topic Starter
Waarom geen verhoog je niet meer? Pendlay's zijn ook lager geworden ???

ow ja die pendlays wissel ik overhand en underhand grip af, overhand was 50 vorige keer en underhand was nog wat lager maar die gaat volgende keer naar 50. had het er niet bij gezet zie ik :p

maar verhoging is nog te veel merk ik. tenminste de afgelopen trainingen. er zijn in de gym helaas geen 1.25kg schijven dus moet gelijk met een stap van 5 kg omhoog. was morgen van plan om tijdens de training met squat de laatste set op 80 te gaan doen :)

Oh haha alright, vond het al vreemd.

Misschien een idee om .5kg / 1.25kg zelf te kopen? Heb ik ook gedaan koste iets van 10 euro ofzo en dan kan je wel lekker progressie maken.

Oh haha alright, vond het al vreemd.

Misschien een idee om .5kg / 1.25kg zelf te kopen? Heb ik ook gedaan koste iets van 10 euro ofzo en dan kan je wel lekker progressie maken.

ja heb ik ook aan zitten denken maar vindt dat ook zo stom, betaal de sportschool dan zou ik zelf geen dingen mee hoeven te nemen. daarnaast vindt ik het ook zo stom om zelf mn schijven mee te nemen elke keer :roflol:

In! Ben benieuwd hoeveel progressie je maakt met stronglifts 5x5!

ja heb ik ook aan zitten denken maar vindt dat ook zo stom, betaal de sportschool dan zou ik zelf geen dingen mee hoeven te nemen. daarnaast vindt ik het ook zo stom om zelf mn schijven mee te nemen elke keer :roflol:

:roflol: zie mensen wel altijd raar kijken. Maar care, met vinden dat de sportschool het eigenlijk moet hebben schiet je ook weinig op.

sportschool dient daar gewoon voor te zorgen

gewoon whinen tot ze het kopen

sportschool dient daar gewoon voor te zorgen

gewoon whinen tot ze het kopen

mening telt pas vanaf 80kg :(

training net:
chinups:
12xbw
10xbw
8xbw
6xbw
6xbw

5 sets gedaan en gekeken wat ik er telkens maximaal uit kon halen, zie wel een rechte lijn naar beneden

daarna 25/30 min op de fiets cardio gedaan. morgen weer SL training

training van vnv:

squat:
5x75
5x75
5x75
5x80
4x80 (waarvan de laatste 2 met assistence van spotter dus die tel ik niet mee)

PR op de 5 herhalingen van 80kg, maar helaas de laatste set niet kunnen voltooien. toch best tevreden

military press (vanwege vorige training MP en bench 1x training omgewisseld)
5x35
5x35
5x35
5x35
6x40 PR (6e rep was met lichte assistence, wou kijken of het lukte. maar dit was echt al heavy mn armen zijn paralyzed :roflol:

pendlay rows
5x5x50kg overhand grip. volgende keer verhogen ging zonder enig tegenwerking.

naar huis geknald en kip tandori letterlijk opgevreten, was voor het eten gaan trainen had echt epic honger lol

Goedzo progress!

Twee PR's geknald, netjes kerel!

paupertraining van vandaag is het niet waard om te posten

alleen op de squat gemaxt heb 2x85kg gesquat dus das kleine pr
rest was overal een rij lol dus incline bench ipv gewone bench en rows met seated row machine gedaan. nog maar ff gefietst op t eind maar dit ging weer nergens over. dissapointed in myself

Euj homo, wie zuut het oet

joa druk he

even tijd voor een update,

gewoon wezen trainen uiteraard 3x p/w vaak ook een 4e keer om cardio oid te doen. door drukte van tentamenweken meestal direct door naar school of huiswerk/geen zin om hier te posten (A)

Vandaag

Squat:
5x 75
5x 75
5x 80
5x 80 (zwaar, laatste rep te diep gegaan waardoor moeite met omhoog komen, beetje hulp bij gehad)
5x 80 (ging al beter) PR

Squat blijft redelijk steken laatste tijd zo rond de 75, 3x3x80 gedaan tussendoor om beetje proberen te boosten, vandaag voor het eerst 3 sets van 80 op 5 herhalingen dus PR

Bench
Wilden benchen maar was net bezet dus begonnen in een shoulder press apparaat oid, daar na opwarming 3x 80 met moeite, toen kwam de bench vrij en nog even geprobeerd een max aantal reps te doen maar benchen was sowieso doomed vandaag
6x55kg gedaan nog. kwam al niet meer verder. ook bij bench redelijk blijven hangen rond de 55kg.

rows
52,5kg 5x5 gedaan en ging prima.

woog vanmorgen 67kg kilo, eindelijk weer beetje aangekomen want dat bleef ook hangen -.- hoop over maand of 4 ongeveer 70kg te wegen

:p

Laatst bewerkt:
training bij aron

3x PR

squat 5x5x80 pr

bench 5x5x57,5 pr

row 5x5x57,5 pr

3x10x pullup BW

gisteren training:

squat:
5x5x80 goed vol te houden

military:
5x40
4x40
3x40
3x40
2x40
dit faalde echt, ging slechter dan vorige keer military

deadlift
6x90
4x90
deze even rustig gedaan om op grip te focussen, 100 lukt me nog geen 5 reps zonder opnieuw vast te pakken en wegglijden enz.

redelijk tevreden, enkel military ging bad

training vandaag voor pull ups waar ik gisteren geen tijd voor had:

3x10x bw
5xbw
5xbw
gaat steeds beetje beter :)

45 minuten gefietst

Terug
Naar boven