MuscleMeat

Wendlering out of Ectoternity

• Topic Starter Topic Starter
Squat:
3x3x85kg, matig

military press
5x45kg
3x45kg
3x45kg PR (op het aantal herhalingen)

Deadlift
5x105 pr op grip, niet aan een stuk gelukt, bij de 3e rep hing hij nog net aan mn vingers, even neergelegd en laatste 2 reps gedaan.

chinupps
3x5xbw
2x6xbw
normaliter hier 5x5, wou gewoon proberen of die 6e er ook in zit, twijfel erover of ik volgende keer 3x10 ga proberen voor de variatie.

happyness rate: 7/10, squat had meer ingezeten, voor de rest prima tevreden

Magnesium voor deadlifts

En 3x10 is wel pak zwaarder voor chins hoor

magnesium willen ze niet in de gym, dus ga gewoon eelt kweken.

ik ga die 3x10 gewoon eens proberen kijken hoever ik kom.
Heeft gin zin joey, vooral niet met een standaard barbell, das veel te glad. Dan kun je nog beter met straps gaan liften :(

Phone update omdat aron traag is

Squat
5x5x85, laatste set 6 herhalingen ipv 5 pr

Bench
5x5x60 pr

Rows
5x5x60 verhoogd tov normaal, geen pr ging goed

Pullups 3x8xbw

Happy

Laatst bewerkt:
Ja was vergeten

Goed getraind, wel sloom en zonder technisch inzicht maar dat vergeef ik je

traingain

squats:
na hard overwegen te stap gezet om mezelf ondanks de vreselijke dodelijke spierpijn van maandag te verhogen en eens gains te gaan maken

3x3x90kg PR

het was zwaar, ik heb gestreden, ik heb gewonnen, vedi vidi vinci

Military press:
vorige keer niet helemaal tevreden omdat ik bij 5 reps bij de eerste set uitgeput was. met verzuurde armen van die dodelijke training maandag toch doorgezet en een semi overwinning
5x45kg
4x45kg
3x45kg PR (2e set één rep meer gehaald dan vorige training :o)

Deadlift:
wilde voor mn grip een keer wat meer reps doen op lager gewicht, kijken hoe dat ging.

8x100kg, helaas niet aan een stuk door. hier niet helemaal tevreden over aangezien vorige keer 1x5x105

Chinups:
doel 3x10xbw

10xbw
10xbw
8xbw
helaas net niet gehaald, evengoed tevreden met dit resultaat, nu helemaal kapot.

happyness rate 7,4/10

Goede training man! Leuke PR's ook.

Veni vidi vinCi ??

Twee PR's, erg netjes!

Wat zeas dig eigelijk

kwats

squats:
3x90kg
3x90kg
5x90kg PR op reps

bench:
5x60kg
3x60kg
3x60kg
3x60kg
4x60kg????????? vorige keer 5x5x60kg gedaan, nu alles behalve tevreden, kreeg er elke keer na 3 geen meer uitgeperst, de derde haalde ik bij sommige echt nog maar net, en dan bij de laatste set ineens wel 4, snap er geen k*t van. helemaal lamme armen.

rows (seated gedaan vandaag door drukte)
5x5x61kg PR op gewicht,
maar weet niet of seated lichter of zwaarder is dan wat ik normaal doe. vondt het overigens wel goed te doen dit gewicht.

chinups:
3x5xbw

helemaal op, kan mn armen bijna niet meer bewegen zo lam zijn ze.

niet tevreden over mijn training.

Smorgens pressen is anders dan smiddags :)

Rows seated met machine? Dat is stuk lichter ja

Goede bench press. Blijft een oefening waar je snel je plateau bereikt. goed bezig

Goede bench press. Blijft een oefening waar je snel je plateau bereikt. goed bezig

tnx, was er alleen niet tevreden mee omdat ik de keer ervoor wel 5x5 gehaald heb, wellicht wat aron zegt dat het komt door trainen in de ochtend, heb dan met alles wel wat minder energie.

Jammer van de bench, maar toch alweer 2 PR's!

tnx, was er alleen niet tevreden mee omdat ik de keer ervoor wel 5x5 gehaald heb, wellicht wat aron zegt dat het komt door trainen in de ochtend, heb dan met alles wel wat minder energie.
Ik kan me in de ochtend juist beter focussen... maar zal van persoon tot persoon verschillen

Terug
Naar boven