Fitness Seller

Contest Log Wengstertje contestlog 2023 (bulk)

• Topic Starter Topic Starter
So satisfying
Stappen op TD zijn btw 10K en op rustdagen 12K zal dit ook even in de openingspost neerzetten
Screenshot_20230605_194624_Samsung Health.jpg

Veel eiwit wel, hoe gaat je dat af?

Wat vind jij het voordeel van zoveel eiwit trouwens? Zou je niet meer pomp en energie hebben op wat meer carbs?
Als ik teveel carbs eet wordt ik weer slaperig. Plus ik eet ruim 500 gram carbs op trainingsdagen. Is niet dat ik net als @NobodySpecial op 125 gram aardappel zit als enige carb source (die 70 gram,ananas per keer tel ik niet mee :P )

En ik eet zoveel eiwitten omdat Kuba dat in mijn schema zet haha. Plus zoals ik al zei mij hoor je niet klagen ik hou van vlees kip en vis.

Als ik teveel carbs eet wordt ik weer slaperig. Plus ik eet ruim 500 gram carbs op trainingsdagen. Is niet dat ik net als @NobodySpecial op 125 gram aardappel zit als enige carb source (die 70 gram,ananas per keer tel ik niet mee :P )

En ik eet zoveel eiwitten omdat Kuba dat in mijn schema zet haha. Plus zoals ik al zei mij hoor je niet klagen ik hou van vlees kip en vis.
Ik word van al het eten slaperig :') (en lui)

ik mag naar 2 hoge en 2 normale dagen.
helaas verbrand ik niet veel met werk en leven

Net feedback van mijn coach terug gehad.
hij is zeer tevreden met hoe het gaat ik lijk groter en droger dus eten gaat weer met een kleine stap omhoog.

op TD met 25 gram rijst en op RD 50 Gr rijst erbij en ik mag 1x per week een off plan meal (maar wel in kcal/macro's passsend)

TD 4065 kcal en RD 4015kcal nu

Wat is het kleine verschil in calorieën tussen je TD en RD? Intra workout supp? Neem je op TD geen extra post workout meal?

Ps zag in je maaltijdschema die je eerder postte geen Pre of post staan namelijk

ja en is ook op je rustdag zag ik nu, maar beetje plagen mag soms toch :P
Beetje vuur in de contest net als ze met die boks wedstrijden doen :P
Tuurlijk mag er competitie zijn. Ik rip je toch 🤪🤪 op leeftijd alleen al 😊👊🏼

Post is of protein of Kelloggs en protein. En op rustdagen laat ik die eruit. En M5 is altijd na training die kan dus bij andere trainingstijden switchen.

Tja je weet het hè. Prachtig fysiek! Ben benieuwd hoe dit eruit ziet met 20kg erbij👌

Terug
Naar boven