- Waardering
- 1.520
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 80kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Appeltje eitje hoor
Hij slaapt met slk raam wijdt open 😉
Haha nee ruft er ook niet veel,van ofzo. En ik hou van vlees kip vis etc. Mijn portemonnee minder maarja.
Ik wel, daarom ook schuifdak in de auto 😉Haha nee ruft er ook niet veel,van ofzo. En ik hou van vlees kip vis etc. Mijn portemonnee minder maarja.
Wat vind jij het voordeel van zoveel eiwit trouwens? Zou je niet meer pomp en energie hebben op wat meer carbs?Haha nee ruft er ook niet veel,van ofzo. En ik hou van vlees kip vis etc. Mijn portemonnee minder maarja.
Als ik teveel carbs eet wordt ik weer slaperig. Plus ik eet ruim 500 gram carbs op trainingsdagen. Is niet dat ik net als @NobodySpecial op 125 gram aardappel zit als enige carb source (die 70 gram,ananas per keer tel ik niet meeWat vind jij het voordeel van zoveel eiwit trouwens? Zou je niet meer pomp en energie hebben op wat meer carbs?
)Ik word van al het eten slaperig :') (en lui)Als ik teveel carbs eet wordt ik weer slaperig. Plus ik eet ruim 500 gram carbs op trainingsdagen. Is niet dat ik net als @NobodySpecial op 125 gram aardappel zit als enige carb source (die 70 gram,ananas per keer tel ik niet mee)
En ik eet zoveel eiwitten omdat Kuba dat in mijn schema zet haha. Plus zoals ik al zei mij hoor je niet klagen ik hou van vlees kip en vis.
Ik ook van trainen. Denk dat we gewoon luie mensen zijn
ik mag naar 2 hoge en 2 normale dagen.Als ik teveel carbs eet wordt ik weer slaperig. Plus ik eet ruim 500 gram carbs op trainingsdagen. Is niet dat ik net als @NobodySpecial op 125 gram aardappel zit als enige carb source (die 70 gram,ananas per keer tel ik niet mee)
En ik eet zoveel eiwitten omdat Kuba dat in mijn schema zet haha. Plus zoals ik al zei mij hoor je niet klagen ik hou van vlees kip en vis.
ja en is ook op je rustdag zag ik nu, maar beetje plagen mag soms tochik mag naar 2 hoge en 2 normale dagen.
helaas verbrand ik niet veel met werk en leven

Tuurlijk mag er competitie zijn. Ik rip je toch 🤪🤪 op leeftijd alleen al 😊👊🏼ja en is ook op je rustdag zag ik nu, maar beetje plagen mag soms toch
Beetje vuur in de contest net als ze met die boks wedstrijden doen![]()
Thnx man ik ben zelf ook echt heel benieuwd zeker gezien ik zo lean blijf en het de bedoeling is zo lean mogelijk te blijven.Tja je weet het hè. Prachtig fysiek! Ben benieuwd hoe dit eruit ziet met 20kg erbij👌