Fitness Seller

Wengstertjes first MAP (geswitched naar Classic) competition (flexcup 2014)

• Topic Starter Topic Starter
ben benieuwd hoe ver je gaat komen :D

Thnx man ben zelf ook benieuwd hahah.

Okee net ff contact gehad met Jeff, me kcals blijven hetzelfde me carbs worden wel gehalveerd dus me eiwitten omhoog. En morgen jeneverbessen halen. En elke dag tot dinsdag 6 liter water drinken. Derest krijg ik nog te horen maar ik moet nu koken voor heel t weekend :P

Laatst bewerkt:
Beste DBBers

Ik heb me ingeschreven voor de flexcup 2014. Ik doe alles op eigen kracht geen begeleiding of wat dan ook.

Graag wil ik uitleg over zout en natrium voor de laatste week want ik snap dat niet 100%.

En ook wat ik de laatste week moet eten.

Mijn huidige dag ( eten ) zit er zo uit.

08.00- isolaat circa 30/40g met 20/30g zo'n groene havermoutmix super gezond met beetje hannepzaad/chia

10.00- 4 eiwit met 1 plak brood met snee kipfilet + groene appel of halve grapefruit of stuk ananas

12.00- blik tonijn met doritos scherpe dip saus ( anders is het niet eetbaar en de saus heeft ik doe 1el 3carb of zo) + groene appel of ananas of grapefruit

14.00 30/40g isolaat met paar lepels magere kwark of geen kwark

16.00 50g rijst gekookt 250g kipfilet gekookt 100g groente + ananas

18.00 '' ''

GYM TIME na trainen ook isolaat

als ik van trainen kom

22.00 50g rijst 250gkip en groenten

voor het slapen bakje magere kwark

ik doe 2x per dag cardio na de training circa 45min cross of step of iets anders en overdag doe ik insanity

Ook probeer ik nu wat meer water te drinken want hiervoor was het ongeveer 2l-3l per dag.

Ik eet ook veel vocht afdrijvend voedsel, ook veel groene thee drinken. en ik gebruik scherpe kruiden ook

Mijn stats zijn nu 87-88 kg en 7/8%vet

Ik ga van af vandaag tot aan de wedstrijd geen rijst meer eten en de kip met 50g verhogen.

Dus ja zou iemand mij nog wat tips willen geven voor de laatste week qua voeding en zout en natrium. En nog final tip om benen ripped te krijgen want de lijnen zijn er nu lichterlijk maar nog niet helemaal

Bvd mvg je kan me gerust een pm sturen

Not sure if it serious??

---------- Toegevoegd om 12:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:27 ----------

]Maarja even weer een update

vreemd genoeg gaat het depleten me goed af energie level is wel okee gewoon zoals de rest van de afgelopen weken al zijn me carbs vandaag maar 50gram en morgen zelfs 25 gram :P het zout is wel lekker wat ik er nu bij eet beetje smaak aan t voedsel. Zometeen borst en triceps knallen, morgen schouders en buik en dan dinsdag rug en biceps.

woensdag rustdag donder en vrijdag lichtelijk fullbody gewoon voor de pomp. Hoe me voeding er na maandag uit gaat zien krijg ik nog te horen waarschijnlijk begin ik dan al met laden :D

wel elk half uur moet ik piesen hahaha kut 6 liter water en jeneverbessen

keep u in touch ;)

Laatst bewerkt:
Beste DBBers

Ik heb me ingeschreven voor de flexcup 2014. Ik doe alles op eigen kracht geen begeleiding of wat dan ook.

Graag wil ik uitleg over zout en natrium voor de laatste week want ik snap dat niet 100%.

En ook wat ik de laatste week moet eten.

Mijn huidige dag ( eten ) zit er zo uit.

08.00- isolaat circa 30/40g met 20/30g zo'n groene havermoutmix super gezond met beetje hannepzaad/chia

10.00- 4 eiwit met 1 plak brood met snee kipfilet + groene appel of halve grapefruit of stuk ananas

12.00- blik tonijn met doritos scherpe dip saus ( anders is het niet eetbaar en de saus heeft ik doe 1el 3carb of zo) + groene appel of ananas of grapefruit

14.00 30/40g isolaat met paar lepels magere kwark of geen kwark

16.00 50g rijst gekookt 250g kipfilet gekookt 100g groente + ananas

18.00 '' ''

GYM TIME na trainen ook isolaat

als ik van trainen kom

22.00 50g rijst 250gkip en groenten

voor het slapen bakje magere kwark

ik doe 2x per dag cardio na de training circa 45min cross of step of iets anders en overdag doe ik insanity

Ook probeer ik nu wat meer water te drinken want hiervoor was het ongeveer 2l-3l per dag.

Ik eet ook veel vocht afdrijvend voedsel, ook veel groene thee drinken. en ik gebruik scherpe kruiden ook

Mijn stats zijn nu 87-88 kg en 7/8%vet

Ik ga van af vandaag tot aan de wedstrijd geen rijst meer eten en de kip met 50g verhogen.

Dus ja zou iemand mij nog wat tips willen geven voor de laatste week qua voeding en zout en natrium. En nog final tip om benen ripped te krijgen want de lijnen zijn er nu lichterlijk maar nog niet helemaal

Bvd mvg je kan me gerust een pm sturen

Maak even een eigen topic aan :p En waarom hele tijd isolaat nemen? In de ochtend wil je toch juist snel opneembare eiwitten?

Super gezond
Snee kipfilet
Doritos dip saus
XD

Anyway, gaat lekker wengstertje! Ben heel benieuwd hoe je het gaat doen. Succes!

Maak even een eigen topic aan :p En waarom hele tijd isolaat nemen? In de ochtend wil je toch juist snel opneembare eiwitten?

ik neem ook isolaat lekker meer eiwitten :D

Super gezond
Snee kipfilet
Doritos dip saus
XD

Anyway, gaat lekker wengstertje! Ben heel benieuwd hoe je het gaat doen. Succes!

ja en dan nog niet eens over zijn VP en zuivel te hebben...

en bedankt ben zelf ook benieuwd. morgen begint het laden :O

Jaja het laden is begonnen

Hier me boodschappen lijstje van gister.
Dit eet ik tot zondag haha (in totaal)

29lo1gk.jpg

Word wel gek van dat piesen heel de dag door haha

Lol lekker ;)

Gebruik je eigenlijk nog speciale supps laatste week? Vochtafdrijvers oid.

Succes de laatste dagen nog ;) weet hoe het is. Zie je zaterdag

Ga je nu al beginnen met laden? Zaterdag is de wedstrijd toch pas?

Begint iedereen al met laden? En hoe zien je macro's eruit de komende dagen?

Ga je nu al beginnen met laden? Zaterdag is de wedstrijd toch pas?

Begint iedereen al met laden? En hoe zien je macro's eruit de komende dagen?

ken iemand die begint een week van te voren al met laden.

en macro's zien er elke dag anders uit geen idee hoe ze niet bij weet alleen me grammen in eten haha maar elke dag worden me carbs verhoogd. en me vocht word minder vanaf vrijdagf alleen nog maar nippen

ken iemand die begint een week van te voren al met laden.

en macro's zien er elke dag anders uit geen idee hoe ze niet bij weet alleen me grammen in eten haha maar elke dag worden me carbs verhoogd. en me vocht word minder vanaf vrijdagf alleen nog maar nippen
In b4: koppijn op vrijdag..veel carbs eten in combi met weinig vocht is aardig fucked up! Maar alles voor het meest brute resultaat en die ga je op deze manier zeker halen!:D

In b4: koppijn op vrijdag..veel carbs eten in combi met weinig vocht is aardig fucked up! Maar alles voor het meest brute resultaat en die ga je op deze manier zeker halen!:D

ja ik hoop het had vanochtend ff foto's gemaakt voor me begeleider (wat ik elke ochtend moet doen btw deze week) en ik zag er echt leeg uit haha was ook 10 keer niks gister op nog geen 25 gr aan carbs leven xD

me ontbijt vanochtend bevatte al bijna 3x zoveel :P

mwa denk dat t wel redelijk mee gaat vallen die koppijn, ben van me zelf al niet echt een drinker haha.

Wanneer sta je op het podium? Zaterdag of zondag?

ik neem ook isolaat lekker meer eiwitten :D

Lag te slapen, ik zat even aan casein te denken bij isolaat :p heb zelf hydro whey, lactose vrij sinds kort. Top spul

---------- Toegevoegd om 14:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:05 ----------

Wat voor ananas pak jij, verse of uit zo'n blik? Daar zitten toch veel toegevoegde suikers in.
Lust ook graag ananas, maar is altijd zo veel werk om te snijden vers :(

Terug
Naar boven