MuscleMeat

When a viking goes berserk......

• Topic Starter Topic Starter
Tnx Gijs, dat beschouw ik zeker als compliment uit de mond van de "Master of Volume". ;)

8x10 foh zhé pump!

Vind jou lichte squat nog best zwaar :D
Hoorde die legpress meer bij je cardio?

Vind jou lichte squat nog best zwaar :D
Hoorde die legpress meer bij je cardio?

Valt wel mee hoor met die squat.

En die legpress is geen standaard legpress zoals waar je vaak ziet dat jongens hier op het forum 300kg mee pressen ofzo. Bij deze is het gewicht hetzelfde als dat je met een 150kg squat zou tillen. Eigenlijk is het ook een liggende squat.

Lekkere training, hoe veel tijd ben jij ongeveer kwijt per training? Ik vind dat je altijd wel veel setjes doet (en tegenwoordig ook veel reps).

Lekkere training, hoe veel tijd ben jij ongeveer kwijt per training? Ik vind dat je altijd wel veel setjes doet (en tegenwoordig ook veel reps).

Ik ben standaard 2 uur per avond in de gym maar dan ben ik niet continu bezig hoor. ik ben ook vaak aan het ouwehoeren met andere gasten....ze komen best vaak dingen vragen dus daar gaat ook wel wat tijd inzitten.

Training vanavond:

Een extreme lighttraining vanwege de benchwedstrijd zaterdag, Eigenlijk had ik helemaal niks moeten doen maar dat kan ik gewoon niet.

Hangclean: (puur voor de techniek, onder het gewicht duiken)
15 x 3 x 40

cardio:
Uphill walk 10 minuten @ 5.0km/u, 4%

Dat was mijn monstertraining! Verder ben ik flink aan het laden voor zaterdag.
Ondanks de cardio ben ik nog steeds geen gewicht kwijtgeraakt, ik ben zelfs zwaarder geworden dus ik hoef me absoluut geen zorgen te maken over krachtverlies.

Succes alvast voor zaterdag!

It's an addiction :D

Sucses op de wedstrijd rrrrrroooooaaaaarrrrrrrr

Succes indeed, post maar weer een filmpje zoals je vorige keer deed :p

Succes alvast voor zaterdag!

It's an addiction :D

Sucses op de wedstrijd rrrrrroooooaaaaarrrrrrrr

Succes indeed, post maar weer een filmpje zoals je vorige keer deed :p

Tnx gasten! Ik ga proberen om weer een mooie maxbeurt neer te zetten al weet ik nog niet of ik mijn PR kan evenaren of verbeteren maar als ik ook maar even de kans ruik....

Ik zal zeker wel weer laten filmen maar ik moet even kijken hoe ik hem er op krijg want you tube werkt bij mij niet meer zoals het hoort.

Cardiofanatic animal!!:D.. succes Sat-rday;)

Ik kijk al uit naar de progressiepic's :D

Ik kijk al uit naar de progressiepic's :D

Yeah rrrrriiigghhht.....ik ben geen BB-er he, dus ik doe niet aan progressiepic's. de enige dingen die tellen als progressie is mijn stijgende BW en de stijgende gewichten in de gym. ;)

Meet je taille al 70cm?:D
Ook nog veel kracht gewenst zaterdag!

Dank je Tjok! Mijn taille is nog geen 70cm maar het scheelt niet veel.....(als je die 70cm x 2 doet, hahaha!)

's ochtends met een ontspannen buik?

Bedoel je als ik gescheten heb? :D

Succes morgen.

Terug
Naar boven