Fitness Seller

When a viking goes berserk......

Wel leuk altijd om in vroegere gyms te trainen :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.583
Vanavond geen training vanwege visite....Damn, had ik al eens gezegd dat ik een hekel aan sociale verplichtingen heb die mijn trainingsritme verstoren....?

Vanavond geen training vanwege visite....Damn, had ik al eens gezegd dat ik een hekel aan sociale verplichtingen heb die mijn trainingsritme verstoren....?

Kun je de visite niet meenemen naar je sportschool en ze daar proberen te entertainen?

• #2.587
Veel plezier met theepot en koffie curls!

Tnx, ik ga voor een pr vanavond!

volgens mij hebben we daar allemaal last van; trainen komt op de eerste plaats familie daarna?
;):D

Waarschijnlijk wel of toch in ieder geval veel mensen.

Kun je de visite niet meenemen naar je sportschool en ze daar proberen te entertainen?

Misschien geen gek idee...ze kunnen me helpen met spotten en gewichten klaarleggen of aangeven. Lijkt mij entertainment genoeg.

Mooie cut man, goed bezig.

• #2.590
Maar weer even een nieuw basisschema gemaakt voor mijn trainingen van de komende tijd. Het is zoals altijd weer een richtlijn met een aantal basisoefeningen waar ik af en toe weleens van zal afwijken maar de grote lijnen zullen hetzelfde blijven. In principe kan ik binnen het schema zelf al genoeg keuzes maken per training om het afwisselend te houden.
Komende tijd moet ik weer serieus kracht gaan winnen om het verlies van de cut goed te maken en om weer een stap vooruit te maken.
Vanaf nu ga ik ook mijn voeding weer lamgzaamaan opschroeven om wat meer energie te krijgen maar ik zal wel proberen om mijn BW niet teveel te laten stijgen (BW is nu 125kg) want ik wil de mobiliteit die ik nu terug heb niet meer kwijt.

Dag 1:

Rug:
- deadlift
- powerclean/highpull/shrugs
- frontpulldown/hammergrip pull up
- seated row/bentover row

Biceps:
- barbell-/dumbbellcurl

Buik:
- platecrunch
- bruchtwists

Dag 2:

Borst:
- benchpress
- incline benchpress
- flyes

Schouders:
- pushpress/logpress
- side raise

Triceps:
- skullcrushers

Dag 3:

Benen:
- squat/frontsquat
- legpress/hacksquat
- (standing) legcurl
- standing-/ seated calf raise

Gaat de goede kant op Jacco (pics), hoe heb je het vet% gemeten?
Ga zo door.

Pics zien der goed uit Jacco, hoewel ik die before pics ook wel bruut vind!

Je bent idd goed afgevallen en veel vet kwijtgeraakt! :thumbs:

• #2.594
Tnx Ruben, ik vond bij de beforepics mijn rug wel aardig bruut maar dat is nu wel wat minder.
Aan de andere kant heb ik nu weer een taille en die was daarvoor toch wel een beetje spoorloos, haha.
Voel me wel een stuk beter nu dus ik zal waarschijnlijk vanaf nu niet meer zo extreem zwaar worden.

beach boy :rolleyes:

(nee hoor, gewoon jaloers...) ;)

• #2.598
Training vanavond:

Deadlift (pronated/hookgrip):
1 x 5 x 70
1 x 5 x 100
1 x 5 x 120
1 x 5 x 150
1 x 3 x 170
1 x 2 x 190 Vanaf hier hookgrip
1 x 1 x 210
1 x 1 x 230 Vanaf hier straps
1 x 1 x 240
1 x 1 x 250

Powerclean (explosiviteit/techniek):
2 x 5 x 60
2 x 5 x 70
2 x 5 x 80

Front pulldown:
1 x 5 x 70
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110

Seated row:
1 x 5 x 80
1 x 5 x 90
1 x 5 x 100
1 x 5 x 110
1 x 5 x 120

Bicepscurl (machine):
1 x 6 x 25
1 x 6 x 30
1 x 6 x 35
1 x 6 x 40
1 x 6 x 45

Platecrunch:
2 x 10 x 10
3 x 10 x 15

Bruchtwist:
2 x 20 x 40
3 x 20 x 60

Lekkere training. Bij de powerclean goed opgelet dat ik de 1e pull niet te snel deed en ik merk duidelijk verschil. Voelt veel beter aan.

Terug
Naar boven