- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
jammer dit is een citaat uit de bijbel overgenomen door de makers van pulp fiction.
doe me een lol volgende keer: Pulp Fiction - Wikipedia
Quentin T. wrote the additional words. [This was intentional. Jules says he's memorized Ezekiel 25:17, but he's actually just giving his interpretation of it. This makes it a better scare tactic.]
dus het eerste deel staat wel in de bijbel![]()
Only some words which are said by Jules before he kills people are similar to Ezechiel 25.17. Quentin T. wrote the additional words. [This was intentional. Jules says he's memorized Ezekiel 25:17, but he's actually just giving his interpretation of it. This makes it a better scare tactic.]
Het idee van een schepper bestaat al langer dan jij je stamboom terug kunt inzien. Zover mij bekend is onderzoek altijd bedoeld om een andere mening te weerleggen.Volgens mij is het idee dat de Aarde rond is wel aannemelijk gemaakt... Op eenzelfde wetenschappelijke wijze als elke andere wetenschap. Een godstheorie staat hier juist haaks op.

nee jij maakt de bewering dat god bestaat, dus jij moet het bewijzen

GOD behoort bij een geloof, en dat hoef je niet te bewijzen anders zou het geen GELOOF heten..........
![]()
Het idee van een schepper bestaat al langer dan jij je stamboom terug kunt inzien. Zover mij bekend is onderzoek altijd bedoeld om een andere mening te weerleggen.
Dus jou mening is dat er geen god is, weerleg de mening dan eens dat er wel een is.![]()
dat had je dus inderdaad al kunnen opmaken op wikipedia.
selectief geheugen?
Inhoudelijk 0,0.
Toevallig christen ?
Hij zal je ook wel in de steek laten hoor. You bet you're ass on it. Iedereen maakt wel harde tijden mee of je moet extreem veel geluk hebben. Als je dan gelooft dat God almachtig is en ieders lot bepaalt tenminste. Je hebt dan weer Christenen die zeggen dat God niet almachtig is en niet altijd over u kan waken.
Over u verhaaltje: je kan in bijna zowat alles gekke verklaringen aan geven. Wat er ook gebeurt irl, het is altijd wel een God's teken. Je kan het dus altijd zo bekijken.
Verder heb ik ook al gezegd dat andere religieuzen dezelfde ervaringen ervaren als u, terwijl ze in een ander God/leer geloven. Oh crap, wat nu ?
Citaat:
Brakke vergelijking. Heb je het nou over orgasme of een relatie btw ?
Een orgasme kan wetenschap wel aantonen dat het je een euforisch zaligmakend gevoel geeft. Wat heeft Religie bewezen ? Ohja, wacht, het is een geloof dus dat behoeft geen bewijs. Ik haat het als de ene christen a zegt en de andere B. Ofwel is het een geloof en hoef je je niet te bewijzen, ofwel heb je er een sluitend bewijs voor. Tis één of andere. Jij bent het type dat blijkbaar nog in de 2de fase zit en hardnekkig probeert te bewijzen dat God echt bestaat (met allerlei zwanzerij), maar wanneer men achteraf beseft dat God niet kan bewezen worden gaan ze lullen dat het ook niet hoeft (zie evolutie van spiertje16, klusmier en dannymarx). Nu jij ?
Selectief geheugen? Beide bronnen die jij hier aanvoert ondersteunen mijn stelling dat het niet in de bijbel staat. Sla de bijbel eens open, dat is een betere bron dan een site over pulp fiction misvattingen.
Of kan het je vrij weinig schelen en sta je er nooit bij stil? Of..... Lekker vergelijking een illusionist die googeltruuks doet.Nee dat is niet waar onderzoek om draait en dat is niet hoe wetenschap werkt. Wetenschap probeert de realiteit objectief te omschrijven en daarom ligt de bewijslast altijd bij degene die een claim maakt. Dat mensen zeggen dat god bestaat maakt het nog niet waar, hoe oud die claim ook is. Die claim dat de aarde plat is al even oud als die van een god die gezorgd heeft voor onze platte aarde. Als ik zeg dat ik telepathisch contact heb met Uri Geller over 1000 km afstand hoef ik niet aan jou te vragen om te bewijzen dat het niet zo is.
Degene die niet geloven....zijn jullie bang voor de doodOf kan het je vrij weinig schelen en sta je er nooit bij stil? Of.....
Dat vraag ik me weleens af. Het is als een serieuze vraag bedoeld!! Ik vind mezelf een Christen, maar doe er vrij weinig aan....vroeger wel altijd naar de Kerk en dergelijke, maar nu zelfs met Kerst niet meer. Neemt niet weg dat ik blijf geloven in leven na de dood.
Degene die niet geloven....zijn jullie bang voor de doodOf kan het je vrij weinig schelen en sta je er nooit bij stil? Of.....
Dat vraag ik me weleens af. Het is als een serieuze vraag bedoeld!! Ik vind mezelf een Christen, maar doe er vrij weinig aan....vroeger wel altijd naar de Kerk en dergelijke, maar nu zelfs met Kerst niet meer. Neemt niet weg dat ik blijf geloven in leven na de dood.
Een korte docu. van de BBC bestaat uit 6 uploads.Het gaat in mijn punt niet om de persoon Uri Geller, het gaat om de bewijslast bij degene die een claim maakt. Die tweede zin heb ik nu 3 keer gelezen maar snap er nog steeds geen moer van.
Ik ben niet bang voor de dood. De gedachte van een eeuwig leven zou mij eerder benauwen.
Het idee van een schepper bestaat al langer dan jij je stamboom terug kunt inzien. Zover mij bekend is onderzoek altijd bedoeld om een andere mening te weerleggen.
Dus jou mening is dat er geen god is, weerleg de mening dan eens dat er wel een is.![]()