- Waardering
- 851
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mensen zien in God en Jezus ook een soort van uitgangspunt, een troost, ze voelen zich niet alleen op de wereld, daarom kunnen en willen mensen het maar niet inzien dat er niks is...

ik voel geen boosheid, depressie, stress, en andere negatieve denkwijzen/uitlatingen..........ik geloof in naastenliefde en vrede op deze wereld, en dat wij mensen daar zelf verantwoordelijk voor zijn!
dan kun je met 100duizend wetenschappers het tegendeel willen bewijzen, maar hetzelfde wat ik zeg heeft Jezus 2duizend jaar geleden al verklaard en bewezen als vredelievende leefwijze en omgang met je medemens.........
dus wie leert niet van wie, en wie gelooft niet in wie?
probeer je theoretische verhaaltjes eens te onderbouwen en te verrtalen naar de hedendaagse praktijk ipv telkens maar naar een ver verleden te wijzen.........we leven nu, en we moeten nu onderscheid maken in wat goed en slecht is in deze maatschappij!
![]()
ethical atheists.......

dat kan perfect zonder geloof, zelf beter zonder geloof. Ik neem aan dat er wel dingen zijn waar aan je je ergerd in je geloof.
dat kan perfect zonder geloof, zelf beter zonder geloof. Ik neem aan dat er wel dingen zijn waar aan je je ergerd in je geloof.

Sommigen begrijpen dat het octrooi van ethiek normen en waarden bij religie ligt en niet atheisten en hun goedkope humanisten manifest troepethical atheists.......
goedkoop kopie maken van de huidige waarden en normen, en die nog weten af te zwakken ook...............how pathetic...
![]()
haha dat hele geloof is te lachwekkend voor woorden. stelletje idioten

ik heb beide al beantwoord in eerdere postjes.......
![]()
Sommigen begrijpen dat het octrooi van ethiek normen en waarden bij religie ligt en niet atheisten en hun goedkope humanisten manifest troep
, jammer dat de ethiek de deur uit gaat als het jullie uitkomt.haha dat hele geloof is te lachwekkend voor woorden. stelletje idioten

ik erger me nergens aan.
wanneer ik dat zou doen zou ik ten eerste mijn geloof verzwakken en ten tweede op de verkeerde plek zitten om mijn geloof te belijden!
![]()

Jij gelooft niet in het feit dat er miljoenen jaren geleden dinosauriers op de aarde hebben geleefd? Hoe zit het dan?

Alles wat in naam van je geloof gebeurt en gebeurt is kan jij je in vinden?
over pathetic gesproken is dat we op een forum zitten anders had ik aan je gevraagt of je wel zelf kan lezen en schrijven![]()

is mijn zaak niet
ik kijk vooruit naar de toekomst en hetgeen de Bijbel mij vertelt.......en volgens mij komen daar geen dinosaurussen in voor....
![]()

Je kijkt vooruit en tegelijkertijd houd je je aan de teksten uit de bijbel
Maar denk je dan dat al die fossielen niet echt zijn?

lees Openbaringen maar, en vergelijk het met de dagelijkse rampen die zich voltrekken..........
![]()