Welk deel van god's woord is dan waarheid? Dat we iedere niet gelovige moeten afslachten, onze kinderen moeten doodslaan als ze ons tegenspreken? Dat eva is geschapen uit de rib van adam?
huidige waarden en normen? LOL een deel van de tien geboden is zelfs in strijd met onze grondwet
En waar zijn de mensen in dit geheel, waartegen we verantwoording moeten afleggen? Ik vind het een behoorlijk gevaarlijke constructie: je moet aan god verantwoording afleggen, maar die god kan AL je zonden vergeven (behalve dan de heilige scheet uitschelden) en je het eeuwige leven in de hemel geven. Waarom staat er wel geschreven dat we de sabbat in ere moeten houden? Of heb je bepaald dat dat deel van god's woord niet zo immens belangrijk is? En waar heb je de kennis vandaan dat je daar van uit kunt gaan?
je begint uit je nek te lullen, je beledigt een geloof, en je verwacht ook nog dat ik je hierop antwoord geef?
niet dus.....

het hele leven is geven en nemen, niet opdringen........dus als homo's hun gelijk willen opeisen, blijf ik dus zeggen dat homofilie een zonde en ziekte is!