Fitness Seller

Wie gelooft er hier?

Welk deel van god's woord is dan waarheid? Dat we iedere niet gelovige moeten afslachten, onze kinderen moeten doodslaan als ze ons tegenspreken? Dat eva is geschapen uit de rib van adam?

huidige waarden en normen? LOL een deel van de tien geboden is zelfs in strijd met onze grondwet :roflol:

En waar zijn de mensen in dit geheel, waartegen we verantwoording moeten afleggen? Ik vind het een behoorlijk gevaarlijke constructie: je moet aan god verantwoording afleggen, maar die god kan AL je zonden vergeven (behalve dan de heilige scheet uitschelden) en je het eeuwige leven in de hemel geven. Waarom staat er wel geschreven dat we de sabbat in ere moeten houden? Of heb je bepaald dat dat deel van god's woord niet zo immens belangrijk is? En waar heb je de kennis vandaan dat je daar van uit kunt gaan?

je begint uit je nek te lullen, je beledigt een geloof, en je verwacht ook nog dat ik je hierop antwoord geef?

niet dus.....
:mad:

het hele leven is geven en nemen, niet opdringen........dus als homo's hun gelijk willen opeisen, blijf ik dus zeggen dat homofilie een zonde en ziekte is!

:rolleyes:

Geloof komt met een set regels en gebruiken. Zeg niet dat jij daarbinnen niet jou keuzes kan maken, als je echter dingen buiten de regels moet doen heb je een probleem. Een voorbeeld wat me te binnen schiet: eer de sabbat, mij persoonlijk zou dat beperken omdat ik veel op zondag werk. Ik zeg niet dat jij er persoonlijk 'last' van moet hebben en ze zijn waarschijnlijk niet groot de beperkingen maar ze zijn er wel. Dat is voor mij niet de rede om niet te geloven overigens.

ik heb daar weinig last van, ik kan mij beperken tot zaken die voor mij van toepassing en nuttig zijn zonder daarmee mijn geloof teniet te doen............en idd is de zondag voor mij een rustdag om bij te komen van alle beslommeringen!
;)

je begint uit je nek te lullen, je beledigt een geloof, en je verwacht ook nog dat ik je hierop antwoord geef?

niet dus.....

het hele leven is geven en nemen, niet opdringen........dus als homo's hun gelijk willen opeisen, blijf ik dus zeggen dat homofilie een zonde en ziekte is!

:rolleyes:

Je geeft geen antwoord, omdat er geen speld tussen te krijgen is.

Gelukkig hoef ik als niet-gelovige niet bevooroordeeld te zijn ten opzichte van homocoïtusuelen. Als het God zijn bedoeling is om homo's te discrimineren dan zal ik hem eens anaal penetreren zodra ik hem zie.

Je geeft geen antwoord, omdat er geen speld tussen te krijgen is.

Gelukkig hoef ik als niet-gelovige niet bevooroordeeld te zijn ten opzichte van homocoïtusuelen. Als het God zijn bedoeling is om homo's te discrimineren dan zal ik hem eens anaal penetreren zodra ik hem zie.

God zal het je nog wel vergeven...............ik nog niet

ALLE WETENSCHAPPERS ZIJN HYPOCRIET EN LEUGENACHTIG OM MET HUN VERZINSELS DE WERELD DOEN GELOVEN DAT ER GEEN GOD BESTAAT..........

IK GELOOF IN MIJN EIGEN ZAKEN, IEMAND DIE DAT NIET WIL RESPECTEREN KAN VAN MIJ DE POT OP!

HYPOCRIET EN LEUGENACHTIG

dat mag je wel even uitleggen.

ik geloof in 'iets', een kracht,... maar geen fysiek wezen en ook geen ding met superpowers ofzo :roflol:

ALLE WETENSCHAPPERS ZIJN HYPOCRIET EN LEUGENACHTIG OM MET HUN VERZINSELS DE WERELD DOEN GELOVEN DAT ER GEEN GOD BESTAAT..........

IK GELOOF IN MIJN EIGEN ZAKEN, IEMAND DIE DAT NIET WIL RESPECTEREN KAN VAN MIJ DE POT OP!

Volgens mij doe je heel hard je best om jezelf te overtuigen. Zo een beetje alles wat wij in het dagelijks leven gebruiken zou er niet zijn zonder de wetenschap. Aardig hypocriet om daar dan gebruik van te maken op het moment dat je van mening bent dan alle wetenschappers hypocriet en leugenachtig zijn.

Verzinsels? Haha, de wereld op z'n kop :roflol:

De aarde is plat, bestaat nog maar 6.000(?) jaar en homocoïtusualiteit is een zonde. Welkom in de 21e eeuw!

:haha:

Volgens mij doe je heel hard je best om jezelf te overtuigen. Zo een beetje alles wat wij in het dagelijks leven gebruiken zou er niet zijn zonder de wetenschap. Aardig hypocriet om daar dan gebruik van te maken op het moment dat je van mening bent dan alle wetenschappers hypocriet en leugenachtig zijn.

in de psychiatrie noemen ze dat spiegelen

als je zelf niet weet dat je een geloof beledigt en geen respect kunt/wilt tonen voor andermans mening cq geloof............waarom zou ik dat dan wel moeten doen?
( alleeen omwille van het feit dat ik christen ben, en dat niet behoor te doen omdat ik een goed voorbeeld moet zijn voor anderen?)
:roflol:

Waarom wil je zo graag dat wij respect voor jou en je geloof opbrengen als je zelf wetenschappers hypocriet en leugenachtig noemt? Ik heb respect voor het geloof, ik heb respect voor mensen die hun geloof op een voor mij acceptabele manier belijden, ik heb geen respect voor mensen die dat soort uitspraken doen, behalve als ze sarcastisch waren, maar daarvoor mis ik de oh zo belangrijke smiley ;)

Om nog even op het spiegelen terug te komen "leugenachtig, hypocriet, de hele wereld proberen verzinsels te laten geloven"... Projectie is een b*ch.

Waarom wil je zo graag dat wij respect voor jou en je geloof opbrengen als je zelf wetenschappers hypocriet en leugenachtig noemt? Ik heb respect voor het geloof, ik heb respect voor mensen die hun geloof op een voor mij acceptabele manier belijden, ik heb geen respect voor mensen die dat soort uitspraken doen, behalve als ze sarcastisch waren, maar daarvoor mis ik de oh zo belangrijke smiley ;)

Om nog even op het spiegelen terug te komen "leugenachtig, hypocriet, de hele wereld proberen verzinsels te laten geloven"... Projectie is een b*ch.

na ruim 450 postjes aan beledigingen besloot ik jullie maar eens na te apen, zodat je voelt hoe het is om genegeerd te worden!
:p

Er is evenveel bewijs voor het bestaan van god als bewijs voor het bestaan van onzichtbare roze olifanten.
Get my point?

En kom aub niet af met "Ik geloof dus ik heb geen bewijs nodig", want dat slaat nergens op. Je gelooft in God omdat ze je dat hebben aangeleerd, net zoals een moslim is aangeleerd in Allah te geloven.

Iets geloven zonder bewijs slaat nergens op en is voor mij een teken dat je je geloof nodig hebt, en daarom dus zwak bent.
Toch raar dat ze hun "leugens" kunnen bewijzen hé. En voor dat je afkomt met "maar sommige theoriën zijn nog niet bewezen", die theoriën worden dan ook aanvaard als "nog niet bewezen", en men doet dan pogingen om te zien of de theorie klopt of niet, maar geen enkele wetenschapper, hoe vastberaden ook zegt "ik heb geen bewijs nodig, ik geloof".

Er is evenveel bewijs voor het bestaan van god als bewijs voor het bestaan van onzichtbare roze olifanten.
Get my point?

En kom aub niet af met "Ik geloof dus ik heb geen bewijs nodig", want dat slaat nergens op. Je gelooft in God omdat ze je dat hebben aangeleerd, net zoals een moslim is aangeleerd in Allah te geloven.

Iets geloven zonder bewijs slaat nergens op en is voor mij een teken dat je je geloof nodig hebt, en daarom dus zwak bent.

Toch raar dat ze hun "leugens" kunnen bewijzen hé. En voor dat je afkomt met "maar sommige theoriën zijn nog niet bewezen", die theoriën worden dan ook aanvaard als "nog niet bewezen", en men doet dan pogingen om te zien of de theorie klopt of niet, maar geen enkele wetenschapper, hoe vastberaden ook zegt "ik heb geen bewijs nodig, ik geloof".

als je mij geloof niet respecteert, spoel ik jullie wetenscap door e plee...................net zo makkelijk!

begrepen?

@klusmier:
Wie denkt dat de wetenschap zich bezighoudt met de 'godvraag' heeft iets niet goed begrepen. Er is geen wetenschappelijke basis voor god. Nu niet, nooit niet.
De godvragers houden zich nog wel eens bezig met wetenschap, of proberen die indruk te wekken.

de wetenschap kan je niet door de plee spoelen, tenzij je je PC ook door de plee zou spoelen. Maar wat je daar mee op schiet...

God bestaat niet.

als je mij geloof niet respecteert, spoel ik jullie wetenscap door e plee...................net zo makkelijk!

begrepen?
Respect?
Ik heb je geloof toch nergens beledigt?
Ik heb enkel gezegd dat voor mij jouw vastberaden geloof een teken van zwakte is.

ik vraag je nu beleefd om een tegenargument te geven op mijn post, dan kunnen we laten zien aan de rest dat atheisten en gelovigen nog beschaafd samen kunnen discusiëren.

Wat zeg je ervan?

jullie zijn nog erger dan terroristen.......die hebben tenminste een doel om hun verderfelijke disrespectvolle toon te verspreiden, jullie zijn helemaal niets.......

dat is pas een teken van zwakte!

God bestaat niet.

Terug
Naar boven