XXL Nutrition

Wie gelooft er hier?

Klusmier :roflol:

Waarom maak je je zo druk als mensen denken dat god niet bestaat.Als ik zie hoe je reageert word je er geirriteerd van.Als je het zelf gelooft en zogenaamd zeker weet is het toch goed ? kun je toch bij jezelf denken ik ga lekker na het eeuwige paradijs en jullie naar de hel ? of is dat in het christendom niet zo ?

En dat is nu precies waar zoveel mensen een probleem mee hebben. Dat je zelf gelooft: ga je gang. Dat je naar de kerk gaat, al is het 10x per dag: moet je ook helemaal zelf weten. Maar het "getuigen" (lees: opdringen) van jouw overtuiging aan anderen moet stoppen. Het getuigt vooral van 1 ding: een volslagen gebrek aan respect voor andersdenkenden.

Besef je wel hoe volstrekt respectloos het is om mensen ongevraagd lastig te vallen met je denkbeelden? Als atheisten elke zondag kerken gingen binnenlopen om de mensen daar tijdens de mis te gaan vertellen over de wondere wereld van atheisme, dan zou het land te klein zijn. Maar andersom mag wel? Nee, dan, om in die sferen te blijven, gelijke monnikken, gelijke kappen.

God klopt aan je deur en pas als jij open doet komt Hij binnen.

hoe mensen hier op aarde te werk gaan is hun pakkie an maar God is een gentleman.

Was in de war met een mineraal.. oeps.. Kan niet alles onthouden.. anatomie, fysiologie.. documentaire informatie voorziening.. :D

Koolstofdatering heeft een beperkt toepassingsgebied. Kan best zijn dat er een stuk vrijstaand gesteente is, als de organismen erop ouder zijn dan zo'n 60.000 jaar, is koolstofdatering niet echt 'de bom'... Gelukkig zijn er dan andere methoden :D

Maar heb je een link naar dat stuk gesteente?

Koolstofdatering is alleen mogelijk voor organisch materiaal dat tot zo'n 60.000 jaar oud is. C14-isotoop is na die tijd niet meer meetbaar. Voor ouder materiaal heb je andere dateringsmethoden nodig waarbij een groot deel ook gebaseerd is op het verval van isotopen.

The Oldest Rock on Earth: Scientific American

Oldest rock - Wikipedia, the free encyclopedia

Ik geloof in God de Vader en dat Jezus Christen Zijn zoon voor mijn zonde gestorven is. En ik heb geen enkele wetenschappelijke theorie nodig om mijn geloof te behouden. Geen enkele wetenschapper houd mij af van mijn geloof in God. Ik getuig van mijn persoonlijke relatie met God. Mijn geloof is mij niet aangeleerd of aangepraat. God zocht mij en ik vond Hem, ik kreeg van Hem de liefde nadat ik door o zo veel mensen wat uitgekotst. Hij hielp mij over al mijn problemen heen en nu leef ik bijna net zo mooi als in het paradijs. Ik getuig van Zijn goedheid. Ik spreek van een persoonlijke relatie met God, ik praat met Hem en Hij stuurt mijn leven, as a highway to heaven(L)

klinkt vrij gay als je het mij vraagt, is hij niet een beetje het gemis van de liefde die je nooit van je ouders hebt mogen ontvangen? misschien moet je anders eens een shrink gaan zoeken bro, want je zit diep.

:roflol:

Sommige mensen praten gewoon graag tegen zichzelf. Ik bedoel, heeft God ooit iets terug gezegd ? :D

tegen mij wel..................bijvoorbeeld dat je je niet teveel van atheisten moet aantrekken...........die moeten zelf maar een keer verantwoording afleggen bij Jezus, voor hetgeen zij hebben gedaan in hun leven!
:D

Jezus is wel relaxed. Zoveel heeft ie nou ook weer niet geleden. Er zijn mensen die meer pijn hebben gekend.

Als ik aan de hemelpoorten kom en ik mag er niet in tenzij ik me laat kruisigen vind ik 't wel een goede deal indien ik nu alles mag doen en laten wat ik wil.

Jezus is wel relaxed. Zoveel heeft ie nou ook weer niet geleden. Er zijn mensen die meer pijn hebben gekend.

Als ik aan de hemelpoorten kom en ik mag er niet in tenzij ik me laat kruisigen vind ik 't wel een goede deal indien ik nu alles mag doen en laten wat ik wil.

ga de film " the Passion" eens bekijken, daarin wordt het hele verhaal verteld.........al zeggen sommigen dat het nog niet realistisch genoeg was.....

daarna praten we er nog een keer over, goed?

ga de film " the Passion" eens bekijken, daarin wordt het hele verhaal verteld.........al zeggen sommigen dat het nog niet realistisch genoeg was.....

daarna praten we er nog een keer over, goed?
Ik heb 't nieuwe testament deels gelezen. Als de hele mensheid vergeven wordt voor hetgeen hij heeft doorgemaakt word ik vergeven voor minder. Ik heb dan immers niks slechts gedaan behalve getwijfeld aan 't bestaan van God en Jezus. Ze mogen wel wat meer doen om te laten zien dat ze bestaan.

Een boek dat door andere mensen is geschreven hoef ik niet te vertrouwen. Net zo min als een geloof dat zich pas in de 7e(?) eeuw na Jezus's dood echt is gaan manifesteren en begonnen is als niets minder dan een Joodse sekte.

Nog zoiets "oneerlijks" aan de bijbel is dat alle mensen voor Mozes naar de hel zijn gegaan omdat ze niet wisten dat er zoiets bestond als God.

Edit: Haha. Hetzelfde als incest afdoen als een zonde. Als Adam en Eva de eerste mensen op aarde waren kan 't niet anders dan dat er incest heeft plaatsgevonden. Wie dan ook de bijbel uiteindelijk heeft geschreven/bij elkaar heeft geschraapt heeft er niet echt goed over nagedacht.

Ik heb 't nieuwe testament deels gelezen. Als de hele mensheid vergeven wordt voor hetgeen hij heeft doorgemaakt word ik vergeven voor minder. Ik heb dan immers niks slechts gedaan behalve getwijfeld aan 't bestaan van God en Jezus. Ze mogen wel wat meer doen om te laten zien dat ze bestaan.

Een boek dat door andere mensen is geschreven hoef ik niet te vertrouwen. Net zo min als een geloof dat zich pas in de 7e(?) eeuw na Jezus's dood echt is gaan manifesteren en begonnen is als niets minder dan een Joodse sekte.

Nog zoiets "oneerlijks" aan de bijbel is dat alle mensen voor Mozes naar de hel zijn gegaan omdat ze niet wisten dat er zoiets bestond als God.

Edit: Haha. Hetzelfde als incest afdoen als een zonde. Als Adam en Eva de eerste mensen op aarde waren kan 't niet anders dan dat er incest heeft plaatsgevonden. Wie dan ook de bijbel uiteindelijk heeft geschreven/bij elkaar heeft geschraapt heeft er niet echt goed over nagedacht.
blijkbaar moet je nog veel meer uit de Bijbel gaan lezen, en bestuderen............veel meer!
:rolleyes:

Ik wil niet. Het is te hypocriet en belachelijk. Ik ga 'em opnieuw schrijven.

Haha. Mensen die 969 jaar worden. Kom op..

Edit: Die leeftijd kan komen omdat de definitie van jaar toendertijds niet hetzelfde was als nu, lees ik net.

Want je hebt niks?

GELOOF dat is alles waar het om draait. ben het wel eens met tjok overigens.
Als god alles van tevoren weet en zo goed is waarom is er dan zoveel ellende in de wereld?
Hij had toch ook in 1x een hemel kunnen maken? nu lijkt het net alsof we een soort experimentje zijn.

Ja, hij speelt met ons. En de duivel ook. Waarom maakt god de mens zo dat wij (sommige) duivelse dingen leuker vinden?

Waar komen Engelen trouwens vandaan? Heeft hij die uitgepoept?

GELOOF dat is alles waar het om draait. ben het wel eens met tjok overigens.
Als god alles van tevoren weet en zo goed is waarom is er dan zoveel ellende in de wereld?
Hij had toch ook in 1x een hemel kunnen maken? nu lijkt het net alsof we een soort experimentje zijn.

we zijn ook maar een experiment, maar het goede ervan is dat we ons eigen lot in handen hebben........gaan we oorlog voeren of vrede?
;)

we zijn ook maar een experiment, maar het goede ervan is dat we ons eigen lot in handen hebben........gaan we oorlog voeren of vrede?
;)
Want alles draait om of "wij" oorlog voeren of niet? Oorlogvoeren zit in alle diersoorten, niet alleen de mens.
The fittest shall survive.

Waar gaat de geest van m'n hond trouwens heen?

Terug
Naar boven