Cyan
Huge Freak
- Waardering
- 9
Dat ben ik niet met je eens. De keer dat J. (een persoon) mij over het geloof vertelde, sprak ik voor het eerst met hem. J. overtuigde mij God een kans te geven in mijn leven. Ik gaf God een kans in mijn leven, dat toen beheerst werd door twee - in mijn ogen - grote problemen. Het ene probleem werd gelijk verholpen. En nog geen week later was ik ook van het tweede probleem af.
Al zou iemand mij overtuigen om in kaboutertjes te gaan geloven. Dan zou ik naast mijn geloof geen zichtbare c.q. voelbare bewijzen erbij krijgen. Voor mij heeft God bewezen dat Hij er is. En daarom hoef ik geen extra bewijs uit de wetenschap. Elke theorie die beweert dat God niet bestaat, klopt niet. Wat er niet aan klopt ga ik niet eens uitzoeken. Want God heeft aan mij laten zien dat Hij er is. En daarom getuig ik van Hem en Zijn goedheid.
En die God lag toevallig bij de christendom omdat 1) J een christen was ? 2) Je je geen andere godsdienst kon voorstellen ? 3)....
Ik dacht dat je je 'problemen' al eens gepost had hier, niet ? Dat was dat je meisje vertrok naar 1 of ander land en dat was voor u een 'teken' van God dat zij niet het geknipte meisje was voor je. Komaan zeg