XXL Nutrition

Wie gelooft er hier?

Het leren van de evolutieleer aan je kinderen, is ze verdoemen naar de dieptes van Hel. Een moslim moet niet datgene opzoeken wat tegen zijn geloof ingaat,dat gaat tegen alle logica in.
Nonsense en onzin? Dat zal ze wel uiteindelijk een plekje in de hemel bezorgen
En de angst voor hel is verplichte kost voor elke moslim, die hij aan zn kinderen moet doorgeven. Ze moeten weten wat hun te wachten staat, en op de hoogte zijn van de gevaren die personen als jij kunnen zijn.
Angst en geloof zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Je moet je kinderen voeden met de ideen dat dit hun staat te wachten mochten ze ooit verleid worden door de shaytaan, of ongelovigen die erop uit zijn iedereen met zich mee trekken in de hel.

Dit is het lot wat iedereen staat te wachten die niet het ware pad volgt, iedereen die de waarheid verloochent.
En dit is wat kinderen en jongeren van zo jongs af aan mogelijk ingeprent moet worden, opdat ze de verleidingen weerstaan die walgelijke shaytaans proberen uit te lokken

zelfs als dit overdreven pathisch stukje nog enige waarheid zou bevatten, dan zou ik nog niet eens buigen voor zo'n duivels monster :roflol: een waardig iemand zou dan nog liever het paradijs weigeren dan hypocriet te genieten van de vruchten die zo'n onderdanig leven afwerpt, wetende dat vrienden en familie die zich zondigen aan zoiets banaals als geloven tot in de eeuwigheid worden gemarteld.

de echte martelaar die in God gelooft zou dan eerder God's almacht die gepaard gaat met valsheid en jaloezie afwijzen. Als dit echt waar zou zijn zou blijken dat de mens en een ethischer wezen is dan God.

------------------------------------------------------------------------
De bestraffingen van Hel

Het Vuur van de Hel is 69 keer heter dan het vuur van de zon.De lichste bestraffing is dat je in schoenen moet staan waarbij je hersenen beginnen te koken, denkende dat hij de zwaarste straf ondergaat.

De brandstof van de Hel bestaat uit ongelovigen en huichelaars, alles wat je erin werpt is zijn brandstof.De ongelovigen en schuldigen zullen kokend water drinken, en het zal over hun gezichten worden gegoten. Dat zullen ze drinken en het zal op ze gegooid worden tot het hun zijkanten bereikt en hun ingewanden eruitvallen.

De huiden zullen vervangen worden nadat ze zijn geroosterd, zodat ze steeds opnieuw de pijn proeven, en de dood bestaat niet daar. De Helbewoners zullen 70.000 keer per dag geroosterd worden, en steeds zullen ze opnieuw hersteld worden.

In het Vuur zullen de gezichten verschrompelen, de mensen zullen om de dood schreeuwen, maar alle gebeden zullen niet verhoord worden. De bewoners van de Hel zullen gewaden dragen, die Allah uit het vuur van de Hel zal snijden, speciaal voor hun. De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en in de Hel geslingerd, met hun gezichten tegen de grond.

De harten zullen verminkt worden en vegaan, het vuur van de Hel zal erover heen gaan en niets onverteerd en ongeraakt laten. Wanneer de ongelovigen het Vuur zien, zullen ze om vernietiging schreeuwen en huilen totdat hun tranen op zijn en bloed tranen. Er zullen kuilen ontstaan boven hun wangen en in de grond door de tranen. De Helbewoners zullen zoveel huilen dat er een schip zou kunnen drijven op de tranen van een ongelovige
--------------------------------------------------------------------
:eek: ik geloof vanaf NU !

Maar even serieus,dat ik het risico loop dit mee te maken zegt al genoeg over hoe zeker ik er van ben dat het allemaal onzin is :roflol: Puur om mensen onder druk te zetten te gaan geloven.Als je gelooft oke...maar dat het zo moet maakt het juist nog triester.Is dit trouwens volgens de bijbel of waar is deze tekst te vinden ?

Sorry voor hem, maar ja hij gaat voor eeuwig branden in de dieptes van hel.
Hij heeft ervoor gekozen om niet verlichting te accepteren, dus hij zal de gevolgen daarvan moeten dragen

En waar kom je terrecht als je wel gelooft en wat gebeurd er dan ?

------------------------------------------------------------------------
De bestraffingen van Hel

Het Vuur van de Hel is 69 keer heter dan het vuur van de zon.De lichste bestraffing is dat je in schoenen moet staan waarbij je hersenen beginnen te koken, denkende dat hij de zwaarste straf ondergaat.

De brandstof van de Hel bestaat uit ongelovigen en huichelaars, alles wat je erin werpt is zijn brandstof.De ongelovigen en schuldigen zullen kokend water drinken, en het zal over hun gezichten worden gegoten. Dat zullen ze drinken en het zal op ze gegooid worden tot het hun zijkanten bereikt en hun ingewanden eruitvallen.

De huiden zullen vervangen worden nadat ze zijn geroosterd, zodat ze steeds opnieuw de pijn proeven, en de dood bestaat niet daar. De Helbewoners zullen 70.000 keer per dag geroosterd worden, en steeds zullen ze opnieuw hersteld worden.

In het Vuur zullen de gezichten verschrompelen, de mensen zullen om de dood schreeuwen, maar alle gebeden zullen niet verhoord worden. De bewoners van de Hel zullen gewaden dragen, die Allah uit het vuur van de Hel zal snijden, speciaal voor hun. De ongelovigen zullen bij de haren en voorhoofden worden gegrepen en in de Hel geslingerd, met hun gezichten tegen de grond.

De harten zullen verminkt worden en vegaan, het vuur van de Hel zal erover heen gaan en niets onverteerd en ongeraakt laten. Wanneer de ongelovigen het Vuur zien, zullen ze om vernietiging schreeuwen en huilen totdat hun tranen op zijn en bloed tranen. Er zullen kuilen ontstaan boven hun wangen en in de grond door de tranen. De Helbewoners zullen zoveel huilen dat er een schip zou kunnen drijven op de tranen van een ongelovige
--------------------------------------------------------------------
:eek: ik geloof vanaf NU !

Maar even serieus,dat ik het risico loop dit mee te maken zegt al genoeg over hoe zeker ik er van ben dat het allemaal onzin is :roflol: Puur om mensen onder druk te zetten te gaan geloven.Als je gelooft oke...maar dat het zo moet maakt het juist nog triester.Is dit trouwens volgens de bijbel of waar is deze tekst te vinden ?

Dat is prettig. En waar heb je die shit ingodsnaam vandaan?:P

1 Verbranding duurt dus ruwweg 1.15-1.2 seconde? Wat voel je daar nou van? Ik kan me wel voorstellen dat je 't zat wordt.

:DIn zijn huis wonen kan nu toch ook al.Of is dat niet de kerk

De bestraffingen van Hel

Whahaha, dat je hier het kinderlijke niet van in kunt zien zeg. "Als je niet naar me luistert dan zul je het wel voelen!" :roflol: Dat een zgn. opperwezen zich zo zou moeten verlagen om mensen te straffen. Balen als je niet eens bewust ben van zijn bestaan.

“Eskimo: "If I did not know about God and sin, would I go to hell?" Priest: "No, not if you did not know." Eskimo: "Then why did you tell me?"”

Whahaha, dat je hier het kinderlijke niet van in kunt zien zeg. "Als je niet naar me luistert dan zul je het wel voelen!" :roflol: Dat een zgn. opperwezen zich zo zou moeten verlagen om mensen te straffen. Balen als je niet eens bewust ben van zijn bestaan.

doen ouders niet hetzelfde met hun kinderen?

.........wie niet horen wil ( en niet doof is!), moet maar voelen?
;)

Het leren van de evolutieleer aan je kinderen, is ze verdoemen naar de dieptes van Hel. Een moslim moet niet datgene opzoeken wat tegen zijn geloof ingaat,dat gaat tegen alle logica in.
Nonsense en onzin? Dat zal ze wel uiteindelijk een plekje in de hemel bezorgen

Whahahaha dus je geeft toe dat god een wereld heeft gemaakt (om even in je maffe denkwereld te blijven hangen) die ten gevolge van het evolutionaire proces is bevolkt zoals 'ie nu is? God verwacht je dus in leugens te geloven, zonder die leugens ga je naar de hel? Rechtvaardige minkukel dan...

Maar je snapt er dus echt helemaal geen **** van he...

Een moslim hoeft het ook niet op te zoeken. Daar zorgen wetenschappers wel voor. Het enige dat je in die zin kunt doen is hard voor de waarheid wegrennen.
En het gaat helemaal niet tegen ALLE logica in. Hooguit tegen de 'logica' van de hypocrisie en de 'laat ik m'n hoofd eens in het zand steken'. Als dat de 'logica van het geloof' is, snap ik iig de volledig seniele gedachtengangen die ik zo af en toe uitgebraakt hoor en zie worden.

En de angst voor hel is verplichte kost voor elke moslim, die hij aan zn kinderen moet doorgeven. Ze moeten weten wat hun te wachten staat, en op de hoogte zijn van de gevaren die personen als jij kunnen zijn.
Angst en geloof zijn onlosmakelijk met elkaar verbonden.
Je moet je kinderen voeden met de ideen dat dit hun staat te wachten mochten ze ooit verleid worden door de shaytaan, of ongelovigen die erop uit zijn iedereen met zich mee trekken in de hel.

How very ****ing pathetic.
Spiertje, je begint onderhand een ware 'insult to human dignity' te worden. :roflol: :thumbs:

;)

Dan zou god in Nederland mooi voor het gerecht gedaagd worden voor een godsgruwelijke geschiedenis van 'pedagogische tikken'.

Spiertje is een gevaar voor de samenleving.

;)

Je kinderen dreigen met een pak slaag om zo correct gedrag af te dwingen is een beetje triest vind je niet? Wel begrijpelijk als je niet voldoende bekwaam bent, maar toch een teken van zwakte.

Terug
Naar boven