AndroidHealthClinic

Wie gelooft er hier?

Je kinderen dreigen met een pak slaag om zo correct gedrag af te dwingen is een beetje triest vind je niet? Wel begrijpelijk als je niet voldoende bekwaam bent, maar toch een teken van zwakte.

daarom moet je communicatief vaardig genoeg zijn..........slaan is idd een teken van zwakte!

( ik bedoelde het ook niet als fysieke straf, je kunt kinderen ook straffen door hen iets te onthouden wat ze graag zouden willen.....)
;)

doen ouders niet hetzelfde met hun kinderen?

.........wie niet horen wil ( en niet doof is!), moet maar voelen?
;)

Eigenlijk geef je met deze opmerking ook aan hoe kinderlijk het is om deze manier mensen te doen geloven en zich als een voorbeeldig gelovige te laten gedragen. Zorg ervoor dat mensen voldoende bang zijn om niet met een kritische blik naar religie te kijken en creeer volgzame schaapjes. Een 'perfecte' manier om de sekte in stand te houden en de denkbeelden over te dragen op kindertjes.

Eigenlijk geef je met deze opmerking ook aan hoe kinderlijk het is om deze manier mensen te doen geloven en zich als een voorbeeldig gelovige te laten gedragen. Zorg ervoor dat mensen voldoende bang zijn om niet met een kritische blik naar religie te kijken en creeer volgzame schaapjes. Een 'perfecte' manier om de sekte in stand te houden en de denkbeelden over te dragen op kindertjes.

schijnbaar mijn volgende post gemist?
daarom moet je communicatief vaardig genoeg zijn..........slaan is idd een teken van zwakte!

( ik bedoelde het ook niet als fysieke straf, je kunt kinderen ook straffen door hen iets te onthouden wat ze graag zouden willen.....)
;)

God bestaat niet.

;)

Conclusie: jouw god is een autist?

schijnbaar mijn volgende post gemist?

Nee, niet gemist en je hebt gelijk; je kunt een kind ook iets niet geven en ze daarmee straffen. Maar of dat een goede manier is....???
Ik ben geen pedagogisch expert, maar het schijnt dat negeren van negatief gedrag en belonen van positief gedrag beter werkt dan fysiek straffen.

Maar in de bijbel staat toch dat je kinderen die niet luisteren mag doden?

Nee, niet gemist en je hebt gelijk; je kunt een kind ook iets niet geven en ze daarmee straffen. Maar of dat een goede manier is....???
Ik ben geen pedagogisch expert, maar het schijnt dat negeren van negatief gedrag en belonen van positief gedrag beter werkt dan fysiek straffen.

Maar in de bijbel staat toch dat je kinderen die niet luisteren mag doden?

in het Oude Testament, Deuteronium, idd.....achterhaald!

negeren van negatief gedrag bij de jeugd van tegenwoordig?
.....zwijgen is toestemmen, dus dat werkt averechts!!
;)

Idd klusmier
Zo zie je maar weer eens hoe flexibel de geschriften van vroeger zijn, en je ze op zoveel mogelijke punten kunt toepassen zelfs in deze moderne tijd
Wonderbaarlijk toch

moderne tijd? meeste gelovigen leven nog met denkbeelden van eeuwen terug.

denkbeelden zei ik he ;)

Zo.... ik lees posts van mensen ( o.a. god zit in me broek en word stijf slap nat droog)........ abnormaal!
komop, dat je niet gelooft ok weetje...... maar alsjeblieft beledig religies niet.
weetje wel hoe belangrijk het geloof voor sommige mensen is?? ik bedoel, ook al heb je er complete schijt aan, het is soms toch echt veel beter om dat soort dingen voorjezelf te houden.
het is voor sommige mensen een steek in het hart. heb een beetje menselijke gedachtens.............

Terug
Naar boven