4 Myself
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 66
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wedden is zooooooooooooo kinderachtig!
ga eens trainen kerel!
![]()

Lol, hoe kom je aan die foto..?
Intelligentie; de hedendaagse mens is anatomisch gezien hetzelfde als 20.000 jaar geleden. Wat lage intelligentie? Als intelligentie aangeboren is, wat het is, slaat dit nergens op.

geallieerdenDikke zever dat hitler een atheist was. Iedereen die dat zegt mag mein kampf eens lezen en wat minder napraten. Of zijn bronnen eens checken.
“I had excellent opportunity to intoxicate myself with the solemn splendor of the brilliant church festivals. As was only natural, the abbot seemed to me, as the village priest had once seemed to my father, the highest and most desirable ideal.” -Adolf Hitler (Mein Kampf)
geallieerden
Militaire doden:
Meer dan 14.000.000
Burgerdoden
axis
Meer dan 36.000.000 Militaire doden:
Meer dan 8.000.000
Burgerdoden
Meer dan 4.000.000 komt op een somma van:62.000.000 x het 6de gebod (gij zult niet doden) overtreden.
mijn reet dat hitler een christen was
Ben wel benieuwd of hier gelovigen ronddwalen. En dan niet mensen die gedoopt zijn, en daarna nooit meer een kerk (oid) zijn binnen gestapt.
Maar mensen die actief hun geloof beleiden.
) en de rest van het gezever.Heeft niks met anatomie te maken.
Het gemiddelde IQ verschilt zelfs per land, en over het algemeen hebben de meer ontwikkelde landen een hoger IQ dan de lager ontwikkelde landen. Iedereen kent wel de recente uitspraak van Dr. James Watson waarvoor hij zoveel naar zijn kop gekregen heeft door positieve discriminatie ivm racisme. Nochtans houdt het evolutionair gezien 100% steek.
Het mooie is dat evolutie perfect inspeelt op deze bewering, want het gaat hand in hand met de conclusie dat hoe meer je je verstand gebruikt en nood hebt aan intelligentie hoe slimmer je nakomelingen zijn.
Het gemiddelde IQ in Nederland ligt hoger dan in België. Als Belg kan ik dit of racistisch vinden en op mijn ego getrapt zijn, of eens denken wat de oorzaak kan zijn. En die ligt nogal voor de hand, de vlucht van alle intellectuelen en kunstenaars naar Nederland in de tijd van de Spaanse bezetting, en het overblijven van het simpele boerenvolk.
Ik ben helaas te intelligent om in een religie als het christendom of de islam te geloven. Lijkt me heerlijk als je zulke oogkleppen op kunt zetten.
Hoezo heeft intelligentie niks te maken met anatomie? Kennis heeft niks te maken met anatomie.Heeft niks met anatomie te maken.
Het gemiddelde IQ verschilt zelfs per land, en over het algemeen hebben de meer ontwikkelde landen een hoger IQ dan de lager ontwikkelde landen. Iedereen kent wel de recente uitspraak van Dr. James Watson waarvoor hij zoveel naar zijn kop gekregen heeft door positieve discriminatie ivm racisme. Nochtans houdt het evolutionair gezien 100% steek.
Het mooie is dat evolutie perfect inspeelt op deze bewering, want het gaat hand in hand met de conclusie dat hoe meer je je verstand gebruikt en nood hebt aan intelligentie hoe slimmer je nakomelingen zijn.
Het gemiddelde IQ in Nederland ligt hoger dan in België. Als Belg kan ik dit of racistisch vinden en op mijn ego getrapt zijn, of eens denken wat de oorzaak kan zijn. En die ligt nogal voor de hand, de vlucht van alle intellectuelen en kunstenaars naar Nederland in de tijd van de Spaanse bezetting, en het overblijven van het simpele boerenvolk.
haha idd dat maak je mij ook niet wijskijk alleen al maar naar de superdude jeugd.
Het originele 6de gebod is beter vertaald als "Gij zult niet moorden" ipv doden en ging in die tijd enkel over Joden vs Joden zelf. Zoals in quasi elke godsdienst is het respect alla "Bemin uw naaste(wat uit het Hebreeuws ook kan vertaald worden als medegelovige)" enkel intra-godsdienst. Kleine nuance, groot verschil.
De holocaust in die tijd paste perfect maar dan ook perfect in het schema van het Katholieke geloof. Hitler kon het namelijk goed vinden met de destijdse Paus. Niet alleen Joden, maar ook homo's, enz waren slecht volgens het christendom en "toevallig" belanden ze allemaal in de kampen.
Nog eens, lees mein kampf, het staat barstensvol van verwijzingen van Hitler naar het Christendom en het anti-semitisme. En het is een mooi boek over de andere kant van zn zieke utopie. Als je het niet hebt gelezen moet je niet doen alsof je echt iets over Hitler weet.
Internet Archive: Details: Mein Kampf - Nederlandstalige bewerking
daar te downloaden btw